Tłumik "sportowy" ale...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zbliżam się dużymi krokami do wymiany tłumika końcowego, zaczyna się odzywać, coś mi w nim metalicznie się odzywa przy ruszaniu. Jak mi powiedzieli ile kosztuje oryginał to mi przeszło, a bossal też nie lepiej. Pozatym wszytskie są z 1 rurą końcową, ja chciał bym "dwururke", ale z przyczyn technicznych do 318is nie ma takich tłumików. Za to bez problemu dostał bym dwu rurowy tłumik "sprtowy" ale nie chciał bym żeby samochód był głośny. Czy można dostać na rynku jakiś tłumik sportowy który był by cichy??? Oczywiście wiem że nie będzie tak cichy jak zwykły tłumik, ale mi chodziło by o to aby delikatnie mruczał, a nie ryczał jak wrc. Czy ktoś z Was ma może jakiś taki tłumiczek który nie jest głośny???
  
 
Kiedyś kumpel miał tłumik sportowy 2x76mm, ale cały z kwasówki, nie jak większość sportowych tłumików, rurki z kwasu a puszka aluminiowa (puszka zwykła owalna, nie a'la mugen) i to mu chodziło fajnie cichutko z delikatnym basem. I nie kosztowało to w tysiącach, niestety nie wiem jakiej to było firmy.
  
 
mi chodzi właśnie o coś takiego, oczywiście ma to wyglądać jak zwykły tłumik, broń boże żadne tłumiki motocyklowe a'la mugen. Zwykły tłumik z dwoma rukrami na końcu (2x 50-60 był by idealny) coś jak w M3 i do tego delikatny, ale naprawde delikatny basowy odgłos
  
 
Daz, polecam tlumik firmy WM Sport. Kiedys koles sprzedawal je na allegro ale jak wpiszesz nazwe firmy to Ci wyswietkli fotki. Ten tlumik ma delikatny basowy mruczacy dzwiek. Moj znajomy ma i zajefajnie mu to mruczy. Ja tez sie w taki zaopatruje
  
 
Nie żebym się czepiał ale Daz, masz Mastera więc dawaj przykład jak nie śmiecić na forum, na następnej stronie jest temat z dokładnie tym samym pytanie zadanym przez moją osobę.tutaj

Ja też będę kupował i też chce cichy, narazie dowiedziałem się (nie wiem ile w tym prawdy), że tłumiki z im większą "puszką" tym cichsze. pzdr
  
 
TUTAJ tez jest o tlumikach do E-36
  
 
witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum mam takie ciekawe pytanie, posiadam wozik 318TDS i właśnie dlatego ze to diesel mam ogromny problem, nie wiem jaki by dawał głosik ten silnik z sportowym tłumikiem boje się ze tylko by było słychać większe klekotanie, wsadzał już ktoś basowy tłumik do diesla 1.8 lub 2.5 ?? prosze o radę bo nie mam doświadczenia w tej dziedzinie a nie chce tylko sobie pogorszyć efektu jazdy dodatkowo i koszty. POZDRAWIAM WSZYSTKICH
  
 
Przejedz sie do zakładu gdzie zajmują sie tłumikami, zakładają itp to sie wszystkiego dowiesz, dopasuja i jakis i bedziesz miał.
  
 
Ja kiedyś miałem golfa 3 tdi , założyłem do niego oryginalną puche remusa dedykowaną własni edo golfa 3, i efektu dzwiekowego nie było żadnego.
  
 
w td tak jest że największym tłumikiem jest sama turbina ja w tds miałem prostą rure od turbo do samego końca
  
 
hello! ja niedawno sprowadziłem is'a stylizowanego na m3, wydech ma podwójny,jak mi kumple spece powiedzieli tez od m-ki, gada ładnie ,dospawany zaraz za katalizatorem,jednak to nie to co 6-cylindrówka. zawsze słychac metaliczny odgłos...
  
 
no ale co to ma wspólnego z dieslem, o którego pyta kolego???
  
 
pewnie nikt nie ma bm-ki diesla z sportowym wydechem?? w innym wypadku jeśli by to było możliwe poprosiłbym o jakieś krótkie mp3 z dźwiękiem- co te dzisiejsze komórki nie potrafią a jeśli chodzi o turbine, ja osobiście ją czuję, słyszę raczej niebardzo, ale jakby sie roztawiło sama rurę to pewnie tylko klekot byłby większy a to właśnie chcę zniwelować...
  
 
ema! w turbo dieslu naprawde nie wiele zdziałasz jeśli chodzi o dzwiek tylko troche nabierze basiku, co innego gdy nie ma turbiny wtedy klekot zamienia się na konkretne brzmienie. ja wsadzałem rózne wydechy do róznych diesli ale vw, do beemki nic takiego nie zakładałem tylko do benzyny, w vw turbo dieslu najlepiej chodził mega mugen m-tech'a bardzo ładny dzwiek basowy 92 decybele, ale mugeny nie pasuja broń boże do beemek ale dzwięk jak na td idealny. pzdr!
  
 
konkretny post w takim razie co bys mi doradzał, chodzi mi nie o to zeby mnie było słychać a nie widać, ale poprostu bardziej rasowy basik delikatny, co jest do tego najlepsze? no i jak najbardziej sie pozbyć klekotu silnika, i pytanko jeszcze... dlaczego łatwiej jest pozbyć sie klekotanie w wolnossących dieslach niż z turbinami? pzdr
  
 
jest jedyny sposób na pozbycie się klekotu i rasowy basowy odgłos, wystarczy że sprzedasz swój samochód i kupisz taki sam z motorem 2.8, innego rozwiązania nie widze
  
 
tak, tylko że jak mi znajdziesz ten 2,8 co pali 7,5l po mieście to zmieniam
  
 
z tym może być problem drobny problem
  
 
turbina bardzo znacznie wycisza prace silnika w porównaniu do zwykłego diesla, kiedyś robilismy ciekawe doświadczenie na podnośnikach stały dwa golfy 1,6 jeden turbo drugi bez turbo oba miały zdjete wydechy poprostu przelotowa rura do końca ten z turbo chodził jak by miał normalnie wydechy cichutko mozna jeździć a ten bez turbo zrobł chałas na całą okolice. w każdym bąć razie w turbo d najlepiej spisuje sie duży mugen, miał bardzo ładny rasowy pomruczek zero klekotu !!!!!! a jeśli chodzi o głosnosc to był idealny miodek dla uszu i psy się nie czepiały. pzdr