Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
is155 TOYOTA DRIVER IS 200 Dziergowice | 2006-01-08 18:18:08 Instalacja gazowa w aucie???.Co o tym sądzicie,ewentualnie Ci co nie mają instalacji czy by się ewentualnie na montaż decydowali i dlaczego??? |
marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2006-01-08 19:28:33
"Gaz jest dobry do kuchenek a nie do samochodów" Taki napis widnieje u kolegi w podpisie z innego forum Na gazownie bym się nie zdecydował, nie mam do takich rzeczy przekonania, chyba, że palywko będzie po 7 zeta (tfu, tfuuu...nikomu nie życzę) Jak narazie nie jest jeszcze tak źle. Druga sprawa to, to, że nie opłaca się przy takim koszcie paliwka wstawiać gazowni bo zwróci się to dopiero za kilka ładnych latek Ogólnie jestem na NIE Zapomniałem napisać, że nie mam nic do ludzi, którzy jeżdżą na gazowniach. To jest ich i tylko ich sprawa ale najbardziej mnie śmieszy jeden gostek z okolic mego miasta. Gościu lansuje się CELICĄ z '98 roku z gazem. DLA MNIE IDIOTYZM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ wiadomość edytowana przez: marcin032 dnia 2006-01-08 19:38:05 ] |
marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2006-01-09 07:36:25 Nie mam nic więcej do powiedzenia
Obciach na maxa shit, fuck [ wiadomość edytowana przez: marcin032 dnia 2006-01-09 19:02:09 ] |
piotr0437 TOYOTA DRIVER Corolla E11 Liftback Warszawa | 2006-01-09 09:28:32 nie ma to jak gaz, a może tankuje jakiś freon, albo hel. Nie, to napewno podlenek azotu |
Kryspin TOYOTA DRIVER Carina Płock | 2006-01-09 10:30:32 Osobiście od jakiś 6 lat byłem zwolennikiem LPG gdy różnica w cenach była naprawdę znaczna i rekompensowała utrudnienia związane z LPG, bo są nie ma co ukrywać.
Jeśli już jest LPG w aucie no to wiadomo lepiej cisnąć na LPG niż kapeluszować na PB. Jednakże teraz gdy koszta eksploatacji LPG i Pb wyraźnie się zbliżyły już bym nie zgazował auta dlatego że: - zbyt duży koszt inwestycji i ewentualny czas zwrotu kosztów - doposażenie auta w manufakturę, którą wykonuje 95% zakładów montujących LPG - utrudnienia związane z eksploatacją na LPG ( nie ma co ukrywać poprostu są czy to II gen czy wtrysk) - na swoim przykładzie mogę powiedzieć że po roku do półtora zaczynają się problemy z cieknącymi trójnikami układu chłodzenia i wszelakimi połączeniami wodnymi związanymi z LPG oraz co za tym idzie ogrzewaniem auta |
kitza TOYOTA FRIEND Suzuki Swift MK6 Nowy Sącz | 2006-01-09 13:14:26 Byłem i nadal jestem zwolennikiem LPG w aucie.
Dojeżdżam codziennie do pracy ok 140 km w dwie strony.Średnio miesięcznie kosztuje mnie to jakieś 450 zł. Porównując, na benzynce kosztowałoby mnie to jakieś 600 zł. Jakby nie patrzył, różnica jest. Fakt, gdybym nie musiał tyle dojeżdżać pewnie nie zakładałbym gazu bo po co. Ale jest jak jest i założyłem. Jeśli chodzi o plusy LPG w aucie, wiadomo cena. Jesli chodzi o minusy w zasadzie nie dostrzegam żadnych. Spadek mocy? Silnik mam 1,3 więc nie mam co mówić tu o spadku mocy, bo nawet jeśli jest to na prawdę nie wyczuwalny. Przegląd droższy o 50 zł? Nie robię ich co miesiąc więc nie odczuwam tego specjalnie. Szybsze zużycie silnika? Ojciec jeździ Clio już 6 rok na gazie.Silnik jak rewelacyjnie pracował tak pracuje nadal.Ja jeżdżę od czerwca.Też nie było problemów.Wszystko kwestia odpowiedniej regulacji. Można tak wyliczać w nieksończoność.Zarówno, ja zalety jak i ktoś wady. Jestem na + |
looqasch T E L E T U B I Ś 2x Mitsubishi Galant ... .... | 2006-01-09 13:24:50
Nic dodać nic ująć... A to, że się może nie opłacać montować to już inna bajka...
