Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-03-25 09:59:04 1) sprzeglo jak zacznie sie slizgac wtedy najlepiej zmienic
przy pedale masz srube i nia mozna cos poruszac zeby pedal lapal nizej chyba 2) olej zawsze zmieniamy po zakupie auta - koszt niewielki a zawsze to lepiej wplynie na silnik - najlepiej jak bys wiedzial co lali wczesniej |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2008-03-25 10:24:25 3) Sprawdz kable idace do rozrusznika. |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2008-03-25 11:19:04 1) wsadz do auta 3 osoby i sprobuj energicznie się rozpędzić... Miałem tak samo jak Ty, pedał strasznie wysoko, regulacja nic nie dawała a auto jeździło normalnie, do momentu zabrania pasażerów, wtedy wyszło na jaw że się ślizga i nie ciągnie. Generalnie sprzęgło do wymiany.
2) Zawsze po zakupie auta zmieniamy olej (nie wiadomo kiedy ostatnio był zmieniany), no chyba że ufasz poprzedniemu włascicielowi, pokusiłbym się o zmianę rozrządu i innych płynów żeby mieć pewność 3) stawiam na słabe aku, rozruch silnika potrzebuje ogromnej dawki prądu, zastanawiają mnie jednak te świecące kontrolki, przy słabym aku podczas samego kręcenia powinny przygasać, jeśli tak nie jest sprawdź rozrusznik i jak napisał mefis22 kable do niego... Ps. witam w gronie użytkowników esiorów |
Mirekm11 SEFI 16v 1,6L 94 Wrocław | 2008-03-25 22:17:02 A może jest to: nie pali na gorącym silniku. Patrz na temat na samym początku listy. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-03-25 22:31:06 o reg pedalka sprzegla pisalem kiedys - imbus sie przyda
Zatec jest z rozrzadem na pasku - nie odpala sie inaczej niz rozrusznikiem (wlasne ryzyko) |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2008-03-25 22:36:42 Regulacja sprzęgła.. Trzeba odnaleźć na pedale sprzęgła, wysoko (ale można spokojnie sięgnąć) śrubę imbusową (edit: 6mm). Łeb jest skierowany w stronę kierowcy. Regulację przeprowadzamy następująco:
Znajdujemy kilka metrów wolnego miejsca przed Essim, żeby w razie wypadku przy pracy nie poniszczyć krajobrazu, albo kogoś nie zabić. Wsiadamy, zaciągamy ręczny, znajdujemy śrubę (gimnastyka), wkładamy klucz na próbę. Odpalamy auto. Wciskamy sprzęgło i wkładamy klucz. Pierwszy bieg. Powoli puszczamy sprzęgło, patrząc, gdzie zaczyna łapać. Regulujemy napiecie linki w/g uznania, z tego, co pamiętam: dokręcamy = wyźej, odkręcamy = niżej. Za nisko też jest źle; optimum to mniej więcej pierwsze oznaki zasprzęglenia po przebyciu ok. 1/3 skoku pedału od podłogi. Tak, żebyś nie szukał. [ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2008-03-25 22:38:57 ] |