[MKVI] 1.6 16v Odpalenie w -20 i obroty 1100

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich pasjonatów.
Mam taki pytanko a mianowicie chodzi mi o obroty przy odpalaniu w wysokie mrozy. Jak na razie es jeszcze mnie nie zawiódł nawet w największe mrozy. Wsiadam rano odpalam, skrobie szybki i jadę do pracy. Nie zwracałem prędzej na to uwagi ale wczoraj postanowiłem położyć sobie kocyk na szybki aby rano nie skrobać. Wszystko ładnie szybki bez skrobania wsiadam odpalam i o dziwo obroty 1100. Jadę do pracy samochodzik normalnie energiczny tak jak powinno być. Czy tak powinno być bo naczytałem się że obroty ten ma takie ten takie i sam nie wiem czy jest ok.
  
 
ja mam około 1500 zaraz po odpaleniu ale nie ma na to chyba reguły normalne obroty mam około 1050
  
 
Wychodzi na to ,że to przez kocyk masz takie obroty
  
 
normalne przy takich mrozach że zanim się nagrzeje będzie chodził na wyższych obrotach, jak się nagrzeje to już jest normalnie, a że przy -15 nagrzewa się długo to i na "ssaniu" chodzi dłużej.
  
 
Kocyk swoją drogą daje ciepło i es się cieszy. Czyli jeżeli wszystko jest ok to nie ma co za bardzo zwracać uwagi na obroty, dopóki nie będzie się dziwnie zachowywał podczas jazdy co nigdy się nie zdarzy. Jeszcze dopowiem że jak nie ma mrozów to obroty stoją na 900 bo to akurat sprawdzałem.
  
 
Cytat:
2012-02-02 19:37:47, MaRRecki pisze:
normalne przy takich mrozach że zanim się nagrzeje będzie chodził na wyższych obrotach, jak się nagrzeje to już jest normalnie, a że przy -15 nagrzewa się długo to i na "ssaniu" chodzi dłużej.



To wiadoma sprawa i troszkę więcej pali, ale zaciekawił mnie to dla tego że niektórzy piszą że 1800 - 2000 a tu 1100
  
 
jak czujniki działają dobrze wszystkie to po odpaleniu sa większe obroty - ssanie... chyba nic nadzwyczajnego
Kiedyś włączało się samemu, a w escorcie powinno działać automatycznie

-----------------
FEFK #2481
  
 
Cytat:
2012-02-02 19:45:08, kylo32 pisze:
jak czujniki działają dobrze wszystkie to po odpaleniu sa większe obroty - ssanie... chyba nic nadzwyczajnego Kiedyś włączało się samemu, a w escorcie powinno działać automatycznie




wg mnie wszystko ok, jak nie gaśnie i po nagrzaniu spada to +- 900 to wszystko gra
  
 
Po przejechaniu około 10 kilometrów mam pierwsze światła, przeważnie tam muszę na chwilę stanąć w oczekiwaniu na dalszą jazdę i obroty są już na poziomie 900 więc wszystko jest tak jak powinno być.
  
 
U mnie obroty są praktycznie non stop na 1100 jak nie 1200 poniżej 1000 jeszcze nie widziałem