Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2003-01-18 14:06:00 szukalem na forum takiego tematu ale nie znalazłem.jak myslicie czy jest sens robic taki remont chodzi mi o panewki pierścienie i uszczelniacze.bo troszke z płuc wychodzi niebieska poświata oczywiście olej troszke bierze.czy efekt jest ok?dzieki za odpowiedzi. |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-01-18 17:03:02 Willy zaczynasz mnie rozbrajać
Pomysł jest dobry ale był by to remont prowizoryczny tz moze ci pochodzić 100 km a może 10000 Takie rzeczy często robia ludzie którzy sprzedają auto z silnikiem nadającum sie do generalnego remontu Pierścienie można wymienić tylko w przypadku małego zużycia cylindrów gdyż w miare zużycia stają sie one owalne z panewkami jest ponownie co do uszczelniaczy i prowadnic zaworowych to może się przez nie lać i można sie na nie popatzyć i ewentualnie wymienić Reasumując Wszystko zależy od tego skąd ciągnie ci olej ale jak już robić remont to pożądnie |
RadeckiMarcin_227PTK Lubin | 2003-01-21 18:08:56 POdobną rzecz robiłem w poldku przy 80 tysiacach dzis ma 110 tysięcy i śmiga bez problemu ( na gazie ) |
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2003-03-09 09:47:07 panowie mam pytanie zastanawiam sie nad dwoma rzeczami.czy zrobic lakierke i remont blachy czy pomyslec nad silniczkiem od forda lub fiata?kurcze trudny wybór jak myslicie dodam ze nie mam progow a lakier okropny!!!!!nie moge sie zdecydowac!co byscie wybrali na moim miejscu.dodam jeszcze ze silniczek ktory mam chodzi odpukac w miare jak na swój przebieg. |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-03-09 13:50:05 chyba tak jak Janio mowi. Trzeba robic to, co jest niezbedne. Co z tego, ze bedziesz mial silnik 2.0, jak zostaniesz na asfalcie z kierownica w rekach |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2003-03-09 15:20:59 a ja mysle ze jak zdejmiesz glowice to mozna poruszac cylindrem i wtedy zobaczysz jak sie zoowalizowal albo ze znajdziesz dostep do srednicowki w zmierzysz jak spoko zmiesci w normie to i taki remont ma sens |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2003-06-14 18:28:01 Dowieszam sie do postu, bo tyle ich jest, ze nie bede zakładał nowego.
A mianowicie: w związku z zatarciem sie mojego aktualnego silnika 1,5 AA, a braku kasy na remont kapitalny zalegającego mi 2.0 podjąłem decyzję o reanimacji tej aktualnej padliny. Co chce zrobić: Posiadam częsci z silnika który miałem wczesniej ( po kapitalce ok 1000 km.) i pękł w nim blok wiec wymontowałem z niego: tłoki 1,6 nadwymiar +0,4 z pierscieniami - wyglądają jak noofki. wał - jeszcze ma ślady po szlifie. głowica - w której profilaktycznie wymienie uszczelniacze. dokupię: -panewki główne i korbowodowe - bo te co zdemontowałem są pomieszane i nie wiem które na który czop - wiec nie bede kombinował - w koncu to koszt całkowity 100 zł za oba komplety. -kpl. uszczelek -kpl. simmeringów -uszczelniacze - tudziez inne drobiazgi - koszt ogólny 250 zł. zrobię: -szlif cylindrów - ale z 1,5 na 1,6 - chce sie upewnic jeszcze raz czy ktos to robił i bedzie działac - nie popęka blok z powodu zbyt cienkich scianek ?? tu prosze o odpowiedz. -pasowanie kolektorów z szlifowaniem -pewnie jeszcze sprzęgło - czy mozna same okładziny na tarczy wymienic ? tez prosze o opinie ( nie mam na tyle kasy zeby zalozyć nowe) -i moze pare innych potrzebnych drobiazgów. Acha- wałek rozrządu mam zjechany - ile kosztuje regeneracja i gdzie robią wysyłkowo ?? to chyba tyle... Prosze o opinie, ew. sugestie miło widziane - wszelkie wątliwości także. chce sie tym silnikiem poturlac jeszcze troche (pół roku ?? wiecej?? sam nie wiem kiedy stac mnie bedzie na wskrzeszenie 2.0 a nie bedzie to seria DOHC...) Prosze kolegów o pomoc... |
Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2003-06-14 18:58:55
Wiil może zapiekły się tylko pierścionki i stąd ta niebieska poświata albo uszczelniacze puściły , po co od razu remont silnika. Ratuj blachę najpierw bo na silnik nigdy nie będzie za późno a jak zaniedbasz blachę to może się okazać że nie ma co łatać! Pozdr |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-14 19:52:48 Ramzes II - jak potrzebujesz silnik, to może Cię poratuję.
Mam silnik fiatowski 115C - jeszcze polata, z papierami. I mam polonezowski AA - miał wymieniane pierścienie, uszczelniacze, planowaną głowicę, wymieniane panewki - i po 10 miesiącach wał poszedł się je...(był po 3 szlifach) - zalega mi tylko na działce.Jest bez papierów. Jakbyś był zaineresowany - wal na priva |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2003-06-14 20:17:12 Nie Remias- dzięki - ale do Poznania kupa drogi - a silnika pocztą nie wyślesz Po za tym - jak pisze koszt całkowity wskrzeszenia to 250 zł (no bez wałka rozrządu) - a remont praktycznie kapitalny... I nie chce miec kolejnego silnika - za duzo sie mi tego zbiera - a ja mieszkam w bloku - dobrze ze rodzice mają dom, wiec jest tam wiecej przestrzeni życiowej niz w zapyziałej piwnicy blokowej o wymiarach 1,5 x1,5 m
Ale dziekuje za propozycje. Raczej szukałbym wałka rozrzadu do AB albo CB w calkiem dobrym stanie za całkiem rozsądne pieniądze Of course - wałki silników AA są inne niż wałki silników AB i CB - któreż to znowu są identyczne... [ wiadomość edytowana przez: Ramzes_II dnia 2003-06-14 20:22:05 ] |