120k km w Yaris i sie zaczynaja problemy

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Na wstepie zaznaczam ze jestem laikiem
Zblizam sie do 120k przebiegu w Yaris 1.0 2000r.
Mam problem z hamulcami - przy przegladzie rejestracyjnym wyszlo, że lewe są świetne, natomiast prawe ledwo mieszczą się w normie. Przy jeździe praktycznie tego nie czuc, ale cudem dostalem pieczatke do dowodu. Jaka naprawe polecacie?
Drugi problem to swiecaca kontrolka awarii silnika - jak przeczytalem w innym watku na forum to blad katalizatora. Caly czas tankowalem na BP w Czeladzi przy M1 i jak sie okazalo mogl to byc blad Narazie planuje ja "zresetowac" a jak to nie pomoze to... na pewno nie wymienie katalizatora Wykrecic zarówke?
Wymienic chce tez pasek rozrzadu... (lepiej pozniej niz wcale).
Oczywiscie nie chce robic tego wszystkiego w ASO! Czy z takimi naprawami moge pojsc do pierwszego lepszego warsztatu czy musze szukac kogos z odpowiednim sprzetem?

Problem nie w sprzecie ale w doswiadczeniu i samym czlowieku..
Nie wiem gdzie w czeladzi mozna jechac z takimi rzeczami, moze ktos na forum wie.

Ja nie tankuje nigdy na stacjach nie firmowych i przy supermarketach, ale to nawet jakbys tankował na markowych stacjach twoj problem odlozyl by sie pewnie tylko o kilka tysiecy lub nascie do przodu takie mamy paliwo syfiaste.

Blad w twoim autku mozna zidentyfikowac tylko za pomoca komputera OBDII i najlepiej by bylo zeby ktos z ASO to zobil czy i jak lambda pracuje, katalizator itp.

Dzieki za odpowiedz
Na aso podjade to zdiagnozowac, chce najpierw zalatwic ten rozrzad i hamulce. Szukalem troche czesci na necie i nic nie znalazlem - chyba bede musial popytac po sklepach.

Paska rozrzadu do Yarisa to ty raczej nie znajdziesz z trzech waznych przyczyn ...po pierwsze tam niema paska tylko lancuch.
Jezeli chcesz costam robic na wlasna reke to lepiej pojedz do ASO i wez wykaz czynnosci przegladowych co i kiedy trzeba wykonac po przebiegu 120tk.Unikniesz w ten sposob zbednych wydatkow i problemow.