Yaris 2 d4d wymiana immobilaisera

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam przypisałem dwa stare kluczyki do nowego czystego immobilaisera numer 897800d011 czy musze go do ecu silnika przypisywać ?? czy po tej operacji powinno mi auto zapalić pytanie do big elektrona ??
 
 
Raczej nie powinno Rozumiem ze masz komputer immo osobno a komp silnika osobno, czyli uklad odseparowany.
Nowy komputer immo zlapal pierwsze 3 klucze i zamknal procedure rejestracji.Jak wkladasz klucz do stacyjki to dioda immo gasnie a tam chyba nieme diody, silnik zapala i po chwili gasnie po kazdym wyjeciu i wlozeniu klucza na nowo?Z ktorego roku ten Yaris?
Po nr immo to chyba Yaris okolo 2007 r a w kazdym razie w tej budzie.
To musisz mu puscic synchronizacje immo z ECU TC-CG na pol godziny z wlaczonym zaplonem i ogien na tloki i wyjac zwore
A po co wymieniales ten komp?



[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-03-08 23:08:01 ]
  
 
Kupiełem auto na zach. uderzone i poskładałem i nie mozna było zapalić okazało się po podłaczeniu pod obd że nie ma modułu immo wiec kupiłem czysty z myślą żę go tisem przypisze a ,miałem opcje tylko przypisania 2 kluczy starych czy mam przy ecu silnika zwore zrobic na pinach 6 i 4 czy przy immo auto 2008 rok ?? nie mam diody
ale mam podglad danych i po przekreceniu kluczyka wykazuje że układ immo wyłaczony kreci rozrusznikiem na chwile a nie pali


[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-08 23:48:07 ]
 
 
Cytat:
2012-03-08 23:34:01, avensis22d4d pisze:
Kupiełem auto na zach. uderzone i poskładałem i nie mozna było zapalić okazało się po podłaczeniu pod obd że nie ma modułu immo wiec kupiłem czysty z myślą żę go tisem przypisze a ,miałem opcje tylko przypisania kluczy czy mam przy ecu silnika zwore zrobic na 2 pinach czy przy immo bo mam schemat pinów ecu auto 2008 rok ??


Ani tu ani tu
Zlacze OBD jak jest trapez krutsza podstawa w dol, to 4 pin od lewej w gornym rzedzie z czwartym pinem od prawej w dolnym rzedzie zewrzec kawalkiem drutu ,wlaczyc zaplon na pol godziny ale ani sekundy krocej , odpalic silnik i wyjac zwore.Akumulator musi byc sprawny.
  
 
ok czyli w gnieznie obd 5 i 12 pin na 30 minut z właczonym zaplonem mam tylko jedna szanse ?? czy mozna to powtorzyc jakby się nie udało ??
 
 
Cytat:
2012-03-09 00:10:46, avensis22d4d pisze:
ok czyli w gnieznie obd 5 i 12 pin na 30 minut z właczonym zaplonem mam tylko jedna szanse ?? czy mozna to powtorzyc jakby się nie udało ??


Raczej 4 i 13 a na 16 jest B+ dla orientacji.
Wstukaj sobie w googlach zlacze obd 2 lub toyota tc cg ,wyskoczy zdjecie z opisem.
Moj opis to tak jak patrzysz na zlacze od strony pinow a nie kabli.
Na schematach czasem jest rysunek od str kabli.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-03-09 00:29:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-03-09 00:30:03 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-03-09 00:33:51 ]
  
 
ok ile razy moge ten proces powtórzyć chodzi mi oto czy tylko raz z tym immo czy potym ecu juz się nie przyuczy ?? z góry dzieki walcze z tym autem troche czasu ...


