DUSI SIE PRZY GWAŁTOWNYM NACISNIECIU GAZU !!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITA. MAM ESCORTA Z 92 ROKU , 1,3 POJEMOSC, JEST TAKI PROBLEM. PRZY GWALTOWNYM NACISNIECIU PEDALU GAZU AUTO DUSI SIE, NA POSTOJU NAWET ZGAŚNIE JAK SIE BARDZO GWALTOWNIE NACISNIE, A W CZASIE JAZDY BARDZO SIE MULI JEDZIE JAK ŻÓŁW.WOGÓLE NIE WKRECA SIE NA OBROTY. DODAM ZE SWIECE SA WYMIENIONE, AHA TAKI SAM PROBLEM SIE POJAWIA PRZY NP. 4-5 TYS OBROTÓW AUTO WRECZ ''COFA'' , SZARPIE, JAKBY NIE MOGL ISC DALEJ. CO TO JEST ???
  
 
ZMIANA SILNIK JEST 1,4 SORKI NA wtrysku jednopunktowym
  
 
Po pierwsze nie pisz Capsem bo nikt Tobie nie pomoże
A po Drugie było nie raz, więc poszukaj a na pewno znajdziesz.

U mnie się działo coś podobnego ale na zimnym silniku ale się uspokoiło

Sory ale 612 dni w klubie


[ wiadomość edytowana przez: MacFly dnia 2007-10-04 21:12:56 ]
  
 
ale pomoz prosze . co jest nie tak, naprowadz m,nie
  
 
Cytat:
2007-10-04 21:17:05, fredek29 pisze:
ale pomoz prosze . co jest nie tak, naprowadz m,nie




www.wyszukiwarka na ford escort forum klub .org
  
 
moze przeplywomierz o ile posiada jak posiadasz to odepnij sprawdz jak na odpietym sie zachowa
  
 
Najpierw wymień przewody wysokiego napięcia, tylko żeby były firmy motorcraft. Mi od razu pomogło, jak je wymieniłem i domyślam się że świece masz motorcraft'u. To powinno pomóc.
  
 
dwa razy się spotkałem z niemal identycznymi objawami, raz było to właśnie na wtrysku jednopunktowym, w obu przypadkach wystarczyło wyczyścić w jednym wtryskiwacze w drugim gaźnik, na 90% układ podawania mieszanki, co konkretnie?
zacznij od sprawdzenia przewodów paliwowych i dolotu powietrza, czy przypadkiem wacha nie leje się gdzieś na bok z uszkodzonego przewodu, bądź w dolocie powietrza czy nie ma nieszczelności, jeśli wszystko będzie ok to możliwa jest pompa paliwa ale prędzej obstawiałbym wtrysk, najpewniej dysze wtryskiwaczy są zabrudzone i przytkane,
ale wcześniej warto sprawdzić filtr powietrza i paliwa,
świece czy kable odpadają, złużyte bądź uszkodzone skutkowały by nierówną pracą w całym zakresie obrotów, bądź brakiem pracy któregoś z cylidrów, a nie brakiem mocy przy wyższych obrotach