Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-08-25 23:04:17 Mi się wydaje, że piszczący pasek ma dużo wspólnego z obrotami. A nie czujesz, że mocy troszkę straciłeś?
Mało prądu to zła praca kompa, co wiąże się z dziwnymi objawiami. Przerabiałem już to, ale u mnie to był winny pasek. |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-08-25 23:25:55 jeśli nie masz gazu a obroty ci pływają to na 100% bypass. jeśli chodzi o pisk to może piszczeć sam pasek, napinacz, chyba pompa wodna oraz alternator. o ile dobrze pamiętam to wszystko jest na jednym pasku. a czy przed wymianą paska tez piszczało? jeśłi nie to wina może leżeć po stronie złego spasowania pasek-napinacz lub samego paska. możesz popsikać np wd40 i powinno pomóc.
pozdrawiam |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-08-25 23:29:19 bypass możesz kupić uzywany, cena około 50 pln, lub nowy w cenie około 300 pln.
pozdrawiam |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-08-26 12:04:46 Ale jak popsika WD40 to i tak po paru km zacznie się od nowa, to będzie chwilowe. |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2004-08-26 23:04:40 mam podobny problem jesli chodzi o ten pisk/szum, na zimnym silniku slychac go dosc wyraznie i nie mam pojecia co to moze byc. czy raczej pasek czy jakas rolka? polalem woda wszystkie rolki i pasek to na kilka minut sie uciszylo- moze to jakas podpowiedz dla kogos ???
[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2004-08-27 01:19:57 ] |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-08-26 23:27:14 Taak, zawsze sie uciszy jak czymś polejesz. |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2004-08-26 23:37:48
tyle to ja wiem. ale pytam sie czy to wskazuje na slaby naciag paska czy na zuzycie jakiejs rolki??? |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-08-27 14:24:41 i jedno i drugie może powodować pisk. jednak pasek piszczy inaczej niż np napinacz. niestety na odległość nie usłyszę tego dźwięku. ale możesz zrobić eksperyment. popsikaj czymś delikatnie pod pasek. jeśłi przestanie piszczeć to pasek jest winny, jeśli nie to już inne elementy. czy w tym silniku ten sam pasek nie napędza pompy wodnej? one lubią piszczeć tak jak alternatory.
pozdrawiam |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-09-06 10:41:59 ależ proszę bardzo |
darcon BMW Friend BMW 525i (E34) Mińsk Mazowiecki | 2004-09-08 08:27:58 baypas to jest silniczek krokowy przy klektorze ssącym? Bo i u mnie pływają wolne obroty i nie wiem czy to może jest to samo. |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-09-08 12:54:41 tak, bypass to kanał omijajacy przepustnicę, którego przekrój jest zmieniany właśnie przez silniczek krokowy, w celu umozliwienia zassania silnikowi odpowiedniej ilości powietrza podczas gdy przepustnica jest zamknieta, czyli na wolnych obrotach.
pozdrawiam |
karton BMW Friend E34 Kraków | 2006-03-23 10:29:36 u mnie też piszczał pasek,tylko na zimnym i baaaardzo zadko na cieplym silniku ale jeszcze nie w optymalnej temp.
!!!ciekl plyn z pompy wody,spadal na pasek i dlatego piszczal... wymienilem pompe i jak reka odjal -90zl(nowa) |
maras440 BMW 320 wołów | 2006-03-23 16:57:02 To falowanie obrotów to chyba zmora wszystkich beemek co doczynienia mają albo miały z tym nieszczęsnym gazem i niema mocnego który by udzielił jednoznacznej odpowiedzi co jest tego przyczyną ,silniki krokowe zmieniałem zamieniałem czysciłem i nic wymieniałem gumy dolotu i dalej nic po wypiepszeniu instalacji gazowej minoł już prawie rok i dalej faluje jak jest zimny a przed montażem instalacji wszystko było idealnie nawet nie wiedziałem co to falowanie obrotów |
JanekE30 BMW Member E30 2.5 24v mtech2 & ... Piła | 2006-03-23 18:57:36 mi pasek nie piszczal a obroty byly roznie pasek zaczal piszczec dopiero zima a caly czas od zmiany silnika nie dawalo mi spokoju to ze raz mam 1000obr raz 1400 (nie falowaly bez przerwy tylko raz taka wartosc obrotow raz inna) az do dnia kiedy wymienilem pasek alternatora bardzo dobrze naciagnalem i obroty sa teraz na 900 idealnie... |
kosmat Radomsko | 2006-03-23 19:11:40 Hmmm...Mam pasek od laternatora do wymiany, mechanik 3 miesiące temu przy wymianie oleju stwierdził że jest lekko poszarpany, i trzeba wymienić.Jakoś o tym zapomniałem i jeżdzę i nie słyszałem jeszcze nigdy jakby piszczał,a tym bardziej co może sie z nim w iązać i krokowym falowanie.Nie mam jakich kolwiek problemów,zawsze trzyma na 700 obrotów, gdy mam wyłączone światła, jak są zapalone to na 900 nie rozumiem tego..Jak pozycyjne to 700 luksus,jak mijania to wzrastają na 900.Może to kwestia bateri,bo mam 45 aH. a falowanie obrotów nie wystepuje nigdy..Bmw 2.0 i 24V. Jestem zadowolony...ale martwi mnie troche to wskazanie obrotomierza na 900 gdy mam zapalone światła mijania, dodam że jak autko jedzie z minimalną predkością to obroty są 700 jak sie zatrzymam to odrazu 900 z czym sie to wiąże?? z powietrzem...?? |
kosmat Radomsko | 2006-03-24 00:00:14 i koniec wątku?? |