Problem z długimi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
podczas wlaczania dlugich zdarza sie tak pol na pol(czasami częsciej) ze zaswieca. jezeli chodzi o blinde to dziala za kazdym razem.sprawdzilem bezpieczniki i zarowki,nie wiem jak sprawdzic przekaznik ale wydaje mi sie ze jest jeden od krotkich, dlugich i od blindy(to tylko takie moje pomysly), krotkie dzialaja normalnie wiec wnioskuje ze jest sprawny.jak wlaczam dlugie za kazdym razem zaswieca sie kontrolka, swiatla jednak czasami nie,wiec przelacznik zespolony chyba dziala bo daje sygnal na zarowke od kontrolki.nie wiem co jeszcze sprawdzic,jak ktos ma jakis pomysl to prosze o pomoc. jest to toyota corolla z 93r(sedan) dodam jeszcze ze zawsze wchodza w gre dwa swiatla nigdy nie zdaza sie ze zaswieci np jedno
  
 
Zobacz czy jest pod maska w klatce z przekaznikami przekaznik oznaczony DIM,lub DIMMER RELAY to przekaznik dlugie krotkie,w starych modelach bylo takie rozwiazanie ...trzeba go rozebrac i przeszlifowac styki iglakiem i wypolerowac papierem 2000 na koniec przemyc z opilkow kontakt sprayem lub spirytusem.
  
 
iglak to jakis pilnik ?

Kiedys sie zastanawialem jak te przekazniki sie wyjnuje, czy trzeba wyciagnac cala listwe na ktorej sa osadzone i od dolu dopiero czy probowac wyciagnac do góry z czuciem ?
  
 
nie wiem jak to jest w toyocie ale mialem kiedys cos takiego w mercedesie i okazalo sie ze wszystko bylo dobrze w instalacji ale trzeba bylo wymienic przelacznik przy kierownicy ale objawy byly takie same
  
 
Cytat:
2007-02-24 09:26:54, adaskoianna pisze:
nie wiem jak to jest w toyocie ale mialem kiedys cos takiego w mercedesie i okazalo sie ze wszystko bylo dobrze w instalacji ale trzeba bylo wymienic przelacznik przy kierownicy ale objawy byly takie same


Nie wiem jak to jest w Mercedesie ale w Toyocie raz w zyciu wymienilem przelacznik pod kierownica i to dlatego ze dostal kolanem podczas wypadku.
  
 
Cytat:
2007-02-24 08:18:11, Cromm pisze:
iglak to jakis pilnik ? Kiedys sie zastanawialem jak te przekazniki sie wyjnuje, czy trzeba wyciagnac cala listwe na ktorej sa osadzone i od dolu dopiero czy probowac wyciagnac do góry z czuciem ?


Wyciagac do gory a z bokow maja takie plastykowe lapki trzeba je lekko podwazac.
Moze byc uszkodzony wylacznik pod kierownica ale i tak latwiej zaczac od przekaznika
  
 
teraz nie mam jak zrobić z tym przekaznikiem ale zaczne od tego, obawiam sie niestety ze moze to byc przelacznik,dziwne jest tylko to ze daje sygnal bo kontrolka od dlugich swieci za kazdym razem
  
 
Cytat:
2007-02-24 18:00:13, wojtas82 pisze:
teraz nie mam jak zrobić z tym przekaznikiem ale zaczne od tego, obawiam sie niestety ze moze to byc przelacznik,dziwne jest tylko to ze daje sygnal bo kontrolka od dlugich swieci za kazdym razem


Jak kontrolka swieci a swiatla nie ,to tym bardziej nie wylacznik...on niema osobnego zestyku na kontrolke.