Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2008-02-13 17:31:34
Gaz ? albo żarówka/podświetlnie chceka padło. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-13 17:37:45 Zarówka checka na mid może teoretycznie paść, ale co z komunikatem bremslage???? |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-13 17:52:54 a jakie to auto bo jakoś nie widać...
przepływka jest sygnalizowana zapaleniem się "check engine" a hamulce to komunikat na komputerze i lampka "check"... tak jest oczywiście w B... wyjmij żarówkę z tyłu np. od świateł mijania i zobacz czy komp zasygnalizuje awarię. Jeśli nie to .... dziiiiiwne.... |
p123 Warszawa | 2008-02-13 17:59:38 Moje auto to 2.5 TDI z 2002 ( z Gniezna ) -
Słowem coś jest nie-halo - padłe żarówki sygnalizuje, po włączeniu stacyjki lamka z siniczkiem jest i po chwili gaśnie, komp pokazuje ostrzeżenia o lodzie, krytycznej ilości paliwa itp. Jak podpinali mi techa w ASO to rzekli że chyba mam jakiś czip Pozdrawiam Piotr |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-13 18:01:51
Może kluczowe jest to "z Gniezna" ? :] Skąd taki daleko idący wniosek apropos chipa? Nie mogli się dogadać z kompem ? |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-13 18:06:29 sterownik silnika odpowiada za włączenie lampki check, a za "lampkę" zużycia klocków h-ca moduł Check Control |
p123 Warszawa | 2008-02-13 18:37:58
Po tym jak stwierdziłem, że nie działa sterowanie radia z kierownicy, że nie sygnalizuje braku klocków oraz po sugestii mechanika od wtrysków który miał kłopoty z odczytem korekcji pojechałem do ASO załadować defaultowy soft. Niestety nie udało się bo tech zrywał łączność przy ściąganiu bieżącej konfiguracji. Kupiłem w Gnieźnie bo wtedy nie wiedziałem jeszcze że to takie fajne miejsce - a tylko tam w tamtym czasie stała Oma 2.5 TDI z automatem z roczników 2003 lub 2002 - nie mogłem dłużej czekać i ją kupiłem. |
p123 Warszawa | 2008-02-13 18:49:27
Po tym jak stwierdziłem, że nie działa sterowanie radia z kierownicy, że nie sygnalizuje braku klocków oraz po sugestii mechanika od wtrysków który miał kłopoty z odczytem korekcji pojechałem do ASO załadować defaultowy soft. Niestety nie udało się bo tech zrywał łączność przy ściąganiu bieżącej konfiguracji. Kupiłem w Gnieźnie bo wtedy nie wiedziałem jeszcze że to takie fajne miejsce - a tylko tam w tamtym czasie stała Oma 2.5 TDI z automatem z roczników 2003 lub 2002 - nie mogłem dłużej czekać i ją kupiłem. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-13 18:55:03 Moja limuzyna też z Gniezna |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2008-02-13 19:46:26 Moze kup nowszy sterownik? |
p123 Warszawa | 2008-02-13 20:55:42 A jaka jest procedura wymiany - zapewne trzeba go jakoś pozgrywać z tym co jest w samochodzie. Zastanawiam się też nad kosztami ale to pytanie zadam zaraz Mariuszowi B.
Pozdrawiam Piotr |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2008-02-14 10:55:07 Piotr kupujesz nowy wkładasz na miejsce starego...
Hm no chyba, że w td jest inaczej... Moze być problem jak kupisz od manual i wsadzisz do automata odwrotnie nie. Przynajmniej tak jest w A. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-14 11:08:17 Piotr, a immo ? Zapomniałeś? |
profil-usunięty | 2008-02-14 11:12:20
|
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2008-02-14 21:26:55
Ano, programować trzeba albo kluczyk . |
QNA Już nie Omega. eeeee ... Poznań | 2008-02-14 21:43:44
albo kupić kompa razem z cewką i magnesikami z kluczyków. po wymianie kompletu zazwyczaj trybi bez problemu.
jeśli zostawiłeś wtyczkę wpiętą to nie dziwne, że nic nie pokazało. sygnalizuje dopiero jak nastąpi przerwa w czujniku (nie ma przejścia) lub jak wypniesz wtyczkę całkiem co na jedno wychodzi. |