Ratujmy FSO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Otrzymałem dziś taki oto mail :

Dzień Dobry Państwu!
W związku z zaistniałą sytuacją chcielibyśmy pomóc w ratowaniu zakładów FSO na warszawskim Żeraniu.
Jeżeli to możliwe, proszę się z nami skontaktować. Sprawa jest pilna!

Z wyrazami szacunku
Piotr Ciara - Nowa Lewica

Kontakt do nas:
Piotr Ikonowicz - tel. ( 0-22 ) 831-83-69
Patryk Kistling - tel. 0-502-904-222


niestety nic więcej sie dowiedziałem w jaki sposób to My mozemy pomóc, ale osoby podane w kontakcie powiedzą nam jak sprawy się mają i przedstawią proponowany plan działania.

Myślę że koledzy z Wawy mogą sie zainteresować tą sprawą
  
 
Hmmm tak jak by zaszczyt nas spotkal , tylko ciekawe wlasnie , co my mozemy ?
  
 
No duzo mozemy
mozemy glosowac na Ikonowicza w nastepnych wyborach,
zmuszac ludzi zeby kupowali polonezy po 35000 zl....

macmind
  
 
Sluszna inicjatywa
Na prawdziwa lewice mozna liczyc
  
 
Temat interesujacy

Ale narazie bez konkretow, zróbmy burze mozgow, mozec cos wykombinujemy.

A narazie ide sobie pogrzebac w poldku
  
 
nich każdy z Nas kupi nowego polonka , i już po spraiwe..... to by było ponad 100sztuk,
i tak każdy Polak..... tak jak to Czesi robią ze skodą
  
 
Trzeba by zadzwonić i się dowiedzieć o co chodzi. Sam jestem ciekaw w jaki to sposób chcą uratować FSO na żeraniu. Jedynym wyjściem jest nastepca Poloneza z dobrymi silnikami (sądze że od 1.4 16V tak 90KM można by zacząć i kończąc na 2.0 16V 140KM), dobrze wyposażony (przynajmniej 1 poducha, elektryczne szyby, wspomaganie), tylnym napędem (ale takim co nie będzie wpływał tak znacząco na moc przenoszoną na koła tak jak jest teraz), jakieś nowocześniejsze wyglądy karoserji (ale bez przesady, to ma być następca Poldiego), ciekawe stylistyki wnętrz (tzn, welur, bardziej poręczne kierownice - mniejsze i grubsze od tych co teraz, lepiej wyprofilowane siedzenia - proponowałbym tu powrót do InterGroclin ale w standardzie a nie za dopłatą) no i jeszcze nie można zapomnieć o zawieszeniu (zrezygnować z tyłu z piór, montować z przodu i z tyłu stabilizatory, trochę szywniejsze zawieszenie) i oczywiście koła w standardzie minimum 14 cali i mogłyby być to już aluski. I nie zapominać o zmianie wielkości auta, napewno żeby nie było mniejsze, wieksze może być.
No to chyba starczy, może ktoś jeszcze coś dopisze ciekawego.

[ wiadomość edytowana przez: Mebig dnia 2003-07-04 14:06:36 ]
  
 
He, he ten koncert zyczen ma sie tak do rzeczywistosci jak zapedy autorow tego listu.
Jak bardzo chcialbym sie mylic!

Pozdrowka
Adamus
  
 
Jak by byli sami tacy malkontenci to by nie bylo wiosny ludów, pazdziernika i szeregu innych powstan , rewolucji i przewrotów.
  
 
No comments

Adamus
  
 
Też jestem ciekawe o co chodzi w tym bądź co bądź lakonicznym mailu. Przecież następcy poldka nie zbudujemy, możemy dać tylko pomysły na modernizacje tylko że nikt nic nie chce modernizować. Może trzeba stworzyć lobby aby zakazać importu wszyskich aut, zostało by tego już troszke mniej
  
 
RAPORT O STANIE FSO

Zakazanie impotu nic nie da. Tu na miejscu produkowane sa samochody znacznie nowoczesniejsze niz Polonez, np. Daewoo Lanos i co? Zalegaja na placach. Dlaczego? Bo Polak jest wybredny, stac go na wybrzydzanie, na gadanie, ze "nie kupie przeciez Daewoo!". Stac go na Fabie, Punto, Corse, wiec kupuje na raty przy maksymalnym wysilku te samochody. Lanosa nikt juz nie chce, a co dopiero (nawet zmodernizowanego!) Poloneza. Co do poziomu zaawansowania technicznego Lanosa i Poloneza chyba nie musze nic pisac.
Trzeba sie obudzic! Najtansze samochody, ktore jeszcze sprzedaja sie na swiecie robia Koreanczycy. Tansze sa tak przestarzale, ze nie znajduja nabywcow. Jaki z tego moral? Nie musze go chyba prezentowac.

