Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-06-10 11:13:02 100tke to chyba musza zrobic
Ja mam u siebie fabryczne auto ma przebieg hmm 150 ? tego nikt w sumie nie wie i ogon ma jeszcze jako tako w gorze |
OLI_F50 Miłośnik FSO F50 Polonez Środa Wlkp./ Konin | 2003-06-10 11:17:01 to zależeć będzie od tego jak bardzo bedziesz obciązal lub przeciążał poloneza... Jak nie bedziesz to wytrzymaja sporo.... |
Bartek_w Caro, Truck Kraków | 2003-06-10 11:20:03 Moim zdaniem wszystko zależy od rzemieślnika i jego umiejętności. Kumpel zmienil na takie cus w kancie i polskie drogi oraz kiepska jakość resorów sprawiły ze nastepna wymiana nastapila po 2,5 roku. Jednym słowem- wyjdzie w praniu Powodzenia |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-06-10 11:23:25 Z ciekawosci ile takie resory rzemioslo kosztuja ?
bo orginaly z tego co pamietam do Cargo cos kolo 240zl od szt chyba ? |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-06-10 12:45:02 Jak czytam te ceny to aż sięwłos na głowie jeży. Ostatnio pytałem się o cenęresorów w jednym ze sklepów w siedlcach i zaśpiewali 98zł/szt fabryczne. To ja chyba polecę i kupięz jedną parę zanim przyjedziecie i wszystkie kupicie.
PS. Mówię oczywiście o resorach dwupiórowych do Caro. |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-06-10 12:51:42
Jakto 3piórowe tańsze od 2piórowych . Czegośtu nie rozumiem. Może więcej szczegułów. |
polonezcaro . | 2003-06-10 12:57:49 no a jakich szcaegułów?? Mnie też to się wydaje dziwne.... ale co ja się będe zastanawiłe juz zamówiłek komplecik |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-06-10 13:10:10
Komplecik 2 czy 3 piórowych ? |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-06-10 13:21:17
Cóż zamierajacy zawód, muszą sie jakoś utrzymać :> Tak myślalem że 3piorowych, ale co szkodzi wyjaśnić. Teraz poldek będzie stał wyżej? Czy tylko będzie bardziej twardy? |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-06-10 14:15:31 Moim marzeniem jest włożenie mocniejszych piór i wyższych sprężyn np. od trucka diesla aby mieć większy prześwit, więc dla mnie nie niestety ale stety Niestety nasze drogi i parkingi do podnoszeniea zawiechy wręcz zmuszają, nigdy nie mogłem pojąć po co ktoś obcina zwoje w spręzynach poldka, ja bym prędzej je dospawał |
polonezcaro . | 2003-06-10 22:56:58 co Ci wygląda gorzej niż źle??
Jak do wysokiego tyłu zapodasz całe nie ucinane spręzyny od frucka to się wyrowna, ... taki do jazdy po miejskiej dżungli Bo po co się zastanawiać czy nie zachaczy miską, albo otre krawęznik zdeżakiem.... |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-06-16 11:57:37 Dowiedziałem się nieco rewelacji.
Będąc w sklepie zapytałem się o cenę resorów. Fabryczne 2 pióra kto koło 100zł/szt. Jeśli chodzi o 3 piórowe to są tańsze bo po 80zł/szt ale ........ to rzemiosło !!. Najlepsze jest to że podobno nie ma fabrycznych 3piórowych resorów . Sprzedawca powiedział że nawet fabryka jak wkładała 3piórowe to właśnie rzemiosło . I teraz nie wiem czy kupiwać 2 pióra czy 3 pióra?? . PS. Wymieniłem drążki reakcyjne z tyłu i o niebo lepiej. W końcu tył auta tak nie pływa. Za jedną "kość" płaciłem po 27zł a same wkłady końcówek po 5zł/szt (a potrzeba dwie na jedną kość) i bez prasy nie podchodź . |