Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Marcin Ford Escort Cabrio ZBASZYNEK k.SULECHOWA | 2007-11-22 21:41:38 Witam.
przerylem cale archiwum i takiego przypadku nie znalazlem ![]() sprawa wyglada tak,gdy odpale samochod to na biegu jalowym wszystko jest ok z wlaczonymi swiatlami i radiem,ale jak wlacze do tego jeszcze dmuchawe na maxa,przeciwmgielne przod i tyl i wzmacniacz to zaczyna sie zazyc kontrolka ![]() ![]() co to moze byc ?? od czego zaczyac poszukiwania przyczyny ![]() |
![]() ThomasB Peugeot 407 Toruń | 2007-11-22 21:58:33 Kiedyś tak miałem gdy alternator wymagał naprawy. Nie odczuwasz, że rano aku jest trochę słabszy? |
![]() MacFly Misiu Galant 2,5 V6 Żary | 2007-11-22 22:24:27 Miałem to samo a dokładnie się u mnie to działo na biegu i gdy jechałem.
Przy alternatorze musisz mieć luźny któryż z kabli lub coś w tym stylu, sprawdź bardo dokładnie, bo elektryk wziął ode mnie 110zł za to że wymienił łożysko/łożyska a wina była po stronie luźnego kabla i mogłem to sam zrobić po blokiem. Ps. opisywałem to na forum ![]() |
![]() Marcin Ford Escort Cabrio ZBASZYNEK k.SULECHOWA | 2007-11-22 22:32:53 no ale co moze byc powodem tego,ze dzieje sie to w szczegolnosci,gdy hamuje ![]() |
![]() MacFly Misiu Galant 2,5 V6 Żary | 2007-11-22 22:35:43 Kable lata ![]() Moim zdanie, ja miałem tak tylko że dodawałem gazu i w czasie jazdy to buda się telepała no i silnik ![]() |
![]() Marcin Ford Escort Cabrio ZBASZYNEK k.SULECHOWA | 2007-11-22 22:49:22 oki to jutro posprawdzam,czy gdzies sie kable nie poluzowaly. |
![]() nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2007-11-22 22:55:41 Witam
Po pierwsze kolego to sprawdź dokładnie kontakt najgrubszego kabla przy alternatorze oraz jego mocowanie przy aku-jeśli posiadasz cos powyżej mk4 to szczególną uwage zwróć na czarną skrzynke z bezpiecznikami przy aku-majlepiej to ją rozkręć porządnie wszystko wyczyść i złóż konserwując wazeliną techniczną lub ostatecznie towotem.Po drugie to jeżeli dodajesz obrotów i napięcie znacząco spada to znaczy że masz bicie na pierścieniach ślizgowych w alternatorze i przy wiekszej prędkości obrotowej bardziej podrzuca ci szczotki i stąd takie zachowanie.co do tego hamulca to sie nie wypowiadam-najpierw sprawdź i zrób to co ci napisałem.Najlepiej byłoby gdybyś mierzył napięcie miernikiem granice pod obciążeniem to 13,7 do 14.4 V. Pozdrawiam |