Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zamich Escort MK7 Korsze | 2006-01-29 16:37:54 jak sie silnik nagrzeje to ci gasnie czy chodzi ok?? Miałem taki problem w 1,8 powodem było brak kompresji na goroncym silniku wiem ze to dziwne ale cuda sie tez zdażaja. Może masz cewkę wlnieto i jak złapie temp to nie daje iskry. |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-01-29 22:30:15 Jestem pewien że jeszcze dziś rano czytałem posta z podobnym problemem. Gość również nie mógł uruchomić ciepłego auta. |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2006-01-29 22:36:29 Czujnik Halla w aparacie zapłonowym! Bardzo mozliwe ze to własnie to będzie |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2006-01-29 22:40:35 silniki 1.4 tak maja i winny jest rozrusznik |
Irekcity Sympatyk FEFK BYŁ MK4 RS2000 :(( Kraków | 2006-01-29 23:03:55 Sprawdz klemy przy aku...podstawa to masa do karoseri jak i silnika |
Vincent1983 Opel Astra 2 Poznań | 2006-01-29 23:27:50 Chyba wiem co Cie boli, bo mam to samo.
Mimo, ze mam nowy aku to czasami na cieplym silniku nie moge go za cholere odpalic bo zachowuje sie jakby aku byl za slaby. Jesli chodzi o kompresje to nie sadze bo jakis rok temu robilem remont, tzn walek rozrzadu, popychacze, pierscienie ale ciagle problemy sa.Na zimnym pali idealnie.Podejrzewam tulejki na rozruszniku i moze szczotki bo latem rozebralem rozrusznik i zauwazylem ze szczotki wygladaja jakby sie lepily do komutatora i byly jakby poszarpane. Wtedy tez go (rozrusznik) dokladnie poczyscilem (ale nie mialem szczotek wiec ich nie wymienilem) i bylo ok, ale jakis czas temu problem powrocil. Wciaz typuje rozrusznik i mam nadzieje, ze sie nie myle... Pozdrawiam |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-01-30 13:57:13 Mam silnik 1,4 i z przodu przu bendiksie nie ma tulejki tylko łożysko igiełkowe którego raczej nie podejrzewam o to by klinowało nawet jak jest ciepły silnik. Szczotki to koszt bodajrze 80 PLN, ale nie wiem co do szczotek miałaby temperatura silnika... |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-01-30 17:12:21 Wymontuj rozrusznik, sprawdź jak chodzi jak ma temperaturę pokojową, a potem go podgrzej na jakimś piecu, myślę że tak do 50st. starczy i zobacz wtedy jak chodzi. Jak będzie większy łuk podczas załączania tzn że faktycznie ma ciężej jak jest ciepły. Albo włącz go gdy ma teperaturę pokojową i bez obciążenia niech chodzi kilka minut to się sam zagrzeje. Ostrożnie żeby nie za bardzo to nie jest urządzenie do pracy ciągłej. Jeśli pomimo zagrzania będzie chodził na oko podobnie to możesz sobie odpuścić rozrusznik i zająć się silnikiem albo może układem ładowania - akumulatorem. |