Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
djkubus24 User audi coupe 2.3 stalowa wola | 2007-07-24 19:55:06 witam obecnie jezdze na oponkach 215/40/17 (przod) czy ktos wie co oznaczaja te liczby. a tyl mam 225/45/17.
mam pytanko: czy jak zaloze takie same oponki jak mam z tylu. na przod nie bedzie problemu z jazda i skrecaniem???? bo jak wiecie przod mam nizej niz tyl i zamierzam podniesc przod by wstawic oponki 225/45/17 bo juz rozwalilem 2 komplet opon przednich. |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2007-07-24 21:48:26 No to pokolei tak jak u ciebie:
215/40/17 215 - szerokosc profilu / mm 40 - stosunek wysokosci profilu do jego szerokosci /% 17 - srednica osadzenia r - radial itd to jak to okresliles problemy ze skrecaniem zalezy ile tam miejsca masz pod nadkolem, pare osob w coupe ma 225 i nie narzeka, tylko pytanie po co, niewiele ci to pomoze w exploatacji, no chyba ze kupisz diagonalna, to moze wymienisz zamiast 2 jeden zestaw, tylko pytanie dalej po co ;p wieksze zuzycie paliwa, gorszy kontakt z podlozem, po co ja wogole o diagonalnej wspomnialem ;p Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: _Gallus_ dnia 2007-07-24 21:49:44 ] |
djkubus24 User audi coupe 2.3 stalowa wola | 2007-07-24 23:06:05 a jak bym zalozyl 215/45/17 ?
a i druga sprawa zalozylem nowe amortyzatory i mam obcinane sprezyny co powinieniem zrobic zalozyc nowe sprezyny tylko ze bedzie orginalna wysokosc co nie pasuje do profilu opon 215 Jak obnizyc auto z orgonalnych sprezyn tak by nie rozwalic przy jezdzie amorkow???? |
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2007-07-24 23:18:19 Skoro jest to proporcja wysokosci profilu do jego szerokosci wiec te 5% wyzsze bedziesz mial lopatologicznie mowiac gumy ;].
Czemu kupowales w takim razie amorki oryginal do skroconych sprezyn, bez sensu. A jesli kupisz zwykle sprezyny to w jaki sposob wysokosc auta nie bedzie pasowac do szerokosci opon? No chyba ze masz na mysli ze auto sie podniesie a ty dalej bedziesz siedzial w niskim profilu i bedzie to nie tak wygladalo jak bys chcial ;]. Skoro auto podobalo ci sie takie jakie bylo, to po ciula kupowal oryginalne amorki i robic sobie teraz burze w mozgu? ;] |
Pingu User Opel Astra Coupe Stalowa Wola | 2007-07-24 23:20:44 dj jak masz obcinane sprezyny to pierwsze co musisz zrobic to je wymienic! obowiazkowo.
po drugie nie da sie miec krotszych sprezyn i orginalnych amorow bez ich uszkadzania P.S Grzesiu od kiedy na szerokosc opony mowi sie szerokosc profilu |
djkubus24 User audi coupe 2.3 stalowa wola | 2007-07-24 23:27:41 to pingu co mam zrobic???? bo jak zaloze nowe orginalne sprezyny to bede mial duzy przeswit miedzy opona a nadkolem. a wiesz ze mam opony 215/40/17 w przodzie |
djkubus24 User audi coupe 2.3 stalowa wola | 2007-07-25 10:07:21
|
_Gallus_ Moderator Celina st202 . | 2007-07-25 13:46:41
Sie zonk wkradl, nie mam usprawiedliwienia ;p, obiecuje ze to przedostatni raz ;D. Zrob jak Rapcio prawi , nie musisz podnosic zawieszenia , masz 45 z tylu przeloz na przod bedzie tylko wysokosc ja roznila i zobaczysz jak sie sprawuje, a 225 do przodu to moim zdaniem przesada nic u siebie w aucie tym nie uzyskasz ;] |
djkubus24 User audi coupe 2.3 stalowa wola | 2007-07-25 22:33:03 to gdzie moge takie sprezyny kupic i zrobic by obnizyc autko ktos sie zna???? |
adrian323gt User Stalowa Wola | 2007-07-25 23:08:56 Allegro, inne sklepy tuningowe trzeba poszukać do audi chyba nie ma problemu |
kaplaniasty User Audi TT Rzeszów | 2007-07-27 01:18:15
chyba jestes troche przewrazliwiony i nie wiesz o czym woogole mowie |
tomeQ_ Moderator stalowa wola/łorsoł | 2007-07-27 11:44:13 Wole byc przewrazliwiony niz martwy Kolega przez takie prowadzenie pozegnal sie skutecznie z samochodem, mam nadzieje, ze nie bedziesz nastepna ofiara tego glupiego nawyku. |
adrian323gt User Stalowa Wola | 2007-07-28 10:08:43 Ciężko trzymać obie ręce na kierownicy i zarazem wietrzyć łokieć
A przy takich oponach inaczej jeżdzić nie wypada pozostaje tylko problem z paskiem przy dresie. |
adrian323gt User Stalowa Wola | 2007-07-28 10:10:10 Ciężko trzymać obie ręce na kierownicy i zarazem wietrzyć łokieć
A przy takich oponach inaczej jeżdzić nie wypada pozostaje tylko problem z paskiem przy dresie. |