[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-09 01:18:37 ]
 
 
Cytat:
2012-03-09 00:38:45, avensis22d4d pisze:
ok ile razy moge ten proces powtórzyć chodzi mi oto czy tylko raz z tym immo czy potym ecu juz się nie przyuczy ?? z góry dzieki walcze z tym autem troche czasu ... [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-09 01:18:37 ]

dowolna ilosc z iloma ecu masz ochote...zawsze pol godziny moze byc dluzejale nie krocej.
  
 
ok dziękuje no to próbuje do jutra się okaże pzdr
 
 
Mam pod górke jak nic zapalił ale z zbiorniczka wyrównawczego wylatują spaliny jak silnik chodzi na wolnych obrotach czy uszczelka pod głowicą dobrze mówie ??
 
 
Cytat:
2012-03-09 20:05:16, avensis22d4d pisze:
Mam pod górke jak nic zapalił ale z zbiorniczka wyrównawczego wylatują spaliny jak silnik chodzi na wolnych obrotach czy uszczelka pod głowicą dobrze mówie ??


Mozliwe ale najpierw sprawdz czy jest szczelna chlodnica spalin na wlocie do zaworu EGR Jak auto po wypadku to wielce prawdopodobne ze sie rozszczelnila.Wzglednie czy niema na niej sladow po uderzeniu.
  
 
OK musze sprawdzic jak ojciec to poskladał bo przepustnice i zawór egr to mam od innego auta bo tamte były podłuczone i na 100% coś pokombinował

[ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-09 22:34:18 ]
 
 
Cytat:
2012-03-09 21:37:16, avensis22d4d pisze:
OK musze sprawdzic jak ojciec to poskladał bo przepustnice i zawór egr to mam od innego auta bo tamte były podłuczone i na 100% coś pokombinował [ wiadomość edytowana przez: avensis22d4d dnia 2012-03-09 22:34:18 ]


Odlacz na probe wezyki od plaszcza wodnego chlodnicy spalin i zrob obejscie wezykiem i sprawdz czy dalej bija spaliny do chlodziwa.
  
 
Witam no dolałem boryga bo był tylko litr bo wyrzuciło wydechem i zrobiłem to obejście i nie wylatują spaliny dowiedziałem się żę w głowicy tam gdzie się mocuje łape było troche wyrwane i spawali to i teraz zastanawiam się nad tą uszczelką bo dmucha bardzo przez korek wlewu oleju jak go odkręce ?? co tu można wymodzić że by to sprawdzić tester mam jakiś tylko nie wiem jakie wartości muszą być prawidłowe
 
 
[[/LIST][/LIST]
 
 
Cytat:
2012-03-13 13:48:33, avensis22d4d pisze:
Witam no dolałem boryga bo był tylko litr bo wyrzuciło wydechem i zrobiłem to obejście i nie wylatują spaliny dowiedziałem się żę w głowicy tam gdzie się mocuje łape było troche wyrwane i spawali to i teraz zastanawiam się nad tą uszczelką bo dmucha bardzo przez korek wlewu oleju jak go odkręce ?? co tu można wymodzić że by to sprawdzić tester mam jakiś tylko nie wiem jakie wartości muszą być prawidłowe


Jak dmucha z odkreconego korka ,to nie odkrecaj zawsze dmucha.
Sprawdz jak bardzo dmucha z odmy na zakreconym korku oczywiscie.
Nie spawa sie glowicy na silniku bo powstaja naprezenia i zwichrowania dlatego potem sie obrabia a potem montuje.
  
 
Wszystko ok silniczek chodzi jak laleczka post uważam za zamknięty pzdr.
 
 
Wita .Podepnę się pod temat.Zgubiłem jedyny kluczyk Yaris 1.4 d4d 2008r -niefart pierwszy. Doradzono mi przesłanie do Polski -bo aktualnie jestem poza granicami- stacyjki transpondera i wkładki z drzwi w celu dorobienia kluczyka. Niefart drugi -przesyłka zaginęłą. Kupiłem na allegro zestaw do odpalenia - ecu stacyjkę transponder i takie pudło z bezpiecznikami- przepraszam za niefachowość. Po wymianie wszystkiego auto pali ale sporo rzeczy nie działa. Niefart kolejny -numery części nie są takie same jak moje. RATUNKU. Czy jest opcja żeby zostawić w aucie moje ecu i tą skrzynkę z bezpiecznikami a zamontować tylko stacyjkę i transponder i zsynchronizować to jakoś ze sobą?Proszę o pomoc. Muszę jechać do domu a nie chcę zostawiać szerszenia.
  
