[Lantra 94"] Falowanie obrotów na biegu jałowym.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam po dlugiej przerwie.

Mam mały problem z moim Lantrolotem z 94 r ) natomiast od niedawna zauwarzylem ze czasem sie dzieje tak:

Rzecz dzieje sie na PB

- podczas jazdy na jedynce tak ze 30km h jak zahamuje i stoje to na biegu jałowym mam NP. 1100 - 1300 obrotow i tak poskacze z 1100 na 1300 ze 3 razy i potem spada do odpowiednich np. ja mam 800 obr/min na biegu jałowym.

Pytanie brzmi Od czego to moze byc zalezne ??? Czy to sa jakies male poczatki obiawów krokowego ???

Z gory dzieki za pomoc

[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-12 21:22:16 ]
[ powód edycji: tytuł ]
  
 
gdy auto się toczy to obroty muszą być podbijane do wartości które podałeś;
natomiast nigdy nie zaszkodzi omomierzem sprawdzić silniczek krokowy (30 Ohm i 60 Ohm).
  
 
Moze byc brudna przepustnica i zle wyregulowane obroty.
  
 
Cytat:
2008-02-12 13:55:40, e-gen pisze:
gdy auto się toczy to obroty muszą być podbijane do wartości które podałeś; natomiast nigdy nie zaszkodzi omomierzem sprawdzić silniczek krokowy (30 Ohm i 60 Ohm).



Tak ze auto jak sie toczy to obroty sa podwyrzszone to wiem. Tylko jak sie tocze i przychamuje i stoje na biegu jalowym to zaraz po toczeniu sa takie obiawy 1100 - 1300 A przepustnica czysta.
  
 
Cytat:
2008-02-12 13:55:40, e-gen pisze:
natomiast nigdy nie zaszkodzi omomierzem sprawdzić silniczek krokowy (30 Ohm i 60 Ohm).



A mozesz jasniej troche jak sprawdzic tzn co gdzie podlaczyc na jakich kablach czy cus ma byc te 30 a gdzie ma byc 60 podczas pracy silnika najalowym czxy jak ??. Omomierzem umiem sie obchodzic )) Pozdro
  
 
Mi natomiast po odpaleniu samochodu zdarzylo sie cos takiego:
obroty zaczely gwaltownie falowac i to z dosc duza amplituda.
Nawet do niecalych 3 tysiecy. Tak jakbym gazowal pedalem gazu.
Pofalowaly tak chwile i sie uspokoily co to moglo byc ?