Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LukasJ MIlicz | 2008-07-24 14:50:37 NO więc czeka mnie to, sworzeń już kupiłem ale mam pytanie, jak zeszlifuje łepki tych nitów to wystarczy resztę nitu wybić czy trzeba go rozwiercać? |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-07-24 14:53:46 masz pwko jak uda ci sie sciąc nit na SFOZRZNIU , jest z tak twardego materiłu ze raczej bez rozwiercania się nie obejdzie.
[ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-07-24 14:54:13 ] |
arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2008-07-24 14:55:03 powinieneś go lekko wybić
a propo jest gdzieś jakaś fotorelacja co po kolei trzeba odkręcić itd??? |
LukasJ MIlicz | 2008-07-24 14:57:09 czyli bez dużego młotka nie podchodzić albo w ostre wiertło się zaopatrzyć ... Tenks |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2008-07-25 02:08:12 Dzis wymieniałem to ustrojstwo z ojczulkiem i nie rozwiercaliśmy lecz ucieliśmy łepki nitów kantówką, a potem heja z dornikiem i młotkiem pięciokilowym...ten blizej konca poszedł w miare sprawnie,natomiast drugi za cholere nie chciał wyjść... mało miejsca na zamach młotkiem było i niebardzo mieliśmy co podłożyc od spodu żeby porządnie "ciągneło" przy uderzeniach,ale w koncu sie udało POWODZENIA! |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2008-07-25 12:59:10 ja tam robilem majac wachacz na wierzchu, no ale ja robilem wszystko w zawieszeniu, wiec wyciagniecie wachacza bylo konieczne... |