Ile te resory wytrzymaja???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc wszystkim.
kupilem wczoraj resory nowe ale rzemieslnicze.
mozecie mi powiedziec ile te resory wytrzymaja???
i kiedy one siedna bo teraz auto jest strasznie wysoko z tylu????
dzieki za rade.
  
 
100tke to chyba musza zrobic
Ja mam u siebie fabryczne auto ma przebieg hmm 150 ? tego nikt w sumie nie wie i ogon ma jeszcze jako tako w gorze

  
 
a nieorientujesz sie jeszcze jaka zywotnosc maja te "nieoryginalne resory"
dodam ze nie przewoze poldem zbyt ciezkich rzeczy
a oryginalne siadly mi wlasnie wczoraj po 12 latach !!!
  
 
to zależeć będzie od tego jak bardzo bedziesz obciązal lub przeciążał poloneza... Jak nie bedziesz to wytrzymaja sporo....
  
 

Moim zdaniem wszystko zależy od rzemieślnika i jego umiejętności.
Kumpel zmienil na takie cus w kancie i polskie drogi oraz kiepska jakość resorów sprawiły ze nastepna wymiana nastapila po 2,5 roku.
Jednym słowem- wyjdzie w praniu
Powodzenia
  
 
Z ciekawosci ile takie resory rzemioslo kosztuja ?
bo orginaly z tego co pamietam do Cargo cos kolo 240zl od szt chyba ?
  
 
kurde straszcie mnie dalej.
za calosc dalem 300zł
komplet kosztuje (ja tyle dalem)170zł + wymiana (80)+pare czesci ktore sie juz zuzyly

a 240 to kosztuja oba ale panstwowe(oryginalne)
ale to juz inna historia czemu nie doplacilem 50zł (zle sie zrozumielismy z facetem ktory mi to robil i po ptakach
  
 
Jak czytam te ceny to aż sięwłos na głowie jeży. Ostatnio pytałem się o cenęresorów w jednym ze sklepów w siedlcach i zaśpiewali 98zł/szt fabryczne. To ja chyba polecę i kupięz jedną parę zanim przyjedziecie i wszystkie kupicie.

PS. Mówię oczywiście o resorach dwupiórowych do Caro.
  
 
ale drożyzna.... kompleten do Poloneza kombi 3piórowe kompletne są po 83zł
2 piórowe do osobowego są po 102zł - też kompletne
a wy tu taki ceny walicie , przecież to ttylko kawałek żelastwa
  
 
Cytat:
2003-06-10 12:49:41, polonezcaro pisze:
ale drożyzna.... kompleten do Poloneza kombi 3piórowe kompletne są po 83zł
2 piórowe do osobowego są po 102zł - też kompletne
a wy tu taki ceny walicie , przecież to ttylko kawałek żelastwa


Jakto 3piórowe tańsze od 2piórowych . Czegośtu nie rozumiem. Może więcej szczegułów.
  
 
no a jakich szcaegułów?? Mnie też to się wydaje dziwne.... ale co ja się będe zastanawiłe juz zamówiłek komplecik
  
 
Cytat:
2003-06-10 12:57:49, polonezcaro pisze:
no a jakich szcaegułów?? Mnie też to się wydaje dziwne.... ale co ja się będe zastanawiłe juz zamówiłek komplecik



Komplecik 2 czy 3 piórowych ?
  
 
oczywiścieże 3piorowych, przecież nie będe odrazu dokładał 3 piora, i jeszcze za dokładke dam tyle co cały nowy resor.... A kombiacvzek ma przyjemne resory ..... i nic nie będzie pękać - tak jak przy dokładańcach

A swoją drogą, kowale ostatnio się bardzo cenią....
Za wyklepanie resoru( bo był za wysoki- specjalnie bo koleś dużo w nim wozil) w Radomiu biorą 120zł za obie strony( czyli 2 resory)
  
