Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-30 11:41:56 Chyba nie trzeba wyjaśniać o co loko? Od niedawna pomykam na elektroszperce i jest to troche uciążliwe w cywilu. W normalnym ruchu miejskim wolałbym mieć tradycyjny dyfer i możliwość blokowania go do zabawy. W terenówkach są blokady załączane mechanicznie lub elektromagnetycznie, do większości modeli można takowe dokupić, a ja chcialbym takie coś sobie zafundować...
I tu oczywiste pytanie - jakie są opcje zastosowania takiego wynalazku w produktach FSO? Oczywiście wiadomym jest, że w każdym wypadku niezbędna będzie rzeźba, tylko pytanie jak to podejść żeby rzeźbić jak najmniej? Można wsadzić most z Honkera ale nie o taka modyfikacje chodzi... ----------------- oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2006-08-30 11:58:46 |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-30 16:37:18 Powoli i dużymi literami prosze - można wymodzić taki blok do seryjnego dyfra? Ten rysunek za bardzo do mnie nie przemawia, może mnie ktoś oświecić? ----------------- oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-08-30 17:20:23 i wiekszy rysunek prosimy |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2006-08-30 17:56:21 |
Chrostek Miłośnik FSO BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2006-08-30 18:39:21 tak jak dlamnie to przydałby się rysunek seryjnego mostu do porównania, nie kapuje w jaki sposób ta tuleja sprzęga pół oś, pozatym ta pół oś nie wygląda jak seryjna, seryjna ma tylko jeden wielowypust na samym końcu, a tutaj widzę jeszcze jeden wielowypust na wysokości tej tuleii od mechanizmu sprzęgającego, jak coś zle mówie to mnie poprawcie
EDIT: już zrozumiałem, wiem już jak to działa, widzę w którym miejscu tuleja sprzęga pół oś, co nie zmienia faktu że pół oś nadal nie jest taka jak w seryjnym moście [ wiadomość edytowana przez: Chrostek dnia 2006-08-30 18:49:30 ] |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2006-08-30 19:04:33 chyba nie trzeba tłumaczyć, że jedynie podzespołem wyjściowym był most seryjny, a cześć elementów została zmieniona zupełnie, przerobiona, bądź dostosowana, nawet pare elementów dodano celem uzyskania podzespołu funkjonującego tak jak w zamierzeniach projektantów.
Półoś jest odmienna, bo posiada dodatkowy wielowypust, odmienna jest też obudowa MR (posiada podejście pod sprzęgło kłowe dla tulej przesuwnej), Napewno jeszcze coś zmieniono..., m. in. dodano na zewnątrz pochwy cały korpus wewnątrz którego jest elektromagnes, widełki przesuwającą tuleje, etc. |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2006-08-30 20:38:14 pisałem już na furiatach , a co powiecie na torsen w standardowym moście |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2006-08-30 21:44:00
napisz też tutaj |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2006-08-30 22:53:58 strona domowa torsena http://www.torsen.com/products/products.htm
oraz obrazek jak to wygląda w tylnym moście |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2006-08-30 22:56:09 |
autowidol Miłośnik FSO FSO 1500 ME kombi + ... Świecie | 2006-08-30 22:59:47
Więcej kół zębatych nie dało rady tam upchnąć? Ale wierzę w Rejsa! Poważnie! |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2006-08-30 23:04:55 też torsen ale drógiego typu
tu ładniej to wygląda |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2006-08-30 23:06:53
jak bym chciał poczytać, to bym poszedł do biblioteki. lepiej cfaniaku napisz jak to do mostu wepchnąć. |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2006-08-31 00:01:45
Spodziewałem sie, ża napiszesz jaki kokretny typ z palety danej firmy całego MR TorSen pasującego do omawianego mostu, lub jakich wymaga konkretych przeróbek obudowa pochwy by pomieścić jakiś tam typ MR takiego czy innego. Mile widziane byłyby fotki, kwoty... Zakładamy, że każdy zainteresowany już odróżnia od siebie szpere cierną, TorSen'a, sprzęgło Haldex w wersji "aktywnej", etc. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-08-31 00:04:53 grzanuś, chyba najszybciej bedzie jak się podmieni most z falena
tam jest szpera a w dodatku ma przełożenie 4.55 przecież nikt się nie zorientuje jak założymy zwykły szeroki most |
Marcin1608 Polonez 1500 Warszawa | 2006-08-31 00:34:09
I Rejsik by go odrazu porządnie przetestował |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-31 01:28:59 Coś chłopaki widze ze popłyneliście zdrowo pomijając problem określony wyraźnie już w temacie .
Przestań mi tu kodem pisać . Wszystkie systemy rozdziału mocy opracowałem sobie gdzies w zawodówce jak mnie wzieło na przekładnie - oczywiście nic już z tego nie pamiętam ale wtedy udało mnie się wszystko zrozumieć . Nie zmienia to jednak faktu, że istotą tego wątku nie jest zeszperowanie FSO-wego mostu w jakiejkolwiek postaci tylko o zaimplementowanie MOŻLIWOŚCI PEŁNEGO BLOKOWANIA MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO z pozycji kierowcy gdy tylko zachodzi taka potrzeba. Szpery i inne udogodnienia zostawmy na inne tematy .
Szpera czy blokada bo to chyba jakby dwie różne rzeczy? ----------------- oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-08-31 01:30:52 ] |