Patenty na tylnią oś w polderze.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hey wam!

Potrzebuje jakiś sprawdzonych pomysłów na poszerzenie tylniej osi w moim polderze. Trafił mi się nierdzewny p-panz, jeszcze ze starej serii wąskokołowców, ale aż boli mnie, gdy patrze na te schowane kółka. Za wszelakie pomoce wielkie dzięki.
  
 
No to sie chyba dystanse zakłada... ale ja nie miałem okazji
  
 
EEE jeśli chcesz się trochę pobawić to można założyć tylni most szeroki od CARO. Zdaje mi się że Janio coś takiego ćwiczył przy swoim zwei liter
  
 
Szeroki dyfer od caro pasi bez bólu. Musisz tylko kupić dyfer z tarczami, bo bębnowego tak łatwo nie podłączysz do układu hamulcowego.
  
 
Dlaczego? Trzeba kupić tylko przejściówkę z grubego gwintu na drobny. Koszt ok. 3 zł.
Najskuteczniejsza jest wymiana mostu. Półśkodki: Szersza felga (BMW, FIAT) - zakładam że masz jużfelgi polonezowskie 5 cali a nie z duzego fiata 4.5 cala.
Mozesz dołożyć troche tych małych dystansików, dać śruby od alufelg (dłuższe 1.50/szt) i solidnie skręcić. Zaraz mnie tu zakrzyczą, ale mnie jeszcze ani razu nie zawiodło. Max ilosć tarczek na koło - 3. Powyżej 3 sam bede opieprzał.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
OLO to są takie przejścia w sprzedaży???
  
 
Oczywiście! Np. w "moim" sklepie na osiedlu. W taki sposób założyłem most z kombiaka do evo III

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Możan też "zarobić" końcówkę na przewodzie hamulcowym na drobny gwint. ASO Ochota się podejmuje.

A najlepiej zrobić od razu przewody hamulcowe miedziane - koszt ok. 100zł.
  
 
Most to najlepsze rozwiazanie, jesli nie most, to dystanse
  
 
Ale z dobrego materiału. Doświadczenie pokazuje że to z giełdy to shit...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Dzięki za wszycho wszystkim... Jednakże najbardziej osiągalną opcją byłyby dla mnie fele jakieś insze. Od BMW 3 niby pasują, ale ponoć jest różnica w rozstawie srób (niby 100mm). Z tego, co mi wiadomo, to polder ma 98mm. A fele od truck-a??? Się dowiedziałem, że niby 14-stki, ale ofset chyba ten sam, co??? W każdym razie jestem otwarty na wszelkie proposy, więc walić śmiało...
  
 
Fegi truckowskie mają 14" ale tylko 5 szerokości. do tego są diabelnie ciężkie! Najlepiej zapoluj na felgi z jakiegoś fiata, alfy lub lancii.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
albo felgi z starego seata ibiza, alumy 6x14 chiba
  
 
opracowałem dystanse. To tak dla informacji. Jak je skończe to projekt udostępnie