Demontaż konsoli środkowej w plusie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ludzie ratunku jak wyciągnąć włącznik świateł awaryjnych w plusie
  
 
Na chama od tyłu i to na poważnie, albo wypchniesz go paluchem od tyłu, co niestety troche boli, albo jak masz reszte zdemontowana wkładasz płaski śrubokręt i wypychasz na zewnątrz. A co sie stało, demontujesz konsole czy nie świeci dioda, jak nie świeci to moze spróbój zdiać plastik pomarańczowy i delikatnie wyjać ja pensetą, tylko uważaj bo jak delikatnie mnie wyjdzie to trza wyjać już włacznik. Jakby co to to ci powinno pomóc Demontaż konsoli środkowej w Atu+/Caro+. Tam masz opisane co i jak demontować po kolei.
  
 
Odświeżam temat. Interesuje mnie jak wyciągnąć z konsoli środkowej panel z pokrętłami, wiem że trzyma on się na zatrzaskach ale nie wiem jak odczepić linkę od regulacji temperatury powietrza. Udało mi się odłączyć od regulacji ale nie wiem jak odczepić cięgno od nagrzewnicy. I jak wymienić żarówkę w panelu z pokrętłami. Jak ktoś wie proszę o pomoc
  
 
Cytat:
2007-07-25 21:10:51, FLOYD pisze:
I jak wymienić żarówkę w panelu z pokrętłami. Jak ktoś wie proszę o pomoc


Do wymiany żarówki nie trzeba odłączać linek i cięgien. Jak wyciągniesz panel z deski to aby wymienić żarówki musisz odkręcić dwa takie plastykowe cokoły po bokach z dołu tyłu panelu. Aby był wygodniej je odkręcić możesz trochę poluźnić linkę odłączając taki biały plastykowy naciąg linki. Tez jest na zatrzask. Jak pociągniesz za linkę to wyskoczy.
  
 
Witam.
Pytanie mam odnośnie demontażu zegarów w plusie. Odkręciłem 4 śrubki zewnętrzne plastikowej obudowy zegarów, wewnątrz jeszcze 4 u góry po wyjęciu kratek i coś mi jeszcze ten plastik trzyma... Nie chcę rwać mocno, żeby nic nie uszkodzić .. Są tam pewnie jakieś zatrzaski tylko gdzie i jak je mądrze "wypiąć" żeby ta obudowa zeszła. Po zdjęciu obudowy jeszcze jest jakiś "myk" czy już tylko odkręcić zegary i gotowe ?
Dziękuję i pozdrawiam.
  
 
W tej osłonie są tak jak pisałeś 3 śruby w kratkach wentylacyjnych u góry i 3 na dole. Po odkręceniu śrub musisz w te miejsca po śrubach a dokładniej pomiędzy tą osłonę a obudową górnej części deski włożyć np. cienkie płaskie śrubokręty 3 od góry i 3 na dole. Jak już będziesz miał wszystkie zatrzaski podważone śrubokrętami to delikatnie (trochę wychodzi z oporem) wysuwasz do siebie. Po wyjęciu tej osłony masz dostęp do zegarów przykręconych jedną śrubą u góry na środku i 2 śrubami z lewej oraz z prawej strony. OT cała technika.
A co będziesz grzebał, że musisz się tam dostać?


-----------------
Poloneza? Owszem ale tylko wypić lub zatańczyć!
  
 
Notorycznie urywa mi się kabelek od czujnika zużycia klocków hamulcowych i świeci mi ta menda co rusz .. Wyrok więc zapadł :
demontaż żarówki w zestawie wskaźników.
  
 
trzeba sie troche napocić i mocno kciukiem napierac do siebie
pod nim jest srubka
  
 
Witam, od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Poloneza Caro Plus GSI "98. Udało mi sie kupić egzemplarz w ogólnie dobrej formie
Niestety pare dni temu "coś" sie zepsuło. A konkretniej problem polega na tym że przestało działać pokrętło którym ustawia sie kierunek nadmuchów.

Wcześniej jak kręciłem pokrętłem to było słychać coś jakby świst (nawet jak silnik i dmuchałka były wyłączone), ale wcześniej dmuchało ok, po ustawieniu pokrętła na pozycje [4] pięknie dmuchało że ciężko było patrzeć na oczy

Na dzień dzisiejszy nic niesłychać przy regulowaniu pokrętła tego od kierunku nadmuchu a jeśli chodzi o kierunek nadmuchu to dmucha jakby z każdej kratki jednocześnie tzn czuć podmuch po nogach, lekki nadmuch przez przednie kratki i troche na szybe.

Nawet przy ustawieniu dmuchałki na poz [4] dmucha tak sobie - bardzo słabo bym powiedział.

Jeśli ktoś wie gdzie powinienem szukać przyczyny to prosze o rade.
Jest to mój pierwszy trapez i również niebardzo wiem jak sie zabrać za demontaż konsoli środkowej tak żeby sie dorwać do pokrętełek nieuszkadzając jakichś zaczepów itp

Będę wdzięczny za każdą okazaną pomoc - ludzie ratujcie, jak ja bede jeździł przez lato z jakby nie było niedziałającą dmuchałką
  
 
Poczytaj na forum , bylo juz o tym. To nie jest kwestia pokretel , tylko silownikow podcisnieniowych regulujacych kierunek nawiewu.Albo sie rozlecialy , albo pozpadaly ciegna regulujace. Albo rozleciala sie podcisnieniowa kula pod maska , albo spadl/rozszczelnil sie ktorys wezyk. Do tego nie trzeba rozkladac konsoli.
  
 
Cytat:
2009-06-03 13:07:00, marcij pisze:
Poczytaj na forum , bylo juz o tym. To nie jest kwestia pokretel , tylko silownikow podcisnieniowych regulujacych kierunek nawiewu.Albo sie rozlecialy , albo pozpadaly ciegna regulujace. Albo rozleciala sie podcisnieniowa kula pod maska , albo spadl/rozszczelnil sie ktorys wezyk. Do tego nie trzeba rozkladac konsoli.


dzięki kolego za rade, już zlokalizowałem miejsce usterki, okazało sie że tak jak mówiłeś rozszczelnił mi sie wężyk w jednym miejscu. Już wszystko działa OK, jeszcze raz wielkie dzięki, pozdro
  
 
koledzy mam pewien problem z kokpitem w trapezie

czy da sie wykręcić sam ten czarny plastik tu gdzie są zegary, tak żeby nie trzeba było rozkręcać wszystkiego celem dostania sie do górnej częsci deski rozdzielczej?

Konkretnie to potrzebuje wymienić linke do prędkościomierza bo ta co mam już strasznie tyka, potrzebował bym też zreperować podświetlenie zegarów.

Raz już musiałem wszystko rozkręcać żeby sie dostać do linki od sprzęgła wiem czym to pachnie i dlatego szukam innej możliwości. Prosze bardzo o rade