Przeczytalem wszystko na forum o resecie kompa i .....?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pytanie polega na tym
co oznacza odczekac az sie silnik zagrzeje ?? to znaczy jak bedzie na polu norm wskazowka czy jak sie wlaczy wentyl.(raczejw zime to mi sie jeszcze nie wlaczyl) czy konkretnie kiedy bo 3 min to nie bardzo sie silnik nagrzewa
jesli bylibyscie tak mili i odpowiedzieli niepytam o to czy i jak jezdzic bo to tyle opini ile userow ale konkretnie co z tym nagrzaniem silnika ???
  
 
z tym to różnie, część podaje 3 minuty, część że wentylator, większość podaje że 3 minuty. Ale to chyba jest taka granica że po 3 minutach silnik już w miare tem. ma imożna ruszać. To jest taka Rużnica w programowaniu kompa. Jak ruszysz szybko czyli 2-3 min. i będziesz mu dawał w d... to komp sie zaprogramuje w taki sposób że będzie zwinniejszy później, bardziej zrywny ale będzie podawwał większą dawke. Odwrotnie do tego jak będziesz śmigał spokojnie podczas programowania i ruszysz jak sie włączy wentylatoralbo jak silnik już będzie b. rozgrzany.
  
 
Wystarczy jak po uruchomieniu zostawisz go na biegu jałowym na ok 3-5 min poto aby zaadaptował sie "krokowiec", pozostałe czujniki zwłaszcza temperatury zaadaptuja sie podczas jazdy. ECU i tak sie adaptuje na biezaco w zaleznosci od stylu jazdy, warunków, itp.

Najwazniejsze w tym wszystkim jest pierwsze kilka minut dla krokowca.


[ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2006-02-17 08:44:58 ]
  
 
ja odnośnie reseta...wiem prawie juz wszytsko i wiem że jak odpinamy akum to najpierw MINUS...a gdy zakładamy??? jest tu jakiś "haczyk"??? słyszałem dużo teorii że pierw plus? ale niewiem jak to jest wiec prosze o pomoc

wiec przy podłączaniu akumulatora którą kleme jako pierwszą się zakłada???

PILNE
  
 
zdaje się ze na odwrót, czyli najpierw podłączamy plus, potem minus
  
 
heh no to tak sie zgodze Sławas ale ja tam pisałem że przy ODŁĄCZANIU OD AKUMULATORA to w FAQ wyczytałem że odpinamy minus w pierwszej kolejności

wiec dzieki sławas za odpowiedz dotyczącą podpięcia
  
 
Tak sie dołacze do waszych dywagacji na temat odłączaniam aku i dodam, ze trzeba to koniecznie robić lewą ręka

A tak na powaznie to odłączamy zawsze minus, dlatego, ze przy odłączaniu plusa i manewrowaniu kluczem mozna niechcacy dotknac do masy(karoserii) i zrobic zwarcie. Przy klemie minusowej nie ma takiego problemu. Wszystko inne nie ma znaczenia.
  
 
chcialem przypomniec ze ten post ma inny temat odlaczanie aq wiem jak zrobic chodzilo mi o to co w poscie wiec jak byscie mogli nie ZBACZAC z tematu
  
 
ja sie podłącze pod kolegę "djdolar" a w moim mkV komp mogł się spsuć po odłączaniu aq? bo mi sie wydaje że jakoś słabiej ciągnie może lepiej go odłączyć, podłączyć jeszcze raz i po chwili nieco przegazować?
  
 
zrób od początku reset z tym że te 10 km to dawaj mu w d...a będzei lepiej śmigał. oczywiście paliwko też.