Mocne sprzęgło do TC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś ma jakiś patent na mocne sprzęgło do 2.0? A może po prostu trzeba założyć z np. 2.0 T 16v z Coupe czy Themy? Ma ktoś jakieś rozwiązanie albo takowe sprzęgło? Dodam, że mam ponad 250 Nm momentu...
  
 
Proszę moderatora o usunięcie tego postu, bo nie wiem dlaczego zdublował się.
  
 
Wielkie dzięki!
  
 
http://www.intercars.com.pl
http://guy-croft.com/
tutaj popytaj
  
 
http://www.bmt-motorsport.com/
tam maja sprzegla do delty integrale, nawet tanie
  
 
"tarcze od 690,- do 1600,- zł
dociski od 650 do 2750,- zł"

No, jeśli to są całkiem tanie, to jest to chyba jakiś błąd w matrixie!
  
 
za mocne sprzeglo ktore nie bedzie sie slizgac to nie jest drogo. za zwykle seryjne do Integralki dalem 1400zl wiec za sportowe to nie duzo.
  
 
Specjalnie napisałem o momencie (ok. 250 Nm), żeby nie było niejasności. Seryjnie Integrala ma ok. 290-300 Nm, tak więc w zupełności wystarczająco. Nie wiem tylko jaka jest średnica tarczy (czy też 215mm), rozstaw śrub mocujących i kołków ustalających, wysokość docisku, średnica pierścienia łożyska wyciskowego, itp. Te wątpliwości byłu (i są) przyczyną mojego postu, a po pierwsze, jeśli udało by się zastosować w/w sprzęgło, to nie zawracałbym sobie głowy sprzęgłami sportowymi, a po drugie Hellix nie jest firmą najwyższych lotów.
Przy okazji: piszesz, że wymieniałeś sprzęgło w Integrali. Czy może stare, zdjęte masz gdzieś jeszcze? Łatwo będę mógł zrobić porównania.
  
 
stare lezy mi i rdzewieje, sprzeglo i docisk jest inne, srednica 230mm sloneczko wyciagane zamiast wciskanego, wielokin chyba taki sam(ale nie wiem na 100%). mocowanie do kola zamachowego jest na 90% inne ale nie gwarantuje(nie pamietam ale kiedys probowalem przymierzyc) a ten silnik z 250NM to volumex czy zwykly?
  
 
znalazlem gdzies tanie tarcze sprzeglowe OMP koszt do delty to chyba bylo okolo 700zl za tarcze bez tlumikow drgan, nie pamietam tylko jaka to byla stronka, dowiedzialem sie o tym za pozno , wtedy juz mialem seryjne sprzeglo
  
 
Nie, to motor z Uno Turbo i.e. mocno dłubnięty (poj. 1.6, głowica, dolot, intercooler, itd.), z którym seryjne sprzęgło zdecydowanie odmówiło współpracy. Początkowo myślałem o sprzęgle z TC, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem, że będzie jescze "za krótkie". Jeśli stare sprzęgło "leży i rdzewieje" to czy mógłbyś zrobić pomiary albo mi je przesłać na mój koszt? Nie wiem, czy wejdzie w obudowę sprzęgła.