[Scoupe] Odpowietrzanie hamulca.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja to mam pecha,wogole nie powininem sie zabierac za cokolwiek w aucie jak zmeczony jestem,dzis chcialem odkrecic na chwile zacisk (sruba 12) ale niechcacy odkrecilem srube przewodu hamulcowego i sie troche plynu wylalo,ale szybko zakrecilem(czy ta sruba musi byc zakrecona w odpowiednim polozeniu? ) ,potem zauwazylem ze na wylaczonym silniku pedal hamulca jest troszke miekki,tzn w innych autach jak pamietam wogole po paru krotnym nacisnieciu pedalu hamulca nie dalo sie dalej wcisnac,a tutaj troszke sily i na maxa za kazdym razem pedal wciskam(nie pamietam jak bylo wczesniej,bo prawie miesiac nie jezdzilem),czy trzeba teraz odpowietrzac uklad? Jezeli tak,to jak to zrobic najprosciej ? I czy wystraczy przy jednym kole ? Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-15 19:25:19 ]
  
 
Jesli odkręciłeś końcowy przewód hamulcowy, wkręcony w zacisk i się trochę polało(upsss) to tragedii nie ma, jeśli nie opróżniłeś zbiorniczka z płynem.Jeśli w zbiorniczku było za mało płynu to: dolać,odpowietrzyć/Apropo pedału, jeśli nim pompujesz i robi się twardszy to trzeba odpowietrzać. Pedał ma wchodzić cały czas na tą samą wysokość i z tą samą siłą!!!!
  
 
Na wylaczonym silnik ma sie robic twardy !
  
 
no wlasnie, robi sie twardszy,ale nie twardy jak....bardzo twardy na wloczonym silniku wchodzi miekko,gladko,ale boje sie wyjechac teraz sprawdzic te hamulce