Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-11-19 16:43:15 Tipo 1.6 ma zawory 39 mm, dlugosc bodajrze 108mm. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-11-19 16:59:41 bylo juz pare razy na temat takich zaworow...najlepiej dogadac sie z parandowskimi zeby dorobili... |
TimonRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2006-11-19 17:14:17 A jakie ma polonez ktoś moze wie |
Qba745 F&F Sympatyk F&F czyli Fiat Fiori ... Bielsko-Biała | 2006-11-19 17:36:17 Timon, a może jestes zainteresowany głowica z rozwierconymi zaworami i obniżona?! Mam ową i ewent sprzedam za rozsądną kwote |
Amper 126p x2 Kraków | 2006-11-19 19:31:43 Możesz sam poszukać --> >> Katalog <<
Jest kilka opcji np. peugeot 505 2.0 lub ford escort 1.4, tyle ze w każdym przypadku trzeba by te zawory przerabiac bo maja inne zamki, i dlugości. |
_Arti_ Opel Bieruń | 2006-11-19 19:41:06 ja zamawiałem 39 mm u paradowskich, zrobią kazde jakie chcesz i do tego nieurywki, cena około 50 zeta od szt, czas realizacji jakieś 3-4 dni robocze |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-11-19 22:34:25
nie ma takiego zaworu co by sie nie urwał, tak samo jak są czasmi 'korby nieurywki" które testowal evil, wały nieurywki które pękaja, zawory to ja sam testowałem i sie urwał, przy zamku samym. w wyczynowych silnikach wyscigowych czy tam rajdowych też sa elementy z najwyższych pólek i sie urywają |
DrDeath 126p Bulowice | 2006-11-20 11:36:59 wiadomo ze im wiekszy zawór tym lepiej ale ja bym wam radził przeliczyć wage takiego zaworu i masy bezwładnosci bo zawory bedą pekały od drgań, do tego czy gł to wytrzyma bo nie raz widziałem wypadajce gniazda popekane kanały z racju zbty cienkich scianek wiec czy gra warta swieczki, A Okno zaworowe można zwiekszyć nie koniecznie dajac duuze zawory bo mozna obrobic np 36 zawór by okno zaworowe odpowiadało zaworowi 38-39 mm a wage wyrównac lub zmniejszyc do serii |
TimonRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2006-11-20 13:00:29 tak masz całkowitą race ale nie do końca bo trzeba wiąść pod uwage ze zawór urywa sie tylko wtedy gdy jest zle wyregulowany luz zaworowy i zawór uderza o gniazd wtedy pęka urywa sie ,i powoduje inne szkody w praktyce zawór nie powinien sie urwać nawet jeśli na trzonek grubości 4 mm to 4mm tak tylko dla porównania powiedziałem . Jakby ktoś nie zauważył zawór zaras przed spodkaniem sie z gniazdem zwalnia do prawie zera i delikatnie sie zamyka nie uderza w nie za co jest odpowiedzialny wałek rozrządu i charakterystyka jego krzywek |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2006-11-20 19:06:06
boże, kto ci takich głupot naopowiadał? |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-11-20 19:09:17
|
RUFF 126p i.e Poznań | 2006-11-20 19:17:10 Dobre chyba twoją wypowiedż przeanalizuje na wykładach z kinematyki układu korbowego albo może to jakoś policzymy? W sumie to po co ci tam sprezyny zaworowe może masz rorząd Desmo jak w Ducati? tam widzisz rozrząd jest odpowiedzialny za otwieranie i zamykanie zaworów. |
Radecki-Motorsport Radlin | 2006-11-21 02:42:35
wojtkowi kiedys ssace podeszly z jakiegos traktora no a wydechy caly czas to seryjne ssace z malucha,acz kolwiek ma wlasnie dorobione wszystkie 4 na nowo na zamowienie w krakowie identyczne ksztaltem jak wygladaly obeerowskie warto tez dodac ze po ostatnich tychach silnik przachodzi remonto-przebudowe teraz bedzie naprawde mocny |
Radecki-Motorsport Radlin | 2006-11-21 02:46:56
nie wiem kto ci to powiedzial ale napewno cie niezle oklamal,nie wiem tez czy ktos ci powiedzial ze zeby wdupic zawor ssacy 39mm do glowicy maluchowskiej trzeba przesunac prowadnice wiesz o tym?? |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-11-21 08:21:34
Aha, a to wczesniej byl slaby? |
TimonRC 126p Jastrzębie Zdrój | 2006-11-21 19:41:04 Nie wiem o co wam chodzi czyli chcecie mi powiedziec ze zawór zawsze uderza o gniazdo zaworowe bez wcześniejszego schamowywania no to wytłumaczcie mi dlaczego zawory nie klupią jak tak mocno niby w te gniazda uderzaja , po 2 jakby uderzały to by zaden zawór tego nie wytrzymał nawet najmocniejszy , po 3 przeanaluzujcie sobie budowe silnika bo jeśli nie wałek rozrządu jest odpowiedzialny za odpowiednia prace , prędkośc otwierania sie zaworu i jego szybkośc w odpowiednim mmencie to niewiem co innego chyba krasnoludki , wprawdze jest możliwość urwania materiału poprzez sily bezwładnosci czy jak to sie tam po fachowemu zwie ale zawór jest tak rzemyślany by wytrzymywał troche więcej nisz powiedzmy te 7-8 tys obr silnika ma jeszcze pewien zapas przed urwaniem samoczynnym z powodu tych sił na niego oddziałowywujących
A propo zaworów sterowanych walkiem bez spręzyn da sie takie coś wykonać nie ma rzeczy niewykonalnych A tak dla informacji silniki formuły1 mają zawory o gróbości trzonka nawet 3mm i weście sobie pod uwage jak te silniki chodzą i jakie mają osiągi Co do jeszcze jednej rzeczy ktos tam pisał ze nie zmieszcze zaworów ssących 39 w maluchowska głowice bez przesówania prowadnic musze cie zmartwć mylisz sie ja juz to mam praktycznie zrobione a zawory zadoptowane będą od peugota 1,3-1,5 204-305 o wymiarach 39,4x8x116 do lekkiego przyszlifowania na średnicy i usytuowania w odpowiednim miejscu zamka Jeśli co nekórych wiedza jest oparta tyle co na własnych lub czyichś domysłach to nich sie lepiej nie wypowiada , nie mówie tu o wszystkich ale co niektórzy , wyśmiewaja sie a sami gówno wiedza przepraszam za wyrażenie . [ wiadomość edytowana przez: TimonRC dnia 2006-11-21 19:45:00 ] [ wiadomość edytowana przez: TimonRC dnia 2006-11-21 19:48:26 ] |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2006-11-21 20:03:12 to może wielki autorytet w tych sprawach TimonRC wytłumaczy nam czemu zawory urywają się tylko od złego luzu zaworowego?
[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2006-11-21 21:34:36 ] |