LPG sekwencja w RSie - pytania do userów :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiem ze pare osob w klubie jezdzi na sekwencji w swoich RSkach (chyba m. in. Lukasiono, Mss, Borys) wiec mam nadzieje ze uda mi sie uzyskac odpowiedz na kilka pytanek, a wiec:
- jakie macie instalki?
- jaki tam siedzi parownik i czy wystarcza przy ostrym deptaniu (czy nie przelacza na bene z powodu zbyt malego cisnienia)
- gdzie macie wtryskiwacze? leza sobie na pokrywie zaworow czy moze gdzies za kolektorem?
- w ktorym miejscu kolektora wwiercone macie dysze? czy demontowano wam kolektor podczas montazu czy moze gazownik poradzil sobie jakos inaczej?
- jak jest w zimie z przelaczaniem na gaz? dlugo trzeba czekac az parownik osiagnie swoja temp?

oczywiscie bardzo chetnie zobaczyl bym fotki, glownie chodzi mi o wtryskiwacze i kolektor
  
 
Z tym przelanczaniem to jest klopsik bo musi miec plyn chyba min 30 stopni i tego nie oszukasz ,a nawet jesli to jak przelaczy nie bedzie chcial jechac.
  
 
mozna zaprogramowac na 20 stopni.. ale trzeba te 3-4 kilometry przy duzym mrozie przejechac...mozna zalozyc podgrzewanie jakies za 150zl
wprawdzie nie mam rs ale nigdy mi sie nie zdazylo zeby nagle sam wrocil do benzyny
instalacje wiekszosc stag-300 400
reszty nie mowie bo troche inny silnik
ale u mnie wtryskiwacze sa obok pokrywy zaworow opieraja sie o nia
  
 
Cytat:
2007-11-20 00:38:53, zenq pisze:
wiem ze pare osob w klubie jezdzi na sekwencji w swoich RSkach (chyba m. in. Lukasiono, Mss, Borys) wiec mam nadzieje ze uda mi sie uzyskac odpowiedz na kilka pytanek, a wiec: - jakie macie instalki? - jaki tam siedzi parownik i czy wystarcza przy ostrym deptaniu (czy nie przelacza na bene z powodu zbyt malego cisnienia) - gdzie macie wtryskiwacze? leza sobie na pokrywie zaworow czy moze gdzies za kolektorem? - w ktorym miejscu kolektora wwiercone macie dysze? czy demontowano wam kolektor podczas montazu czy moze gazownik poradzil sobie jakos inaczej? - jak jest w zimie z przelaczaniem na gaz? dlugo trzeba czekac az parownik osiagnie swoja temp? oczywiscie bardzo chetnie zobaczyl bym fotki, glownie chodzi mi o wtryskiwacze i kolektor



instalacja BIGAS , przy około 5000 obr. zaczyna szarpać, i żadna regulacja nic nie dała na benzynę nie przełacza tylko szarpie, no chyba że mało gazu to wtedy przełączy .
wtryskiwacze zznajdują się pod kolektrorem , nie widać ich
dysze mi wywiercili troche nie tak jak chciałem , wwiercili się po bokach rur kolektora . Kolektor był demontowany , bez tego ciężko wywiercić otwory pod dysze

z przełaczniem zależy jak sobie ustawisz w kopmie, ja kiedyś miałem stary soft to mogłem najniżej do 30stopni z temp zejsć , a teraz mogę nawet poniżej zera , ale mam ustawione na 20 stopni
  
 
Cytat:
2007-11-20 00:38:53, zenq pisze:
jaki tam siedzi parownik i czy wystarcza przy ostrym deptaniu (czy nie przelacza na bene z powodu zbyt malego cisnienia) -


nie koniecznie wina musi byc po stronie cisnienia, nowe reduktory sa tak skonstruowane ze cisnienie jest stale, przewaznie jest to wina juz samego kompa od sekwencji.....
  
 
moi rodzice mają sekwencje w xantii - jest ustawiona na 30st. Ile to jest? w nazym przypadku w duzy mróz to jest ok 1-1,2km od startu z zimnego.

listwa lezy na silniku przyklejona (na pokrywe)

reszty szczegołów nie znam, poza tym ze jest to BRC Sequent 24
  
 
Cytat:
2007-11-21 00:38:49, pepsi_rulz pisze:
reszty szczegołów nie znam, poza tym ze jest to BRC Sequent 24



jakieś opinie?
do jakiego silnika to zastosowano?

pytam bo właśnie zamierzam przerobić II generację na sekwencję BRC
  
 
1.jakie macie instalki?

Mało popularna instalka Fortona, gazownik który mi ją montował ma taką sama w swoim terenowym samochodzie, żadnych problemów,

2.jaki tam siedzi parownik i czy wystarcza przy ostrym deptaniu (czy nie przelacza na bene z powodu zbyt malego cisnienia)

Teraz Ci nie powiem jaki mam parownik, ale czasem przełączy jest to niby "normalne" (takie zabezpieczenie), ale naprawdę przy ostrym...


