Chcę kupić Poldka 1.4MPI - potrzebuję informacji

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ZASADNICZE PYTANIE ILE PALI??OSIAGI??? I EXPLOATACJA??
I CZY NA PROSTEJ MAM JAKIES SZANSE Z GOLFEM 2 1.6??
TZN ILE TO DO SETKI PRZYSPIESZA BEDE WDZIECZNY ZA KAZDA RADE
  
 
Golf II 1.6 ma 75KM,silniczek Rovera 103...Sam więc sobie odpowiedz czy masz z nim jakieś szanse O parametrach Roverka i jego przyspieszeniach/eksploatacji odpowiedzą Ci z pewnością klubowi posiadacze takich maszyn.Moja rada-kupuj!
P.S>Zapraszam do wyszukiwarki-znajdziesz tam kilkadziesiąt tematów na temat silnika Rovera.Pozdrawiam!
  
 
Cytat:
2003-04-20 20:40:40, kaovietz pisze:
Moja rada-kupuj!




Po tym co przeczytałem na temat cen do roverów,nikt by mnie nie namówił na kupno 1.4.
Prędzej DOHC fiata
  
 
Wiesz danield,ja również wolę fiatowskie DOHC,ale prada jest taka,że jeśli Poldi z Roverkiem jest w dobrym stanie to pośmiga jeszcze parę latek bez problemów.Poza tym jeśli kolega pisze o Roverku to nie wyciagajmy starej jak świat dyskusji co jest lepsze...
  
 
trzeba po prostu uchodzić dobry model... mało jest tego ale ja polecam najlepiej na oglądanie udać się z jakimś znajomym mechanikiem który coś wie o tym motorze. osiągi mam wy...... a spalanie gazu przy umiarkowanej jezdzie nie przekroczy 10 l
  
 
Cytat:
2003-04-20 20:53:35, kaovietz pisze:
Wiesz danield,ja również wolę fiatowskie DOHC,ale prada jest taka,że jeśli Poldi z Roverkiem jest w dobrym stanie to pośmiga jeszcze parę latek bez problemów.Poza tym jeśli kolega pisze o Roverku to nie wyciagajmy starej jak świat dyskusji co jest lepsze...



Ja nie piszę co jest lepsze
Pośmiga parę latek w to nie wątpię,kwestia jest tylko ceny( dobre dohc nie może pośmigać parę latek?????????????)
  
 
Opłaca się kupić poldka z silnikiem rovera duża moc przy małej pojemności i umiarkowanym apetycie na paliwo poloneza bęzyniak w polonezie nigdy nie zejdzie poniżej 9 kilo gazu po mieście
będziesz miał mniejsze opłaty niż za silnik 2.0 a moc porównywalną silnik forda 2.0 105KM a rover ma 103KM tyle że części są droższe ale coś za coś silniki tego typu są raczej bezobsługowe i cieszą się dobrą opinią w lotusie elise są również montowane silniki rovera ale nie wiem o jakich pojemnościach
  
 
Maciej_Wiśniewski dobrze pisze. bezobsługowy silnik a fak faktem że częsci nie należą do tanich zato odwdzięcza się osiągami i kulturą pracy
  
 
jak chcesz to mój znajomy chce sprzedać takiego poldka z 94 albo 97 roku w całkiem niezłym stanie
  
 
i trzeba dodac
ze moment zaczyna sie bodajze od 3500-4000 RPM (dobrze mowie?)max mocy niestety nie znam
czyli od tych obrotow pokazuje pazurki ponizej nic nadzwyczajnego.
  
 
Wies podsumowujac bedzie bardziej bez awaryjny niz zwykly i bedzie pszyspieszac w mniej niz 14.s do setki??.CHODZI MI O TOCZY NA DRODZE BEDZIE ON MOGL KONKUROWAC Z INNYMI AUTAMI ZACHODNIMI Z TYCH LAT BO SZUKAM AUTKA Z TYLNIM NAPEDEM W CENIE DO 5-6 TYS.I POZOSTAJE TYLKO STARY DOBRY POLDI A ZRESZTA CO TU GADAC SAMI WIECIE WIEC ZA KAZDA PRAWDZIWA OPINIE (NIE FAME) WIEELKIE DZIEKI
POZDROWIENIA DLA CALEGO KLUBU))))
  
 
Poldek z tym silnikiem może spokojnie się ścigać z BMW seri 3 z silnikiem 1.6

A to ciekawe polonezy uważane są za przeżytek dlatego bo mają napęd na tył, BMW i Mercedes mają napęd też na tył a są symbolem nowoczesności i luksusu
  
 
Cytat:
2003-04-21 09:45:52, Maciej_Wisniewski pisze:
Poldek z tym silnikiem może spokojnie się ścigać z BMW seri 3 z silnikiem 1.6





Jestem ciekaw wyniku takiej rywalizacji.
Kolega ma taką beemkę-prawdziwa torpeda.
  
