Siadniety tyl?? a moze by tak zrobic ? Fotoporada !!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No wlasnie.Temat popularny.Wymiana sprezyn powinna pomuc (ok 250zl za 2 szt kombi)A moze by tak wymienic (dorobic o ok 5-10cm) te podstawke pod sprezynka.
Czy da sie ja jakos wykrecic?? Dobry tokaz by dorobil.Czekam na sugestie.




[ wiadomość edytowana przez: Fedor dnia 2006-07-31 19:30:00 ]
  
 
No dobra agdzie te zdjecia sie podzialy
  
 
NIKT NIC NIENAPISZE
  
 
Są są. W zasadzie można by dorobić pierścień dystansujący. Tylko, trzeba to zamocować jakoś. Można zastosować np taki patnet, jak robią producenci zawieszeń gwintowanych przy tego typu rozwiązaniu konstrukcyjnym zawieszenia, jakie występuje w Essim kombi. Zresztą podobnie ma z tyłu np Clio 2, Golf mk4, Audi A3, Skoda Octavia itd.

Zatem pod sprężyną, w środku w tym bajerku trzeba by przewiercić otwór do zamocowania tego dystansu po to, żeby ten klocek dystansowy był nieruchomy. Czyli klocek, w nim otwór, śrubę przekładamy od spodu, pod belką i wkręcamy w klocek. Na klocek wchodzi sprężyna i masz auto wyższe. Gdyby ten klocek jeszcze nagwintować i zastosować narkętkę na której leżała by sprężyna, no to masz pełnego gwinta - regulowane tylne zawieszenie hehe.

Zresztą, wrzucam Ci fotkę poglądową, jak to miałem rozwiązane w Clio przy zastosowaniu zawieszenia gwintowego firmy FK i KW.
Na tej samej zasadzie możesz zrobić u siebie. Tylko, czy nie lepiej kupić sobie nowe, porządne springi ?




  
 
Dzieki KriSSo.Wczoraj mierzyłem.Tył jest 3 cm.nizej od przodu.Chodzi oto żeby podnieść teraz tył o conajmniej 6-8cm, żeby był zapas.Wiadomo dwie osoby z tyłu plus bagaż to spore obciążenie.Springi musiały by być dość twarde żeby sytuacja sie niepowtórzyła.A z tym moze być kłopot,tak mi się wydaje.