Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-12-01 09:09:25 Ja będę robił Bedini 132E |
adid11 ESPERO 2.0 CD LPG Jaworzno | 2007-12-01 09:44:57
Ja też swojego czasu regenerowałem reduktor tartarrini - co prawda po regeneracji działał normalnie - ale teraz już bym się z tym nie babrał, tylko kupił bym nowy (tym bardziej jak masz zamiar jeszcze trochę pojeździć tym samochodem). |
papciak espero 1.8 gdansk | 2007-12-01 12:05:59 Moim zdaniem nie oplaca sie regenerowac, nie masz zadnej gwarancji ze bedzie dobrze. Pozatym jak kupis znowy..to na bank wszytsko bedzi eok i jeszcze 24mc gwarancji. Nie ma co osczedzac...Skapy dwa razy traci i to sie zgadza |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2007-12-01 15:16:37
NIgdy w życiu auta na gazie niezapaliłem |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-12-02 12:40:27 ja to robilem na tecno 100 kW - bo taki mam w swoim bolidzie...kupilem zestaw naprawczy na allegro za 55 zł a wymiana jest banalnie prosta - nawet łatwiejsza niż czyszczenie gaznika 126p - ja pale na gazie odkad mam nowa membranke i nie mam z instalką spalaniem regulacją itp zadnych problemow - w wakacje palil z dotyku - polecam bo szkoda dokladac 200 zł do nowego parownika jak to samo mozna zrobic samemu za pomocą srubokreta klucza 13 mm kilku imbusów benzyny ekstakcyjnej i sprezonego powietrza [ wiadomość edytowana przez: rafalko dnia 2007-12-02 12:42:58 ] |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-12-05 06:23:28 dla mnie regeneracja to zawracanie glowy..ja mam landi renzo se 81 juz drugi..pierwszy wytrzymal okolo 100kkm katowania (nigdy nie odpalam na gazie ale zawsze zaraz po odpaleniu przelaczam) i ten reduktor naprawde dzielnie to znosi..regeneracja moze sie uda a moze nie..mi sie zwyczajnie nie chce raz na 4 -5 lat mozna te 200zl wydac |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-12-05 18:36:18
no oczywiscie -ale ja jestem z tym redukotorem i instalka BRC za pan brat - jeśli smiesz twierdzic ze to jakas niewarygodnie trudna rzecz to sie baaardzo mylisz - tak naprawde wiecej zachodu to wyjęcie redukotora z komory silnikowej aniżeli zabawa z nim samym...a zestaw naprawczy jest na tyle dobrze skompletowany że wszystkie niezbedne sprężynki, uszczelki itp są z góry dopasowane... ja wymienialem membrany będąc jeszcze laikiem w kwestii zabawy z reduktorami i wyszlo mi to naprawde na duży plus za małe pieniądze |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-12-05 22:54:02
|
dvirus Daewoo Espero 1.5 GLX Kutno | 2007-12-05 23:07:38 jestem za kompletem naprawczym. robilem to nie raz w lanosie (teraz mam esperaka hihihi) i to nie jest naprawdę problem. wymieniałem kilka razy a jak lanos przejeździł swoje 210kk km to dopiero wymieniłem na nowy. naprawdę komplety naprawcze działają. pozdro.
p.s. czy ktos ma może kontakt z cezariuszem bo prubuje wstąpić do klubu espero i nie mam od niego odzewu. pozdro raz jeszcze |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2007-12-06 00:28:34 ja wczoraj wymieniłem środek redktora-generalnie dwie godziny zabawy-od wyjącia reduktora az do jego ponownego zamontowania. koszt to 53zl. Dzisiaj pojechalem na regulacji i tak jak ostatnio gazownik niemógł go wyregulowac (jak juz to opisywalem na poczatku wątku) to dzisiaj w 5 minut go ustawił i powiedział ze wszystko OK i auto ustawione ksiązkowo. Teraz zabaczymy jak bedzie spalanie-na starym reduktorze mi ostatnio równe 13spalił po miescie-a ostatnio w Łodzi sie wiecej stoi niz jedzie |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-12-06 21:09:57
BRAWO dla odważnych !!!!! |