Przerwa na świecy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc i podać mi w zależności od modelu jaka powinna być przerwa na świecy...
  
 
Odstęp elektrod:
- silnik 1,4 dm3 gaźnikowy (typu FUH): 1,00 mm;
- silniki 1,6dm3 gaźnikowe (typu LUK i LUJ): 0,75 mm;
- silniki 1,4dm3 i 1,6dm3 z wtryskiem benzyny (typu F6F, F6G i LJE oraz LJF): 1,0 mm.
  
 
To przy Fieście 1.1 powinno być..................
  
 
ja pamietam ze raz musialem kupic jedna swiece. kupilem platinum'a w aso forda. przerwa 1,3. mysle nic to. swieca z aso. sprobujemy. wykecilem resze i zrobilem 1,3 wszedzie....auto nie jechalo. wykrecilem, zmniejszylem do 1,05 i smiga
  
 
Ok...no to powalcze teraz z tą przerwą...dzięki za podpowiedz
  
 
hej nie zjedzcie mnie za to pytanie a typ ALL ?? jak ma ? tak jak typ F6F, F6G i LJE oraz LJF po 1mm??
  
 
Cytat:
2006-02-17 18:47:36, ICEMANIK pisze:
hej nie zjedzcie mnie za to pytanie a typ ALL ?? jak ma ? tak jak typ F6F, F6G i LJE oraz LJF po 1mm??



Tu nie chodzi o wersję nadwoziową (ALL), ale o typ silnika (np. F6F)

A przerwa w Fiestce wynośi od 0,8 do 1,1 mm w zależności od producenta świec. Dla Motorcrafta np. 1,0 mm a dla Championa 0,8.
  
 
Cytat:
A przerwa w Fiestce wynośi od 0,8 do 1,1 mm w zależności od producenta świec. Dla Motorcrafta np. 1,0 mm a dla Championa 0,8.

dzięki Wilku o precyzyjną odpowiedz