 
Cytat:
2015-11-07 19:40:31, benjo1 pisze:
Wita .Podepnę się pod temat.Zgubiłem jedyny kluczyk Yaris 1.4 d4d 2008r -niefart pierwszy. Doradzono mi przesłanie do Polski -bo aktualnie jestem poza granicami- stacyjki transpondera i wkładki z drzwi w celu dorobienia kluczyka. Niefart drugi -przesyłka zaginęłą. Kupiłem na allegro zestaw do odpalenia - ecu stacyjkę transponder i takie pudło z bezpiecznikami- przepraszam za niefachowość. Po wymianie wszystkiego auto pali ale sporo rzeczy nie działa. Niefart kolejny -numery części nie są takie same jak moje. RATUNKU. Czy jest opcja żeby zostawić w aucie moje ecu i tą skrzynkę z bezpiecznikami a zamontować tylko stacyjkę i transponder i zsynchronizować to jakoś ze sobą?Proszę o pomoc. Muszę jechać do domu a nie chcę zostawiać szerszenia.

Na poczatek zamontuj spowrotem ta skrzynke z bezpiecznikami gdyz niema ona nic wspolnego z ukladem immo a przewaznie jest w niej body komputer ktory zarzadza funkcjami auta i uczestniczy w komunikacji.
Po drugie wystarczylo przelozyc komputer immo ten ktory masz za nagrzewnica na scianie grodziowej sparowany z transponderem w kluczyku.Petla to tylko cewka ze wzmacniaczem moze byc stara komputer silnika ten pod maska zsynchronizujesz zworka w diagnozlaczu na 30 minut.
A jakie funkcje nie dzialaja teraz??Po trzecie trzebabylo sie najpierw zapytac a potem przekladac....Teraz masz kupe dodatkowej niepotrzebnej roboty a mogles sobie przy okazji sporo wyjarac na priva moj nr do konsultacji


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-11-08 13:28:01 ]
  
 
Cytat:
2015-11-08 13:17:51, Bigelektron pisze:
Na poczatek zamontuj spowrotem ta skrzynke z bezpiecznikami gdyz niema ona nic wspolnego z ukladem immo a przewaznie jest w niej body komputer ktory zarzadza funkcjami auta i uczestniczy w komunikacji. Po drugie wystarczylo przelozyc komputer immo ten ktory masz za nagrzewnica na scianie grodziowej sparowany z transponderem w kluczyku.Petla to tylko cewka ze wzmacniaczem moze byc stara komputer silnika ten pod maska zsynchronizujesz zworka w diagnozlaczu na 30 minut. A jakie funkcje nie dzialaja teraz??Po trzecie trzebabylo sie najpierw zapytac a potem przekladac....Teraz masz kupe dodatkowej niepotrzebnej roboty a mogles sobie przy okazji sporo wyjarac na priva moj nr do konsultacji [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-11-08 13:28:01 ]

Bigelektron nie wiem jaki rozmiar nosisz ale jesteś WIELKI. Silniczek odpalił i autko jeżdzi.Kłaniam się nisko i chylę czoło twojej wiedzy. Jakie to było proste. Nie ważne że się niepotrzebnie narobiłem.Posłuchałem nie tych ludzi co trzeba. Nieważne. Co do wyjarania to jest jednak jedna rzecz. Zabrakło lewego przedniego światła mijania. Być może coś zwarłem . Sprawdziłem bezpieczniki i żarówkę i są ok. gdzie szukać? Pewnie przekażnik tylko który i gdzie? Poza tym świeci na desce antyspin ale pojawiał się też przedtem i chyba za sprawą hamulców. Muszę pogrzebać.Dziękuję ci serdecznie za pomoc i jeszcze raz powtarzam JESTEŚ WIELKI.