Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2008-01-04 17:49:28 A sprawdziłes przewody od złączki sondy do kompa? |
Zakrent21 Toyota Corolla/Fiat ... Wrocław | 2008-01-04 18:06:03 też miałem walnietą sonde... wymieniłem na nową i nadal nie działała... dopiero kolejna wymiana przyniosła efekt...
może być jeszcze slinik krokowy, albo czujnik położenia przepustnicy... [ wiadomość edytowana przez: Zakrent21 dnia 2008-01-04 18:07:35 ] |
Lukaszzz Escort Kielce | 2008-01-04 22:06:52
Czy przy wymianie robiles restart kompa Silniczek i potencjometr sprawdzane. Co jest przczyna ze sonda jest okopcona na czarno pozdrawiam |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2008-01-05 10:14:26 Właśnie - zrób reset kompa jeśli nie robiłeś po wymianie. Komputer mógł zapamiętać że sonda podaje zły sygnał i na dobrej też będzie tak robił. |
Lukaszzz Escort Kielce | 2008-01-06 19:50:22 Koledzy powiedzcie co moze byc przyczyna ze sonda po jednym dniu zostala osadzona czarnym osadem ktory wskazuje na zabogata mieszanke paliwa co moze byc zepsute |
jabaFE Ford Escort MK6 Gorzów Wlkp. | 2008-01-06 22:11:37 Siemka jest jeszcze inna sprawa. Jeśli masz załorzony gaz to nie karzda sonda da rade pociągnąć taki ciężar;] Najlepiej kupić uniwersalną ja tak zrobiłem i chodzi idealnie w odrurznieniu od oryginału!!!. Nie musiałem robić formata kompa sam znalazł nową sondę ale dobrze jest zrobić. A co się dzieje z twoimi obrotami? są za wysokie czy się dławi ? czy coś innego? Możliwe że masz potencjometr przepustnicy kopniety. Ale po wymianie tego to już format i adaptacja kompa!!!. Ja wymieniłem bo mi z obrotów nie schodził, a sondę bo miałem zbyt ubogą mieszankę(dławił się powietrzem). potencjometr sprawdź jak będzie skopany to pomiędzy dwoma stykami nie będzie wykazywał reakcji na ruch przepustnicy(powinna się zmieniać dynamicznie jego oporność 8pomiędzy karzdym stykiem). To masz opisane już u innych kolegów na temacie "Potencjometr przepustnicy"
Pozdro: biedny student mechaniki;] Adam |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-01-06 22:32:34 Witam, ja także mam problem z 1,4 na 1pkt wtrysku, otóż mój problem wygląda następująco:
podczas jazdy gdy wciskam sprzęgło obroty do momentu zatrzymania utrzymują się na 2000, po zatrzymaniu opadają do 1000, przy redukcji z 3 na 2 bieg szarpnie autem, tak jakby się zadławił i po szarpnięciu jest już ok, natomiast przy zmianie biegów na wyższe (np z 2 na 3 i z 3 na 4 przy obrotach 2500 czuć jakby tez się czymś zadławił(zamulił), również przy zmianie z 4 na 5 jest to samo, powyżej 3000obrotów nie czuć tego przymulenia) dodatkowo zaczął mi palić chyba z 15litrów. najczęsciej te obiawy nasilają sie gdy tempreatura jest poniżej zera stopni ale gdy jest na "plusie" też potrafi odwinąc taki numer lecz mniej pali. Jezdziłem do wczoraj bez termostatu a po założeniu nowego nie moiałem okazji sprawdzić czy jest jakaś różnica. Jeżeli ktoś kiedyś spotkał sie z czymś podobnym to proszę o pomoc bo powoli zaczynam już bankrutować na tankowaniu Z góry dziękuję za pomoc POZDRAWIAM |
OKR36CR Ford Escort mk VI Krapkowice | 2008-01-06 22:40:30
według mnie i takie same objawy były przyczyna zepsutego i gotowego do wymiany regulatora obrotów koszt nowego to ok 400 zł |
Lukaszzz Escort Kielce | 2008-01-06 23:12:48
jabaFE jestes pewien ze pomiedzy kazdym stykiem powinna sie zmieniac opornosc bo wlasnie umnie miedzy a-c jest stala i sie niezmienia wynosi 4,25 pozdrawiam i prosze o odpowiedz |
Lukaszzz Escort Kielce | 2008-01-07 21:14:58 up |