 
Cytat:
2003-06-10 13:14:54, polonezcaro pisze:
oczywiścieże 3piorowych, przecież nie będe odrazu dokładał 3 piora, i jeszcze za dokładke dam tyle co cały nowy resor.... A kombiacvzek ma przyjemne resory ..... i nic nie będzie pękać - tak jak przy dokładańcach

A swoją drogą, kowale ostatnio się bardzo cenią....
Za wyklepanie resoru( bo był za wysoki- specjalnie bo koleś dużo w nim wozil) w Radomiu biorą 120zł za obie strony( czyli 2 resory)



Cóż zamierajacy zawód, muszą sie jakoś utrzymać :>
Tak myślalem że 3piorowych, ale co szkodzi wyjaśnić. Teraz poldek będzie stał wyżej? Czy tylko będzie bardziej twardy?
  
 
no niestety na początku będzie wyższy.... nie wiem jeszcze o ile, ale będzie napewno( oczywiście zakładając tak jak są, bez rozklepywania u kowale lub coś w tym stylu...) ale gazu do pelan , beznyny do pełma, zapas do bagarznika, komplet kluczy, i tak częto jeżdze z obciążonym samochodem to powinny niedługo roche się rozplaczszyć.... ale zobaczymy..... mnie i tak bardziej odpowida wyższy samochód, bo ma większy prześwit, i nie terzba się zastanawiać czy podjade pod krawaężnik czy nie.... , tylko zależy mi żeby przód i tył były na tej samej wysokości.....
ale znając życie to niedługo sie "rozklepią"....
  
 
Moim marzeniem jest włożenie mocniejszych piór i wyższych sprężyn np. od trucka diesla aby mieć większy prześwit, więc dla mnie nie niestety ale stety Niestety nasze drogi i parkingi do podnoszeniea zawiechy wręcz zmuszają, nigdy nie mogłem pojąć po co ktoś obcina zwoje w spręzynach poldka, ja bym prędzej je dospawał
  
 
sprężyn od Trucka Diesla nie kupisz bo nie ma ich w sprzedaży!! są tylko od Trucka lub zwykłe( i to też już teylko jeden rodzaj - kiedyś były 2)
więc niestety nie zapodasz od diesla - też szukałem, ale nigdzie ich nie produkują, może na giełdach są do kupienia ale nie w sklepie(
  
 
Cytat:
2003-06-10 13:31:18, polonezcaro pisze:
no niestety na początku będzie wyższy (...) mnie i tak bardziej odpowida wyższy samochód, bo ma większy prześwit, i nie terzba się zastanawiać czy podjade pod krawaężnik czy nie (...)



Ale przecież taki sterczący polonez wygląda gorzej niż źle.
  
 
co Ci wygląda gorzej niż źle??
Jak do wysokiego tyłu zapodasz całe nie ucinane spręzyny od frucka to się wyrowna, ... taki do jazdy po miejskiej dżungli
Bo po co się zastanawiać czy nie zachaczy miską, albo otre krawęznik zdeżakiem....
  
 
Dowiedziałem się nieco rewelacji.
Będąc w sklepie zapytałem się o cenę resorów. Fabryczne 2 pióra kto koło 100zł/szt. Jeśli chodzi o 3 piórowe to są tańsze bo po 80zł/szt ale ........ to rzemiosło !!. Najlepsze jest to że podobno nie ma fabrycznych 3piórowych resorów . Sprzedawca powiedział że nawet fabryka jak wkładała 3piórowe to właśnie rzemiosło .
I teraz nie wiem czy kupiwać 2 pióra czy 3 pióra?? .

PS. Wymieniłem drążki reakcyjne z tyłu i o niebo lepiej. W końcu tył auta tak nie pływa. Za jedną "kość" płaciłem po 27zł a same wkłady końcówek po 5zł/szt (a potrzeba dwie na jedną kość) i bez prasy nie podchodź .