Problemy z 1.5 GLX..na gaz.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.nie wiem co jest przyczyna tego ze przy rozruchu na zimnym slinku calym samochodem starsznie trzesie...do momentu az sie nie rozgrzeje....a drugi problrm to to ze od dwoch dni przy obrotach 3.5-4tys slychac taki trzask i auto szybciej nie pojedzie(co to moze byc??przegiegu mam 13300
  
 
Cytat:
2007-10-17 12:21:44, laku pisze:
witam.nie wiem co jest przyczyna tego ze przy rozruchu na zimnym slinku calym samochodem starsznie trzesie...do momentu az sie nie rozgrzeje....a drugi problrm to to ze od dwoch dni przy obrotach 3.5-4tys slychac taki trzask i auto szybciej nie pojedzie(co to moze byc??przegiegu mam 13300



Może gdzieś ci łapie lewe powietrze - efekt - zbyt uboga mieszanka.
Czy obiawy są na PB i LPG takie same??
Zapalasz na PB?

[ wiadomość edytowana przez: adamus0 dnia 2007-10-17 12:45:37 ]
  
 
Cytat:
2007-10-17 12:45:02, adamus0 pisze:
Może gdzieś ci łapie lewe powietrze - efekt - zbyt uboga mieszanka. Czy obiawy są na PB i LPG takie same?? Zapalasz na PB? [ wiadomość edytowana przez: adamus0 dnia 2007-10-17 12:45:37 ]

tak odpalam na benzynce....a wlsnie na BP nie do koca wiem czy dzieje sie to samo,musze jeszcze raz sparwdzic..tylko boje sie ze cos uszkodze przez te szarpniecia i huki
  
 
może na skutek wybuchu gazu masz dziurę w dolocie? albo się puszka filtra odpięła?
  
 
a moze parownik stracił drożność wodną i przymarza na zimnie ???
  
 
Cytat:
2007-10-17 19:28:25, rafalko pisze:
a moze parownik stracił drożność wodną i przymarza na zimnie ???



To wtedy tylko na gazie by było nie halo a on się telepać jak jest na benzynce odpalony.

stawiam na lewusy
  
 
no tak ale lewe powietrze nie szkodzi mieszance benzynowej tylko gazowej...

w takim razie głosuje za problemami z zapłonem (cewka, kopułka, kable albo świeczki)
  
 
A ja myślę, że masz przebicie na kablach.
Te trzaski, to pewnie przeskakująca iskra pomiędzy przewodami WN i wtedy następuje strzał gazu.
Sprawdź, czy nie odpięła Ci się puszka filtra, lub czy nie ma (tak jak pisali koledzy) uszkodzenia w dolocie.

Jak sprawdzić najprościej kable?
O zmroku odpal autko, podnieś przednią maskę, spryskaj rozpylaczem (takim do okien) wodę po kablach i obserwuj czy nie przeskakuje gdzieś iskra.
Niekiedy też można zobaczyć świecącą cewkę WN

Jeśli ktoś twierdzi, że lewe powietrze nie przeszkadza jeździe na Pb to proponuję odpiąć puszkę filtra powietrza i przejechać się gdzieś dalej z przędkością obrotową silnika powyżej 3000
  
 
Zmien kable i po problemie mialem dokladnie identycznie juz sie az produkowac nie chce bo trzeci czy czwarty raz o tym pisze z rzedu a kazdy nastepny post zaczyna sie tak samo "problemy z 1.5 na gazie, czy problemy itd." Trzeba by zalozyc watek dla posiadaczy 1.5 ktory problem tlumaczy raz a dobrze.
  
 
Cytat:
2007-10-18 08:03:49, kylos pisze:
Zmien kable i po problemie mialem dokladnie identycznie juz sie az produkowac nie chce bo trzeci czy czwarty raz o tym pisze z rzedu a kazdy nastepny post zaczyna sie tak samo "problemy z 1.5 na gazie, czy problemy itd." Trzeba by zalozyc watek dla posiadaczy 1.5 ktory problem tlumaczy raz a dobrze.

dzieki bardzo za pomoc....)pozrdawiam
  
 
Niekoniecznie można sprawdzić spryskiwaczem kable ja miałem strzały gazu, kable wydawały się być ok, postanowiłem sprawdzić świece, w momencie gdy wyjąłem świece ze złączką kabla wn na "czubku" (ofkors kabel był zdjęty ) to już było wiadomo co i jak po wymianie kabli wszystko wsio, sprawdź spinki puchy filtra powierza czy dobrze trzymają po takich strzałach. Aha i nie polecam kablo JANMOR czy jakoś tak, nie wytrzymały nawet roku (ok 12 tyś przebiegu).
Pozdro
  
 
Cytat:
2007-10-18 11:45:07, Wotti pisze:
Niekoniecznie można sprawdzić spryskiwaczem kable ja miałem strzały gazu, kable wydawały się być ok, postanowiłem sprawdzić świece, w momencie gdy wyjąłem świece ze złączką kabla wn na "czubku" (ofkors kabel był zdjęty ) to już było wiadomo co i jak po wymianie kabli wszystko wsio, sprawdź spinki puchy filtra powierza czy dobrze trzymają po takich strzałach. Aha i nie polecam kablo JANMOR czy jakoś tak, nie wytrzymały nawet roku (ok 12 tyś przebiegu). Pozdro

no wlasnie spinki na filtrze dzis zapialembo wisialy....a poza tym sprawdzilem sobie na benzynce autko normalnie sie kreci do wysokich obrotow....wiec zglupialem