Po wymianie uszczelniaczy nadal dymi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
NIe wiem juz co jest grane.Wymienilem uszczelniacze ale nadal rano przy odpaleniu jest niebieska chmura za mną.Pojawia sie ona od miesiaca-wczesniej tego nie bylo. Co moze miec jeszcze wplyw na niebieski dym z rury? Moze powinienem wymienic olej i filtr oleju,bo dawno nie byl wymieniany.
  
 
Też. Poza tym uszczelniacze muszą się ułożyć. Jakieś 10 godzin pracy silnika.
  
 
Czyli narazie sie nie przejmowac i wymienic olej poprostu? Stare uszczelaniecze byly w fatalnym stanie,popekane i dziurawe. W sobote wymienialem uszczelniacze wiec silnik pochodzil moze w sumie ze 2 godziny.
  
 
Tak proponuję.
  
 
Zgadzam sie z przedmówcami i dodam ze jeżeli silnik ma już duży przebieg to możliwe że pierścienie mają luż na tłokach i podczas pracy silnika poprostu pompuja olej na góre tłoka w większych ilosciach i dymek leci!


Niema różnicy czy olej stary czy nowy, przy spalaniu daje ten sam kolor dyma!

[ wiadomość edytowana przez: Brodzia dnia 2007-04-02 11:39:11 ]
  
 
Oki wiec wymienie ten olej. Teraz mam Mobil1 super M 15W40. Taki lał poprzedni wlasciciel. Mam nalac taki sam czy cos innego?
  
 
A jaki mniej więcej całkowity przebieg?
  
 
Jaki przebieg hmm... nie wiem. Przy kupnie mialo byc 125K KM.(91 rok). Z jednej strony watpliwe. Z drugiej strony auto b.duzo stało niejezdzone i sporo jest czesci jest jeszcze oryginalnych Fordowskich.Wiec nie jestem w stanie okreslić przebiegu.Teraz na budziku jest 135K KM.
  
 
Nie trzeba licznika, żeby mniej więcej przebieg określić. Ale można spróbować wlać 10W40.
  
 
Kierownica nie wytarta, galka biegow tez w dobrym stanie. gaznik jeszcze nigdy nie rozbierany w celu regulacji i czyszczenia.Wykladzina nie zniszczona.Podloga podrdzewiala ale to chyba norma.

[ wiadomość edytowana przez: Przemm dnia 2007-04-02 12:17:33 ]