Cytat:
|
2013-04-17 15:00:43, Balin82 pisze:
Bigelektron! jak możesz to zweryfikuj to co napisałem znalazłem manual serwisowy co do błędu C1203 z tego co zrozumiałem jest opis aby sprawdzić połączenie między ECU Silnika a ECU ABS,VSC nie wiem popraw mnie jeśli się mylę. Dzięki
|
|
Po pierwsze czujnika skretu kierownica nie skalibrujesz testerem w tym modelu tylko zworka przyciskiem VSC i pedalem hamulca.Jezeli tego nie zrobiono to nie mogl dzialac poprawnie.a ten nowy to zadzialal przez przypadek ale cholera wie co pokazuje,wiec trzeba teraz go skalibrowac.Albo sprawdzic testerem w data liscie pozycja steering angle czy jest zero stopni kiedy kierownica jest na wprost.
testerem natomiast mozna skalibrowac acceleration sensor i Yaw sensor wchodzac w opcje utylity i jezeli jest reset to najpierw w reset a potem w kalibracje chyba ze niema pozycji reset to od razu w kalibracje.
Jezeli masz kod c1203 na abs to sprawdz czy na silniku niema tez jakiegos bledu wtedy c1203 jest normalnie.
Natomiast jezeli na silniku czysto i abs skalibrowany i jest tylko c1203 to zapnij oscyloskop na komunikacje abs engine czy leci sygnal -sa dwa przewody jednym gada abs drugim odpowiada engine.
A jak odepniesz wtyczke od modulatora ABS to niema sladow wilgoci?-zielone stworki itd?We wtyczce ABS zasilanie jest obok komunikacji i przewaznie troche wody i komunikacja wylatuje w kosmos na zawsze.Lub czy obudowa kompa abs nie jest popekana od np wypadku.
Sprawdz tez wiazke od grzebienia na modulatorze na odcinku 40cm czy np nie jest pokaleczona lub nie wpakowno w nia wkreta np od nadkola -Blacharze sa bardzo kreatywni
[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2013-04-17 23:02:42 ]