Jedyna szansa na ocalenie FSO nie jest modernizacja Poloneza. Fabryke musialby przejac silny zachodni/japonski koncern i zaczac produkowac NOWOCZESNY samochod. Zaden przestarzaly Rover 45 nie uratuje firmy. W warunkach kontraktu powinien jednak znalezc sie zapis, ze czesc sprzedawanych samochodow musi miec marke FSO i tyle. Sek w tym, ze ZADEN z wielkich koncernow w okresie nadprodukcji nie wezmie jeszcze jednej fabryki na swoj garnuszek. Firmy maja nie wykorzystane moce przerobowe u siebie.
I tak mniej wiecej wyglada sytuacja FSO, niestety

Adamus
  
 
I w tym momencie zgadzam się w całej rozciągłości z kolegą Adamusem. I to nie jest malkontenstwo (mozna jezyk połamać) tylko naga jak d..a prawda.
A co do p. Ikonowicza i jego spółki to pewnie chodzi o tzw. wypłynięcie na powierzchnię (dawno nie było o Nim słychać) przy okazji tym razem sytuacji w FSO.

Jak najdalej od polityki i politykierów. Jak powiedział kiedys p. Hołdys politycy to margines społeczny i nie ma o czym gadać.
Pozdrawiam.
  
 
Chyba nie ma osoby na tym forum która mogłaby się nie zgodzić z Adamusem.
p.s. z tym zakazem importu to żart był przecież...

  
 
Nie dalo sie zgarnac mediów to sie za motoryzacje biora
Ciekawe tylko czemu pan premier zamowil bety na slozbowki a
nie chcial jezdzic poldkiem jak byly premier Pawlak (bynajmniej
nie jestem zwolennikiem PSLu). Ciekawe tez czemu nasza policia
jezdzi skodami , vw i innymi a nie np poldkami ( i tak nikogo nie
dogonia ta skoda czy vw ). Pic na wode fotomontaz jedyna
pozytywna i to bardzo sprawa wynikajaca z tego listu to to ze
uwazaja FSO AUTO KLUB za bardzo powazna instytucje i prawidlowo
i to mi sie podoba.

pozdr


[ wiadomość edytowana przez: VDC dnia 2003-07-04 15:19:49 ]
  
 
Cytat:
2003-07-04 14:36:47, adamus pisze:
RAPORT O STANIE FSO
Jedyna szansa na ocalenie FSO nie jest modernizacja Poloneza. Fabryke musialby przejac silny zachodni/japonski koncern i zaczac produkowac NOWOCZESNY samochod. ... Sek w tym, ze ZADEN z wielkich koncernow w okresie nadprodukcji nie wezmie jeszcze jednej fabryki na swoj garnuszek. Firmy maja nie wykorzystane moce przerobowe u siebie.
Adamus


No to skoro juz ustalilismy sytuacje w FSO to jakie jest z niej wyjscie skoro jedyna szansa jest przejecie przez zachodni/japonski koncern a sek w tym ze nikt nie wezmie FSO
  
 
Czy ktoś może ma zamiar zadzwonić pod podany numer???
  
 
Nowa lewica-śmiać mi się chce...

Ikonowicz to oszołom jak on sobie wyobraża pomoc od nas-zdaję się że to jego nowa akcja hapenningowa
  
 
Zgadza się, przydałby sie nowy pokazd z fabryki na żeraniu. Ja napisąłem co powinien według mnie posiadać, nie musi mieć nazwy Polonez, ale żeby miał coś podobnego co napisałem. A co do silników, to przydałyby sie ale silniki polskie, skonstruowane przez naszych inżynierów, i niech nikt mi nie mówi że będą to gówna.
  
 
Cytat:
2003-07-04 16:51:36, Mebig pisze:
Zgadza się, przydałby sie nowy pokazd z fabryki na żeraniu. Ja napisąłem co powinien według mnie posiadać, nie musi mieć nazwy Polonez...



...ale żeby miał na atrapie logo FSO.