Pytanie do kolegow dieslowcow.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


Chodzi mi o ten czarny element na przewodzie paliwowym (miedzy 2 a 3 wtryskiwaczem) - jest to system Lucas - czy ow element to zaworek zwrotny pompy paliwa? jesli tak to jaka jest wewn. srednica przewodow. Chodzi mo i to ze moj niestety zaczal przepuszczac paliwo i po nocy trzeba podpompowac bo inaczej (zazwyczaj) motor nie odpala. Chcialbym go wymienic ale na alledrogo jest mozliwosc kupienia na przewody o roznej srednicy. Czy ktos z was moze to wymienial? Jesli tak to bede wdzieczny za informacje. Pozdrawiam.
  
 
też mam diesla


ale jakoś mniej przewodów
  
 
u mnie w kazdym bylo puste i pelnilo role odpowietrznika.
z. zwr w TD jest w filtrze
  
 
o to co to jest ostatnimi czasy toczyl sie mocny spor na forum, niektorzy twierdzili ze to odpowietrznik a inni ze zaworek zwrotny. Jak to sie skonczylo to juz sam nie wiem.......
  
 
no pewnie masz racje. tylko ze w systemie lucas filtr paliwa to oddzielna puszka (podobna do filtra oleju) i zaworu tam nie ma (chyba ze w obudowie filtra)
  
 
w filtrze jest pompka i zwrotny.
nie mylcie filtru (urzadzenia techn) z wkladem filtru.
cos mi sie zdaje ze filtr to masz przekombinowany.
EFG 3 zwykle siedzi
------------
Taki filtr jak masz to byl kiedys w Bosch'u to tak w pompie pewnie siedzi zaworek

[ wiadomość edytowana przez: CKsrv dnia 2008-03-25 21:36:14 ]
  
 
hehe nie nie ... to nie jest fotka mojego klekotka fittr mam normalny standardowy. Mowisz ze zawor jest gdzies w okolicy pompki (pczy wkladzie filtra) ?
  
 
Zaraz - spokojnie.
Jaki rocznik? Masz pompe Lukasa (Rotodiesel) czy Bosch?
Filtr z reczna pompka czy taki jak na foto?
Do 01/93 byl inny filtr po 02/93 byl inny - Bosch
a potem wsio w 7 lucas w pomka reczna
Zakladam ze to zwykly D 60KM
  
 
dokladnie tak - system lucas rotodiesel (z dokrecanym wkladem) 60KM, pompka paliwa reczna (nie tak jak na fotce)
  
 
Nooo
No to jak znam te pompki to sparciala ci gumowa membranka pod tym czarnym guzikiem.
wez sobie caly filtr do reki, porozginaj blaszki i rozbierz.
tam juz w srodku jest wszystko...
Sa dostepne reperatury wloskie f-my STAR
  
 
Nie koniecznie to musi być ten przewód o który pytasz Ja też tak miałem że jak postał noc to miał problem odpalić ale było to przyczyna pękniętej membramy znajdującej się w pompce O ile dobrze pamiętam to we Fordzie kosztowało mnie to około 30zł a jeśli chodzi o wymiane to nic trudnego i do dziś spokój A jeśli jesteś pewien że to jest ten przewód i chcesz go wymienić to poszukaj po rozbitkach Nie wiem ile kosztuje nowy ale używka raczej nie dużo pozdro
  
 
nie nie jestem pewien ... nic nie cieknie tylko spiernicza paliwo dlatego zapytalem co/gdzie moze byc problem. podpompowanie paliwa pomaga ... jednak jest to denerwujace jak rano wstaje do roboty ide do auta a tu lipa ... i siara z auta przy ludziach wysiadac i dlubac pod maska
  
 
no czyli jak mowie - pompka "zapowietrza".
wstaw se na probe przezroczysty wezyk z miejsce tego z "beczka" to zobaczysz rano pustoze