A czym różnią się te połączenia od tych fabrycznych ??? |
Kryspin TOYOTA DRIVER Carina Płock | 2006-01-09 16:01:14 Różnią się tym że fabryczna toyota na PB
primo: nie ma parownika a co za tym idzie nie ma dwóch plastikowych krućców na które wchodzą szmatławej jakości weże i wcześniej czy później objemki przestają trzymać i wylatuje tamtędy płyn primo: nie ma plastikowych trójników, które z uporem maniaka montują LPG owcy (2 pln/szt zamiast miedzianych 12 pln/szt co wyjaśnia dlaczego), które pod wpływem temperatury rozszerzają się i kurczą a co za tym idzie powodują rozszczelnienia układu |
faworyt TOYOTA DRIVER Toyota Carina 2.0 GLi Krapkowice | 2006-01-09 17:04:33 Przy tych różnicach cen nieopłaca się montować. Jakby we wrześniu były by takie ceny jak dziś, to niemyslałbym o zakładaniu gazu. Pali go 25% wiećej i auto jest słabsze na wysokich obrotach.Ogólnie kupa.
Gdyby gaz był po 1.30zł ,a bena po 3.60 ,to jeszcze patrzałbym na to inaczej ,a teraz...dałem sie wrobić i tyle.Oszczędzam 6zł na 100km ,albo lepiej "tylko" 6zł.Ledwo sie opłaca,ale jeźdze ,niech sie chociaż zwróci. |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2006-01-09 18:10:28 Kryspin ja sobie sam zmieniłem węże bo myślałem tak jak ty ale co do trójników to miedzianych nie polecam bo troszę źle znoszą płyn chłodniczy prędzej aluminiowe. ale ja mam plastikowe i żadnych wycieków.
Pozdro. |
looqasch T E L E T U B I Ś 2x Mitsubishi Galant ... .... | 2006-01-09 19:05:42 Krućce plastykowe sąmontowane fabrycznie przy silniku w wielu samochodach a przy chłodnicach i nagrzewnicach to nawet większości...
A te cieknące trójniki to musiał być poprostu przypadek ... [ wiadomość edytowana przez: looqasch dnia 2006-01-10 01:11:26 ] |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2006-01-09 20:34:52 Zgadzam się z tym |
Mart78 TOYOTA FRIEND now is ........ Czestochowa | 2006-01-09 22:27:22 A, przypomnial mi sie motyw, w mojej firmie zakupiono pare Pand poroniony pomysl ale ok, tylko ze zalozyli do nich gaz kolesie poprostu twierdza ze nie da rady jezdzic tym samochodem pod gore na 2 samochod sie meczy itd. a przy wyprzedzaniu podobno masakra, tak wiec zdania sa podzielone, sa zwolennicy LPG jak i przeciwnicy ja naleze do tych drugich i niech tak zostanie nie bede przekonywal nikogo do zalozenia ani do jezdzenia na PB neutral |
Spro-ket TOYOTA DRIVER Rolka E9 1,3 sedan Wawa | 2006-01-10 00:58:54
Na służbowe każdy narzeka , taki już ich los Mam w swojej babuni gaz i nie narzekam. Na taki rocznik jest akuracik. Taniej , a w mieście ta minimalna utrata mocy nie jest zauważalna. |