Halo gdzie jest mój płyn chłodniczy?!?!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Dzisiaj przy wymianie oleju pasków klinowych filtrów postanowiłem wymienić płyn chłodniczy! w 2,8 M52 jest 10,5L tego płynu w układzie chłodzenia. poziom przed zlaniem w zbiorniku wyrównawczym ok, nigdy niemiałem żadnego problemu z układem chłodzenia! zlałem 6L!! gdzie jest reszta?!?! czy jest jakiś drugi spust bezpośrednio z bloku?! pozdrawiam
  
 
Normalnie powinien byc zawor
  
 
dobra faktycznie sie znalazł drugi spust! jest on umieszczony na kadłubie silnika! teraz pytanie! czy mam znów zlać cały ten płyn i go wywalić i wlać świeży 10,5L, czy jak wlałem te 6Litrów to bedzie okay?! zaznacze że stary płyn był dobry tj. czysty w kolorze niebieskim i nic sie niedziało z układem chłodzenia?! pozdro.
  
 
Moim zdaniem zostaw juz to jest ok
  
 
dobra dzięki, najwyrzej wymienie na przyszłą zime
  
 
czy po wymianie tego płynu mogła sie uszkodzić uszczelka pod głowicą??! znika mi jakies 100ml/100km?!?! jeszcze jutro wejde pod auto i sprawdze czy mam jakis wyciek! pozdro
  
 
Może po wymianie żle odpowietrzyłeś. I stąd ten ubytek.
  
 
Cytat:
2008-01-03 14:53:15, Milas pisze:
Może po wymianie żle odpowietrzyłeś. I stąd ten ubytek.



Ale wtedy grzal by mu sie silnik.
  
 
Jak brakuje ze 2-3 setki to raczej się nie grzeje. Raczej brak ogrzewania.
  
 
Cytat:
Jak brakuje ze 2-3 setki to raczej się nie grzeje. Raczej brak ogrzewania

skąd podejrzenia że brakuje 2-3 setki?! na bieżąco uzupełniałem czyli co jakies 40-50km pozatym ogrzewanie jest okaY
Cytat:
Może po wymianie żle odpowietrzyłeś. I stąd ten ubytek.

odpowietrzyłem raczej doobrze

Problem rozwiązany, ciekło na dole na połączniu węża z chłodnicy z lewej strony i troszke z korka odpowietrzającego! korek mam już nowy a ciband dokręciłem może niebedzie ciekło! pozdrawiam i dzieki za wsparcie! ale niepowiem Ciepło mi sie zrobiło jak se pomyślałem o tej piepszonej uszczelce
  
 
Cytat:
2008-01-04 11:04:11, Milas pisze:
Jak brakuje ze 2-3 setki to raczej się nie grzeje. Raczej brak ogrzewania.



Ale pisałes o złym odpowietrzeniu a wtedy ewidentnie by sie grzał.. oja panie Milas prosze mnie tu w kozi róg nie zapedzac
Cytat:
Ciepło mi sie zrobiło jak se pomyślałem o tej piepszonej uszczelce



nie aka uszczelka strqaszna jak ja malują ale fakt nie polecam

pzdr
  
 
BMW 318 is
U mnie ubywało płynu chłodniczego i nie było ogrzewania w zimie. Raz silnik się przegrzał podczas jazdy. Zaświeciła się czerwona kontrolka. Natychmiast zatrzymałam auto i otworzyłam maskę. Spod uszczelki pod głowicą na rogu wyrzucało białą parę pod ciśnieniem. Wróciłam na holu. Chłodnica została odpowietrzona i auto nie dawało żadnych niepokojących objawów. Mechanik wziął go na przegląd, żeby szukać wycieku, chociaż wskazałam miejsce, z kórego uciekał płyn. Wydaje mi się, że ewidentnie widać, że to uszczelka pod głowicą i jazda tym autem w takim stanie nie jest wskazana. Dlatego wydaje mi się, że nie ominie mnie wymiana uszczelki. Co o tym sądzicie?