Jakie przełożenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mam mały problem gdyż przy ostatnich szalenstwach na sniegu rozwalilem dyfer. przy okazji ze wymieniam chcialem sie dowiedziec czy ktos z was wie moze jakie jest najlepsze przelozenie do 1.8 is? Moze jest jakies lepsze niz orginal
  
 
Cytat:
2005-12-27 20:25:54, AdamRS2000 pisze:
Witam wszystkich. Mam mały problem gdyż przy ostatnich szalenstwach na sniegu rozwalilem dyfer. przy okazji ze wymieniam chcialem sie dowiedziec czy ktos z was wie moze jakie jest najlepsze przelozenie do 1.8 is? Moze jest jakies lepsze niz orginal



a jak to zrobiles na sniegu?? moze oleju tam wcale nie miales ?;]
  
 
Olej miałem ale nie w kazdym miejscu jest snieg. Warjowalem na śniegu i zachaczylem kawalek suchego asfaltu i po dyfsze. Kupilem dyfer od 2.5 l. napisze jak sie sprawuje po jezdzi probnej.
  
 
Cytat:
2005-12-28 15:50:56, AdamRS2000 pisze:
Olej miałem ale nie w kazdym miejscu jest snieg. Warjowalem na śniegu i zachaczylem kawalek suchego asfaltu i po dyfsze. Kupilem dyfer od 2.5 l. napisze jak sie sprawuje po jezdzi probnej.


mam kumpla co ma w 318IS dyfer z 2.5, dynamika jest lepsza, ale V-MAX stracił. I wcale tak łatwo nie mozna było go dopasowac, miał jakieś problemu z tym...ale da się zrobić. pzdr

PS: Ale własnie zobaczyłem że ty masz 1.8IS ale w E30, on ma w E36, czyli moja wypowiedx nie musi się na wiele zdać, ale myślę, że będzie podobnie... pzdr


[ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-12-28 16:26:17 ]
  
 
własnie testowalem co prawda na sniegu bo wawa zasypana ale dynamike juz czuje duzo lepiej wchodzi w poslizg nawet z 3 biegu na niskich obrotach. Akurat w e30 nie ma zadnego problemu bo kazdy dyfer jest taki sam. Napisze jescze jak V-Max ale to jak juz bedzie sucho.
  
 
mam prosbe, szukam mostu odpowiedniego do mojego auta, pomyslalem o bmw bo powinny byc dosc mocne. potrzebuje wiedziec pare rzeczy, na poczatek przelozenia mostow w odpowiednich wersjach, tak zeby wiedziec o co pytac handlarza, interesuja mnie glownie mosty w okolicy 4.10-4.7 . druga sprawa to naturalnie musi byc w nim szpera, wiec albo ja dokupie albo jak bede mial szczescie to bedzie w nim juz wsadzona. ma ktos fotki takiej rozebranej szpery? musze zobaczyc czy da sie ja zblokowac do min 60%. jakiego typu jest to szpera? plytkowa? i czy pozwala ona na bezpieczna jazde po ukreceniu przegubu(tzn czy blokuje sie na stale w momencie braku obciazenia na jednej z polosi.
Na koniec, moze ktos wie gdzie kupic takie mosty?
  
 
Wyglada to TAK kupic mozesz to co oczywiste TU
A poza allegro to ciezko bedzie Ci dostrac a jezeli juz to bedzie kosztowała sporawo..

  
 
Dzieki, ale nie o to mi chodzi dokladnie, tzn na fotkach szpery z allegro nie widac czy szpera jest plytkowa z sprezynami dajacymi staly moment blokowania, czy moze jest to plytkowa szpera samoblokujaca(4 satelity polaczone w parach ale rozciskajace plytki pod wplywem roznicy momentow na polosiach).
Namierzylem juz most 4.1 ale bez szpery, z E30. Teraz mam pytanie, jakie szpery, tzn z jakich modeli podejda do takiego mostu?