Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-06-09 20:53:09 hmm swiece,zawory,przewody i ... juz nie wiem
|
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2003-06-09 20:56:20 Jeśli na gazie jest tak samo to nie gaźnik. Może moduł wysiada. U mojego teścia w DF z silnikiem Poldka było tak że nie miał mocy jak się trochę zagrzał (kilka minut), pod górkę było ciężko i spalanie ogromne. Zmiana modułu i po kłopocie. |
BARRY zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-06-09 21:01:30 gazior mechanik czy pneumatyk ? |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-06-09 21:53:55
|
Obikey 125p ME + LPG Narkowy | 2003-06-09 21:59:44 Jeśli to rzeczywiście świece, to sie dobrze składa, bo właśnie kupiłem komplet Iskier GAZ. Swoją drogą obecne świece, tez Iskry(zwykłe), wytrzymały tylko 3 tyś.
Dzieki Janio |
dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2003-06-09 22:55:56 Potwierdzam wersję Jania o wypadaniu zapłonów. Mój Fiat też miewa lepsze i gorsze dni (silnik jeszcze fiatowski), im bliżej do wymiany świec. Jeszcze żadne świece na gazie nie przeżyły u mnie więcej niż 10 000 km, a im bliżej tego przebiegu tym fiat bardziej humorzasty (mulasty). W jeździe miejskiej nie sprawia mi to różnicy. Aktualnie wali się ta na 3 cylindrze, ale jestem twardy - musi minąc 10 000 km zanim je zmienię. Zostało juz tylko 500 do przejechania |
SPI FSO 125p ME + LPG Bytom | 2003-06-09 23:03:56
Ja mam u siebie dokladnie taki sam obiaw jak pisze Qba6tak, wymienilem swiece, kable, kopulke, palec. Jest niby lepiej ale jak sie zagrzeje to ciezko wlazi na obroty powyzej 2000 Czyli mówicie ze to wina modułu ?? |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-06-10 00:18:21
U mnie ostatnio NGK wytrzymały zaledwie 8 tys km. Ale jak wieść gminna niesie 8 tys. u mnie to jakby 16 tys. normalnie. |
Soyer FSO POLONEZ 1.6 GLE ... Opole | 2003-06-10 07:29:31 hmmmm-to co na gazie świece wcześniej padają ??? niech mnie ktoś oświeci ... |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-06-10 07:38:13 po prostu Janio jest zdolny
ja nie zauwazylem jakos przyspieszonej dewastacji swiec na gazie. |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-06-10 09:58:32
W bardzo dużym uproszczeniu i uogólnieniu - tak. Wyższa temperatura spalania = krótsza żywotność świecy zapłonowej. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-06-10 12:18:42 Ale jak szybciej jedziesz to sie lepiej chłodzi.... Zamarzł jebany...
----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Obikey 125p ME + LPG Narkowy | 2003-06-10 23:27:06 Niestety, ale wymiana świec zawiodła. Poradźcie, co jest teraz w kolejności najbardziej prawdopodobne? |
klaczyslaw łada 2107była teraz ... Dobrzany | 2003-06-11 10:23:25 Musisz mieć coś z gaźnikiem. Posprawdzaj dokładnie mechanizm załączania drugiej gardzieli silnika! Może gdzieś coś się zaciera. Spróbuj jeszcze przewody wysokiego napięcia, może kopułka gdzieś pęka. Ale stawiam na gaźnik.
Pozdrawiam kolegów z FSO Auto Klub |
SPI FSO 125p ME + LPG Bytom | 2003-06-11 13:02:19 umnie pojawil sie dokładnie ten samo problem co u kolegi Obikey.
Wymienione swiece, kopulka, palec, kable, filtr pow. Ciezko ma wejsc na obroty powyzej 2000 |
klaczyslaw łada 2107była teraz ... Dobrzany | 2003-06-11 13:21:42 Jeśli jest problem z wejściem na obroty to często jest to wadliwa cewka. Miałem tak w motorze, na wolnych chodził a jak w gaz to gas. |
Obikey 125p ME + LPG Narkowy | 2003-06-11 17:48:52 Mechanizm otwierania przepustnicy II przelotu w gaźnikach z mech. sterowaniem nie ma sie nawet jak zaciąć. U mnie otwiera sie plynnie i do samego konca. Sprawdze ta cewke. |