3.gdzie macie wtryskiwacze? leza sobie na pokrywie zaworow czy moze gdzies za kolektorem? - w ktorym miejscu kolektora wwiercone macie dysze?

Na pokrywie zaworów, centralnie, reszte gratów mam tam gdzie była puszka filtra powietrza (mam stożek więc pod stożkiem jest komp i reszta)

4.jak jest w zimie z przelaczaniem na gaz? dlugo trzeba czekac az parownik osiagnie swoja temp?

Do pracy mam 3-4 km i jadę zawsze na benzynie są dni ze więcej jeżdżę na beznynie niż na gazie, jak mam jakieś krótkie odcinki do przejechania w pracy. Najlepszym sposobem jest zamontowanie Webasto,

  
 
instalka BRC sequent 24
parownik ???
wtryskiwacze nad pokrywą zaworów na takim małym uchwycie, ale prawie na niej leżą
Zimą - standard 30 stopni - teraz to ok 3-5 min
  
 
dzieki za odpowiedzi... mss da rae jakas fote wtryskiwaczy strzelic ?

ja mysle nad stagiem 300, do tego wtryskiwacze valtek albo rail, i zastanawiam sie czy reduktor zavoli zeta wystarczy, bo niby do 150km.... ale myslalem tez ostatnio nad tomasetto alaska, niby moze pracowac w temperaturze o 20 stopni nizszej niz reszta no i mocowo deklaruja na nim 200KM, wiec o cisnienie bym sie nie martwil

Cytat:
nie koniecznie wina musi byc po stronie cisnienia, nowe reduktory sa tak skonstruowane ze cisnienie jest stale, przewaznie jest to wina juz samego kompa od sekwencji.....


no tak, ale jak zalorzysz za slaby parownik to nie utrzyma cisnienia na nalezytym pozimie przy calkowitym otwarciu przepustnicy...

mam jeszcze jedno pytanko - o butle w kole - ja mam teraz zwykly walec w bagazniku, chce przezucic w kolo, mozecie mi powiedziec jak macie wyprowadzone przewodu gazowe ? z boku wneki, pod wnek czy jeszcze jakos inaczej? bo widzialem jak wyprowadzali przewody centralnie pod butla, co mi nie lezy - zaraz bym je pourywal...
  
 
przewody ida pod butle.. raczej ciezko byloby je inaczej wypuscic z auta bokiem bo butla scislo przyga do dna
  
 
tego sie obawialem, ale u mnie to nie przejdzie... widac z butla tez bede kombinowal
  
 
to jak nikt nie da rady zrobic fotek ladnie zalorzonych wtryskow i dysz gazowcyh ?
  
 
ja na razie nie dam rady foty zrobić , bo musze wjechać na kanał a na razie jest to nie możliwe
  
 
jeszcze pytanka

1. czy w RSie jest wtrysk polsekwencyjny czy wszystkie wtryski leją benzyne na raz?

2. jaka macie srednice dysz?
  
 
Cytat:
2007-11-26 12:40:18, zenq pisze:
jeszcze pytanka 1. czy w RSie jest wtrysk polsekwencyjny czy wszystkie wtryski leją benzyne na raz? 2. jaka macie srednice dysz?



1.polsekwencyjny
  
 
Cytat:
2007-11-26 12:40:18, zenq pisze:
jeszcze pytanka 1. czy w RSie jest wtrysk polsekwencyjny czy wszystkie wtryski leją benzyne na raz? 2. jaka macie srednice dysz?


półsekwencja
śrenica 2mm
wtryski Valtek 1om
reduktor emmegas ok 150KM---na tomasetto przy wyższych zamulał....
dysze ja mam wiercone zaraz za listwą wtryskową, a kumpel ma między wtryskami
sprawdzone na 2 rs-ach
A co do reduktora to kolega niżej dziwnie pisze że reduktor utrzymuje stałe ciśnienie....on ma taki zamiar , ale jeżeli np za mało mu przyjdzie gazu ze zbiorniku lub wydatek jednostkowy jest bardzo duży to nie da rady...
Gdyby w rs-e była sekwencja to mogłoby nie być tego zjawiska na słabszym reduktorze...
  
 
konkretnie i na temat
jaki dokaldnie miales model tomasetto ? bo mam ochote na arctica, ale narazie to w sumie chce zebrac troche info co i jak, zeby pozniej niespodzianek nie bylo instalke planuje w przyszlym miesiacu dopiero...
  
 
Cytat:
2007-11-27 00:48:11, zenq pisze:
konkretnie i na temat jaki dokaldnie miales model tomasetto ? bo mam ochote na arctica, ale narazie to w sumie chce zebrac troche info co i jak, zeby pozniej niespodzianek nie bylo instalke planuje w przyszlym miesiacu dopiero...



Ja miałem ALASKA ale z tego co pamiętam to fitma Tomasetto tylko takie produkuje...
One niestety nie wydolą w rs-ie
  
 
Cytat:
2007-11-24 00:18:45, zenq pisze:
to jak nikt nie da rady zrobic fotek ladnie zalorzonych wtryskow i dysz gazowcyh ?