[126p] Fiat 126 Rjadówka Silnik Suzuki 0,8L

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam przedstawiam mojego malara :
- rocznik 98
-4 cylindry
-sprzeglo : docisk , tarcza CC 900
- swap silnika z suzuki carry rocznik 80
-pojemność 0,8
- moc okołO 40 kM kręci się do 8 tyś
- skrzynia oryginalna połączona z silnikiem za pomoca flanszy
- klatka
- kubeł
- ze środka wyjęte wszystko co się dało
- obrotomierz Auto Gauge z shift lightem
- obniżony
- przelotowy tłumik
Plany :
- szyby poliwęglan
- maska , tylna klapa , tylna belka z laminatu
- stożek
- profesjonalna klatka
- tarcze na 4 koła
- obspawanie budy


















[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2008-02-20 14:26:41 ]
[ powód edycji: REGULAMIN!!!! ]



[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2008-02-20 18:24:06 ]
  
 
2 pytanka:
Masz to zarejestrowane?
W suzuki silnik tez byl zamocowany tak pochylony?
I mala rada - bude to lepiej obspawac przed wlozeniem mocniejszego motoru, a nie po
  
 
Jeszcze nie przerejestrowany , ale już niedługo bedzie . Silnik jest pod tym samym kątem co w suzuki . Bude planuje też pomalować , a wyjęcie silnika jest prostsze niż w oryginalnym maluchu , także to nie jest żaden problem . a z takiego sprzetu jest silnik
  
 
miska nie za nisko?
  
 
nie , jest mnie więcej na tej samej wysokości od ziemi co w oryginalnym maluchu . Silnik że się tak wyraże jest bardzo płaski i mam bardzo nisko środek ciężkości
  
 
fajne... coś innego w końcu ciekawe jak sie będzie sprawował na rajdach w tej konfiguracji z chłodnicą
  
 
fajny pomysł. inny niż dotychczas uprawiane na forum
  
 
a to ciekawosta suzuki? jak już jeździ to daj jakieś filmiki
  
 


w drodze sa juz chromowane zderzaki i musze wkoncu felgi zalozyc , bo denerwuja nie te kapsle

[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2008-02-20 18:23:01 ]
[ powód edycji: Regulamin ]
  
 
Regulamin:

3. Zdjęcia - max 250 kB, dłuższy bok foty - max 800px.

Ponizszy post jest kolejnym zlamaniem regulaminu. Następne spowoduje usuniecie tematu.

Pozdrawiam.
  
 
ok

  
 
flansza już odlana z aluminium





silnik jeszcze ze skrzynią od suzuki









  
 
a tu jeszcze model flanszy wykonany z płyty



  
 
Pomysł miałes bardzo dobry. Fajny silnik, mały i dobrze to pomyslane i upchane. mnie tylko jedna rzecz irytuje w tych swapach: jak już podejmujecie się takich modyfikacji to czy nie można przemalować bloku silnika albo chociaz go umyć, pomalować komory silnika, posprzątać tam trochę?
  
 
zgadzam się z tobą w 100% Na razie jednak chce doprowadzić samochód do stanu idealnego pod względem mechanicznym . Jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia , a potem zajme się upiększaniem go . Chociaż w międzyczasie gromadze różne gadżety. Mam już kilka pomysłów na komore silnika i sam silnik . Albo polerkę , albo wszystko co się da w chromie . Oczywiście nie w jakims festyniarskim stylu , tylko wszystko z umiarem i z klasą . Niestety nie mam zbyt wiele funduszy i czasu na codzień więc prace beda szły pomału , ale załozenia są takie żeby końcowy efekt powalał na kolana .
  
 
A nie masz problemu z chłodzeniem? bo pompa pewnie ma utrudnione zadanie przy takim ułożeniu chłodnicy...do tego nie widze tam wentylatora i chłodnica jest z tyłu... nie grzeje się?
  
 
Trochę sie grzeje ale przeważnie w jezdzie po miescie , w korkach .Wentylator jest za chłodnicą , a od bocznego wlotu będzie poprowadzona rura doprowadzająca zimne powietrze na wentylator . Mam już zrobioną tylną klape z dużymi otworami wyciętymi w jej tylnej części . Czeka tylko na założenie .
  
 
kotku jak juz tak sie uparles na chlodnice z tylu to moze wruc ja do poziomu a sama zas chlodnice o ile sie zmiensci umiec na ...klape od wewnatrz ?? Albo inna wezsza ale dluzsza ?? z dwoma wichurami z tylu co by pachaly na zew powietrze , bo z tego co widac masz duzo miejsca tam

POZDRO
  
 
Nie uparłem się , tylko jak jest juz z tyłu to wole pokombinować jak zrobić żeby tam została i była wydajna . Mam kilka pomysłow , ale jak nie wypalą to chłodnica powędruje na przód . A wiesz może w czym siedziała taka chłodnica jak mówisz ? Niska i szeroka .
  
 
A tej nie dasz radę umiejscowić na tylnej klapie + dwa wentylatory jeden na elektromagnesie jeden na "pstryka"???