Verva, v-power...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy te 'droższe' paliwa mogą mieć negatywny wpływ na silniki starszej generacji np. taki jak mój 1.8D?
  
 
Nie.
  
 
a pozytywny?
  
 
Też nie

Polecam czytać gazetę np. "Motor"
jakiś czas temu zrobili test z tymi super paliwami kontra zwykła 95 i 98 i wszystko było mierzone na hamowni i wyszło że jest przyrost lub osłabienie ale to sie mieści w błędzie hamowni, więc na cudza nie licz
  
 
Cytat:
2007-09-06 15:06:58, MacFly pisze:
Też nie Polecam czytać gazetę np. "Motor" jakiś czas temu zrobili test z tymi super paliwami kontra zwykła 95 i 98 i wszystko było mierzone na hamowni i wyszło że jest przyrost lub osłabienie ale to sie mieści w błędzie hamowni, więc na cudza nie licz



a moze to paliwo jet czystsze niz zwykla 95 ... niekoniecznie musi powodowac przyrost mocy bo w takie cos to bym nie wierzyl
  
 
Może zalezy na jakiej stacji i jakie paliwko. Byl czas że lałem Pb98 i wierzyłe w to że ciągnie lepiej ale teraz wydaje mi się że albo coś z tym paliwkiem nie tak albo nie wiem bo kompletnie nie ma róznicy między 98 a 95 .Przynajmniej jej nie widze. W silniku 1,4 (mkV) jak nalalem 98 to szedł od razu lepiej, nie przerywal na zimnym, silnik chodził równo i takie tam ale w tym ... No nie wiem. może BP cos pochrzaniło sprawę albo z moim essem cos nie tak. Spalania nie jestem w stanie potwierdzić czy jest mniejsze na 98 jak twierdzą reklamy. Zreszta ponoc nawet 98 nijak sie ma do jakości paliwa np w niemczech.


[ wiadomość edytowana przez: arti31 dnia 2007-09-06 15:16:10 ]
  
 
Ale np. po zalaniu do essa 98 to mój np. był zmulony i jakby gorzej się zbierał.
A Te super paliwa mają wyższą liczbę oktanów a do essa sie leje 95, no i cena 98 jest ciut wyższa dal mnie sie nie opłaca
  
 
ja zacząłem lać v-power i zauważyłem że mocniejszy nie jest ale paliwo jest wydajniejsze starcza na 15-20 km więcej
  
 
ja tam leje zawsz V-Power Diesel do 1.8D
i w porównaniu do zwykłego ON z neste.
Jeździ żwawiej, ale nie o to mi chodzi akurat.
Wole lać porostu lepszej jakości paliwo


[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2007-09-06 15:57:21 ]
  
 
Ja zawsze lalem 95, ostatnio zaczolem lac 98 i lepiej ciągnie, brat leje v-pover disla i mówi że auto żwawsze i ciut mniej spala (astra II 2.0 dtl)
  
 
mocy więcej nie ma się co spodziewać, ale zdecydowanie na v-power czy ultimate dieslu dalej da sie zajechać
  
 
Cytat:
2007-09-06 15:33:17, paco_84ET pisze:
ja zacząłem lać v-power i zauważyłem że mocniejszy nie jest ale paliwo jest wydajniejsze starcza na 15-20 km więcej



A ja zauważyłem zupełnie odwrotną sytuację. Po namowie, przez sprzedawcę, zalałem v-cośtam na Orlenie i nic nie odczułem. Jedynie wyższe spalanie i to dużo wyższe bo o ok. 25% !
  
 
Cytat:
2007-09-06 16:15:50, piotroski05 pisze:
Ja zawsze lalem 95, ostatnio zaczolem lac 98 i lepiej ciągnie, brat leje v-pover disla i mówi że auto żwawsze i ciut mniej spala (astra II 2.0 dtl)



pobieram jezeli chodzi o samochód brata
  
 
Cytat:
wyższe spalanie i to dużo wyższe bo o ok. 25% !

to sprawdź układ paliwowy bo pewnie cieknie
  
 
ja tankuje tylko v-power diesel !!!!! nie dla mniejszego spalania i nie dla mocy!!! lubie mojego esa i dbam o niego jak sie da a lepsze paliwko mu nie zaszkodzi
  
 
tylko SHELL,ewentualnie BP,,,inne stacje nieistnieja...a co do paliwa-Shell V-Power Racing

Jeżeli chcesz aby twój samochód dawał z siebie wszystko, wypróbuj najlepsze paliwo wyczynowe V-Power Racing.tylko mi nie mówcie ze przy 100 OKTANOWYM paliwie nieczuc róznicy!!!!!BO JEST ONA ODCZUWALNA!!!!
  
 
Artykuł z "Motoru" jak najbardziej, zgadzam się z nim w 100%.
Kiedyś też zalałem jakieś v-power i nic nie zauwazyłem żeby lepiej było. Może jakby lać takie coś systematycznie??
Ja tam sobie tankuje natańsze paliwo w mieście - na Auchan, już ze 2 lata i jest bardzo ładnie.
Pali tyle ile zawsze, chodzi elegancko, mocy nie brakuje (jak na 1.6 ), nigdy nawet nie prychnął i zawsze odpala.

Oprócz tego okazjonalnie tankuję na Shellu, BP, Neste a omijam z daleka stacje u p. Kazia.


[ wiadomość edytowana przez: ari10 dnia 2007-09-06 23:00:57 ]
  
 
Cytat:
2007-09-06 23:00:26, ari10 pisze:
Artykuł z "Motoru" jak najbardziej, zgadzam się z nim w 100%. Kiedyś też zalałem jakieś v-power i nic nie zauwazyłem żeby lepiej było. Może jakby lać takie coś systematycznie?? Ja tam sobie tankuje natańsze paliwo w mieście - na Auchan, już ze 2 lata i jest bardzo ładnie. Pali tyle ile zawsze, chodzi elegancko, mocy nie brakuje (jak na 1.6 ), nigdy nawet nie prychnął i zawsze odpala. Oprócz tego okazjonalnie tankuję na Shellu, BP, Neste a omijam z daleka stacje u p. Kazia. [ wiadomość edytowana przez: ari10 dnia 2007-09-06 23:00:57 ]



a Ja raczej omijam Auchan, pare latek wstecz miałem corse z instalacją gazową i kupowałem od nich gaz ze względu na cene po 0,5 roku przewody instalacyjne miałem do wymiany a w butli syf
  
 
ja tankuje 98 na Nestee, albo prywatnej jednej w Jordanowie bodajże. Jak narazie może nic się nie dzieje.
  
 
Cytat:
2007-09-06 21:43:58, loko0000 pisze:
tylko SHELL,ewentualnie BP,,,inne stacje nieistnieja...a co do paliwa-Shell V-Power Racing Jeżeli chcesz aby twój samochód dawał z siebie wszystko, wypróbuj najlepsze paliwo wyczynowe V-Power Racing.tylko mi nie mówcie ze przy 100 OKTANOWYM paliwie nieczuc róznicy!!!!!BO JEST ONA ODCZUWALNA!!!!


Z naukowego punktu widzenia wszystko wskazuje na duże oddziaływanie siły autosugestii . Jedynie w przypadku aut o nowoczesnych silnikach, w których układ zapłonowy analizując przebieg procesu spalania jest w stanie wykryć paliwo o wyższej liczbie oktanowej, a w wyniku tego dostosować (opóźnić) zapłon, możliwe jest uzyskanie nieznacznego wzrostu osiągów... W pozostałych przypadkach możliwe jest nawet pogorszenie osiągów...