Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pavulonstudio BMW E34 M50B25 Bydgoszcz | 2008-04-01 15:36:12 Witam, dawno nie mialem czasu napisac do was drodzy bracia. Moj 1,3 niestety zaczal odczuwac bardzo swoj wiek, jadac ostatnio do Poznania troszke jakby oslabl, a ostatnio to jak rower jedzie kompletnie. Chcialem sie spytac co mam zrobic aby jak najtaniej i jak najlepiej doprowadzic auto do stanu w jakim bylo??? Chce go zrobic dla siebie, czyli dobrze, a dopiero pozniej tanio. Zaczal lekko dymic i pobierac olej. Czy szlif glowicy, wymiana pierscieni i panewek wystarczy?? Czy wstawienie nowych gumek zaworowych?? Piszcie ale rzeczowo co zrobic. Kasa w przypadku studenta to jak sami wiecie duzy problem. |
pavulonstudio BMW E34 M50B25 Bydgoszcz | 2008-04-01 16:00:54 Bede wiec ciagnal nastepne pytanie czy w przypadku mk6 1,8 130km jest problem aby wsadzic taki silnik do mnie?? Czy z elektryka?? Bo mam mozliwosc wziac drugie takie auto znaczy sam przod uciete za przednimi siedzeniami. Chodzi glownie o elektryke... Czyu waizki jakies ida do tylu?? komoutery szmery bajery czy tez nie? |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-04-01 17:10:03 przelicz sobie kasę na remont 1,3 i ile wydasz na swapa i w jakim jest stanie silnik XR...i wtedy powinno Ci coś wyjść... |