Problem z 730d

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam dosc spory problem z moim autem 730d a dokładniej kiedy zostawiam podłaczony akumulator na dłużej niż 20 godzin zostaje wyczerpany do końca moza by powiedzieć ze jest pusty jak bęben. Tak dla zainteresowanych wymieniłem juz alternator i baterie. I jak nadal nikt nie jest mi wstanie powiedziec co moze byc przyczyna wyczerpywania sie bateri. Prosił bym jakies wszelakie wskazówki gdyz juz mi pomysłów brak. Dzieki
  
 
Jakiekolwiek urządzenie elektryczne może pobierać prąd po wyłączeniu zapłonu. Ostatnio w Puncie rozłodowywało ojcu akumulator zwykłe, niefabryczne radio. Po odłączeniu radia problem znikł. Możesz też mieć przebicie, np. na klemach.
Powodzenia w poszukiwaniach.
  
 
w bmw często pada modół świateł a jak masz dostęp do miernika to wyciągaj po kolei bezpieczniki i sprawdzaj który układ ile pobiera
  
 
JEDZ DO ZWYCZAJNEGO ELEKTRYKA I TAK JAK JEDEN POST WCZESNIEJ PO KOLEJI OPOR PRZY KAZDYM BEZPIECZNIKU.

POWODZENIA I DAJ ZNAC CO TO BYLO
  
 
Przemierzenie też nie jest takie proste. Najpierw trzeba poblokować zamki elementów które muszą być otwarte w celu dokonania pomiaru. W tylnej klapie blokuje się bezpośrednio sam zamek i na lewym słupku zamek ma w srodku przycisk, coś trzeba tam wsadzić żeby go zablokować. Po otwarciu schowka trzeba wyłączyć jego oświetlenie, można to zrobić poprzez wypięcie wtyczki. Wpiąć pomiędzy akumulator i kleme szeregowo amperomierz i odczekać ok 15 - 20 min. Taki czas jest wymagany do całkowitego uspokojenia się elektroniki w tym modelu. Po tym okresie amperomierz powiniemł pokazywać ok 0,01-0,03A jeśli pokazuje więcej to można zacząć pokolei wyciąganie bezpieczników.
Z tego co mi wiadomo często w tych modelach przyczyną nadmiernego poboru prądu jest wentylator klimatyzacji, dlatego zacząłbym od tego obwodu.
Jak już będziesz chciał jechać z ta usterką do elektryka, jedż do jakiegoś fachowca który wie że potrzebuje te 15-20 min na uspokojenie się systemu. przed upływem tego czasu pbór wynosi ok 0,70A i ktoś kto się nie zna rozbierze pół samochodu w celu ustalenia tego.
  
 
w mojej po kilku godzinach było 0-prądu. przez przypadek zuważyłem że puszka ABS która jest zaraz przy pompie chamulcowej działa bez przerwy (kontrolka ABS działała poprawnie ) lekka ingerencja "młotkiem " i jest OK.