 
Zapomniałem dodać że chodzi mi o BMW Z przełomu lat 80-tych i 90-tych. Nowoczesty silnik rover kontra stara ale dobra niezawodna jednostka napędowa BMW


Będziesz
Miał
Wydatki
  
 
Cytat:
2003-04-21 09:48:25, danield pisze:
Cytat:
2003-04-21 09:45:52, Maciej_Wisniewski pisze:
Poldek z tym silnikiem może spokojnie się ścigać z BMW seri 3 z silnikiem 1.6





Jestem ciekaw wyniku takiej rywalizacji.
Kolega ma taką beemkę-prawdziwa torpeda.


A ja musze sie pochwalic ze na trzy wyscigi (na skwerku) trzy wygrałem z BMW 320 kolegi z tym ze był to rocznik 78 a ja cisnąłem na pełnym ssaniu
  
 
Cytat:
2003-04-21 10:47:05, road_runner pisze:
i... z tym ze był to rocznik 78 a ja cisnąłem na pełnym ssaniu



Z rocznikiem 94 na wielopunkcie nie poszło by ci tak łatwo
  
 
Tak sie sklada ze mam ten samochod i jezeli zdecydujesz sie na zakup to musisz sie liczyc ze pozniej koszta moga przewyzszyc wartosc auta!!! Remont silnika jak juz tu mi koledzy powiedzieli 13TYS PLN!!!!!!!!!!!!!!
Glowica 5 TYS... Jest to fura dla kasiastych a jak masz duzo kasy to kup sobie cos z zachodu moze... oczywiscie wiadomo ze polonezy sa najlepsze ale ja bym drugi raz nie kupil rovera ze wzgledu na moje z nim problemy --- patrz moje tematy na forum.

Jezeli chodzi o konkurowanie z innymi autami to jest bardzo zrywny dynamiczny i szybki - jazda na prawde sprawia przyjemnosc i nie raz zachodnie wozy kiedy dawaly kierunek ze beda wyprzedzac sie przeliczyly i nie wiedzialy co jest grane ?!
To polonez czy aston martin???
103KM 16V to cos znaczy ale powtarzam --- za jaka cene??? Ciezko ci bedzie trafic taki model ktory nie bedzie wymagal napraw.... Ja sie zastanawiam czy nie sprzedac swojego ale chyba go pomecze jeszcze i zrobie ten silnik bo na prawde jazda nim sprawia przyjemnosc - jest tak cicho i fajnie!!!!!!
  
 
nowa corolla nie ma startu [96KM chyba]
golf to wiadomo
inne polonezy - do zastanowienia ale 1.5 1.6 napewno nie dadza rady

scigac nim sie mozna ale trzeba wiedziec ze cos sie moze zepsuc!
Coż...cos za cos
  
 
Jak koniecznie chcesz kupić poloneza caro z silnikiem 1.4 to radze kupić odmiane PLUS w latach 1997-98 zdarzły się silniki Rover widzałem tylko dwa razy w życiu takie wersje poloneza plus na giełdzie Atu i na parkingu caro z tyłu były nawet orginalne naklejki
  
 
Cytat:
2003-04-21 20:33:10, Maciej_Wisniewski pisze:
Jak koniecznie chcesz kupić poloneza caro z silnikiem 1.4 to radze kupić odmiane PLUS w latach 1997-98 zdarzły się silniki Rover widzałem tylko dwa razy w życiu takie wersje poloneza plus na giełdzie Atu i na parkingu caro z tyłu były nawet orginalne naklejki



LOL i tyle
Radze poczytac przedzial cenowy w jakim nas zkolega che kupic autko.

Co do parametrow to moj pali w miescie kolo 10l na trasie z 7,5 przy wmiare ostrej jezdzie tak do 140km/h. Na III biegu j est dopal do 120km/h i do tejze predkosci mozna sie scigac z innymi autami. Pozneij bedzie juz naprawde ciezko. Standartowo poldek ma 12s do 100km/h. Vmax to ok 180km/h. Zawiesze nie zamiekkie jak na ten silnik. Jezeli jedzie sie w 2 osoby to samochodzik jest naprawde szybki. Problemy zaczynaja sie przy duzym obciazenu gdyz braknie sily uciagowej ;p
Silnik zdecydowanie samoobslugowy. Czesto psuje sie alternator naprawa cos kolo 110zl. W srodku jest bardzo glosno powyzej 120km/h (zdecydowanie zaglosno)
Poscigac sie mozna z kazdymi silnikami 1.6 1.8 bez wiekszych problemow i z duza pewnoscia ze taka furka nie da rady nas wyprzedzic. Na dowod chcialme podac nominalne dane nowego bmw316 80-120 : 11.1s/14.2s , a z moich pomiarow wynika ze poldi ma 10s/15s Ale jak bedzie okazja to przetestuje co potrafi e36 z takim silniczkiem i wtedy oficjalnie bede mogl potwierdzic moje przyposzczenie ze 1.6 w BMW dostaje w dupe z poldkiem

Ps. Staraj sie kupic wersje z hamulcami lukasa !!