Zablokowany wskaźnik paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam po wizycie na Mazurach

Jadąc na Mazury zalałem Essiego do pełna .. wchodzę do samochodu ... a tu wskazówka zatrzymała się na przedostatniej kresce ( patrząc od pełnego baku ). Wlałem do pierwszego odbicia a wskaźnik mimo wszystko nie pokazywał pełnego.

Po przejechaniu odpowiedniej ilości km wskaźnik zaczął opadać ... myślałem, że tak dawno nie lałem do pełna, że zapomniał jak wskazywać ... ale wracając zalewałem też do pełna i znowu to samo.

Pytanie moje to gdzie szukać winy ... czy w zegarach czy gdzies przy baku ?? Miał ktoś może taki przypadek ??
  
 
a ile tego paliwa ci weszło? bo moze byc tak ze odpowietrzenie baku masz kiepski i paliwo ci sie pieni we wlewie i za wczesnie działa odbicie w dystrybutorze.?
  
 
ja bym obwiniał pływak. Miałem to samo, ale w drugą stronę. Pokazywał 1/4 a bak pusty... Po wymianie jak nowe
  
 
Cytat:
2006-07-29 14:09:42, fryszard pisze:
a ile tego paliwa ci weszło? bo moze byc tak ze odpowietrzenie baku masz kiepski i paliwo ci sie pieni we wlewie i za wczesnie działa odbicie w dystrybutorze.?



Fordowski wskaźnik przy zalaniu do fulla nawet 5 litrow utraty nie pokaze. Ja jak wleje do pełna 49 litrow, do zaczyna spadac po 250km, czyli po 12 litrach okolo
  
 
Cytat:
2006-07-29 14:09:42, fryszard pisze:
a ile tego paliwa ci weszło? bo moze byc tak ze odpowietrzenie baku masz kiepski i paliwo ci sie pieni we wlewie i za wczesnie działa odbicie w dystrybutorze.?


Paliwa weszło mi tyle ile powinno ... znaczy tyle ile zawsze wchodziło jak tankowałem do pełna ... no oczywiście w zależności ile miałem w baku.

Chodzi mi tylko o miejsce gdzie może być zwalone .. czy zegary czy tak jak mówi Hepos pływak.
  
 
Cytat:
2006-07-29 15:04:44, Cienki1980 pisze:
Paliwa weszło mi tyle ile powinno ... znaczy tyle ile zawsze wchodziło jak tankowałem do pełna ... no oczywiście w zależności ile miałem w baku. Chodzi mi tylko o miejsce gdzie może być zwalone .. czy zegary czy tak jak mówi Hepos pływak.



Zeby sprawdzic zegary jest troche roboty. Trzeba wykręcic je, z tyłu za wskaźnikiem powinny byc dwie srubki. Do jednej dac plus, do drugiej minus wtredy powinien isc na samą górę. Jednak jezeli wogóle pokazuje, to raczej nie wskaźnik. ALbo dziala albo nie
  
 
Cytat:
2006-07-29 15:08:08, hepos pisze:
Zeby sprawdzic zegary jest troche roboty. Trzeba wykręcic je, z tyłu za wskaźnikiem powinny byc dwie srubki. Do jednej dac plus, do drugiej minus wtredy powinien isc na samą górę. Jednak jezeli wogóle pokazuje, to raczej nie wskaźnik. ALbo dziala albo nie


Czyli zostaje pływak ... ile płaciłeś za nowy i ile roboty jest z wymianą ??