Problem zodpalaniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z BMW -E-36 , To znaczy żeby odpalić musze troszke pokrecić, najczęściej jak auto postoi powyżej 10-20 minut .ale jak jusz odpali to pali za każdym razem na strzala, co dziwne po nocy pali ładnie raz sie zdarzyło że dlógo kręciłem ale zapalił, tylko przy postoju powyżej 10 min sę problemy
  
 
przewody,cewki,świece??????
  
 
Witam.
Sprawdź drożność przewodu nadmiaru paliwa.
Pozdrawiam
  
 
Witam i dziękoje za zainteresowanie sę moim problemem, przewody wymieniłem śeiece i palec,cewke, i dalej ten sam problem. a jak sprawdzić drożność przewodu nadmiaru paliwa
  
 
ja miałem ten problem i sam zniknął! tzn. rano bez problemu odpalał ale jak już odpalił z rana , przejchałem z kilometr, zgasiłem silnik i zapalaliłem to kręcił zdecydowanie dłużej niż powinien!
  
 
Może nieszczelny zawór zwrotny (nie wiem gdzie jest w e36-w pompie paliwa może?)
  
 
równiez przyczyną może być zbyt niskie ciśnienie w układzie zasilania(pompa)
  
 
Witam , dzięki za nakierowanie mnie to właśnie jest pompa bo ję podmieniłem od kolegi tesz z BMW E -36 i wszystko wróciło do normy pozdrawiam
  
 
mam podobny problem:
od jakiegos czasu moje bmw 318 nie chce palic. trzeba dlugo krecic az zalapie. dzieje sie tak zarowno na benzynie jak i na gazie. dziej sie tak na zimno i na cieplo.
mam pytanie czy po przekreceniu kluczyka powinna pracowac pompa paliwa (bo u mnie pracuje dopiero jak zarece silnikiem a tak nie dryga wogóle). wudaje mi sie ze przez krotki czas przed zaplonem powinna popracowac.
moze mi ktos podac mozeliwa przyczyne takiego zachowania bmw.
jak uda mi sie samemu naprawic to podziele sie na forum wiadomosciami a narazie czekam
  
 
ja mam e34 518i i u mnie pompa załącza sie dopiero jak krece rozrusznikiem
  
 
poszukałbym przyczyny w regulatorze ciśnienia umieszczonym w listwie wtryskowej