[126p] 903 evo2 by grnb

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przedstawiam przedpremierowe foty mojego 903 evo2 na pierwszym widać jego poprzednika i dawce niektórych organów oraz jeszcze jednego dawcę po prawej a w tle evo2

a tu kilka zdjęć z prac nad nim





auto stylem ma być trochę mniej krzykliwe i dokładniej wykonane od evoI
silnik zdrowa seria seria + wałek ireco i lekkie koło
zawias narazie seria po oblataniu wymiana na utwardzone olejowce i sprężyny z evoI lub inne opcje.
ogólnie ma to być w pełni sprawne i funkcjonalne auto dostosowane do kjs i trenowania, bez zbędnych bajerów. Jak zrobie to wrzuce bardziej aktualne fotki

[ wiadomość edytowana przez: grnb dnia 2007-10-13 12:50:21 ]
  
 
EVO I mi dobrze znane jest No i odpycha się też konkretnie zważywszy,że silnik nie jest dużo porobiony.
Narazie się fajnie zapowiada EVO II,czekam na efekt końcowy.
  
 
zapowiada sie całkiem nice

a bude cos tam obspawałeś ?
  
 
buda jest obspawana migiem, i jest juz w srodku klatka skręcana
  
 
ty ale mysle ze cos tam odpusc a kup jakieś bile czy cosik a nie serie bo skonczysz jak taki maluch bialo-niebieski na torze w tychach....
  
 
no jasne seria jest tylko do dokończenia auta i na zimę a na ściganie się mam na tył twarde sprężyny i utwrdzone amory a na przód sklepany resor + jedno piórko oraz tylne seryjne. podstawki pod resor mam splanowane i seryjne zobaczę ale raczej będą zwykłe bo evo I bylo trochę za niskie na planowanych. a na bile się czaję ale chyba będę musiał kupić parami bo 1000 ciężko będzie mi ukryć w budżecie przed panną
  
 
Wrzucam uaktualnione fotki evo II wygląd zewnętrzny już z grubsza finalny do środka trafić ma mniejsza kierownica z nabą i jak mi się zechce to fotele do tapicera o ile nie weźmie za to 200 pln. Ciągle zawieszenie nie gotowe. teraz stoi na resorze + laga, planowanych podkładkach i seryjnych amorach z przodu ale jest trochę nisko mam nadzieje że jak kupie bile to się trochę podniesie a tył to utwardzane amory i cięta sprężyna - do wymiany na twardszą jednak. rozważam jeszcze wsadzenie serjii resoru na przód na splanowanych podkładkach i tylnych amorach bo mam trochę twardy przód a miękki tył...






i

i


i





[ wiadomość edytowana przez: grnb dnia 2008-02-04 12:50:44 ]
  
 
halogeny w zderzakach to tragedia przynajmniej wtym wykonaniu, dawno był malowany bo lakier z lekka sie nie chce błyszczeć, moze jakąś polerke albo choc tempo przejedz by to nabrało barwy
  
 
eee tam mi się takie halogeny podobają a innego pomysłu by były nisko -bo to przeciwmgielne i nie wystawały poza zderzak to nie wymyśliłem. co do lakieru to tak naprawdę on miałbyć malowany cały bo jest strasznie amatorsko pomalowany ten granat ale może tym tempo powalczę bo mam akurat w bagażniku...
  
 
zaraz dobrze czytam ze teraz jest za nisko


a jak zalozysz seryjny resor i tylnie amorki to go "zepniesz" nimi i bedzie skakal jak pileczka pimpongowa , kola beda sie odrywaly podczas pokonywania nierownosci i zawias przedni nie bedzie wybieral nierownosci ......
  
 
no właśnie jak auto jest puste to mam z przodu ok 2 cm do przyciętego odboja więc jak wsiąde z pilotem do środka to podejżewam że na zakrętach albo nawet na prostych siedzi na odbojnikach. wiem że nie może być tak by amory trzymały resor ale myślę że z załogą mogłoby być ok. trzeba to spróbować ale wygląda na to że w maluchu dobrze byłoby mieć stosunkowo miękki przód i twardy tył a ja mam na razie na odwrót = podsterowność.
  
 
No no teraz to naprawde ładnie wygląda Jak tempo nic nie pomoże to niema się co martwic bo po kilku KJS i tak będą jakieś otarcia itp.
Najważniejsze,że nie będzie się psuł co chwilę bo średnią przyjemnością jest robienie motoru po każdym kjs.
  
 
Wedlug mnie wysokosc jest bardzo git, tylko zaloz bile (wtedy sie i tak podniesie) Odbojami sie taj nie sugeruj, 2cm do odboju nie znaczy 2cm skoku.
  
 
no jasne że to nie jest tak w prost bo resor od odboju ma jeszcze swoją długość i się robi ramię ale jak się opiera na nich to duzo już tego skoku nie zostanie. jest jeszcze opcja wsadzenia seryjnych podstawek to zyskam ten 1,1 cm tyłna tą wysokość chyba zostanie tylko sprężyna będzie twardsza
  
 
ktora lage dodales do resora ??
  
 
o ile dobrze pamiętam to trzecią czyli najdłuższą jaką można bez cięcia
  
 
a z tylu masz co masz dokladnie pokombinowane jakie sprezyny zolte czy zielone halt pasy itp??
  
 
z tylu jast seria nie wiem o ile skracana ale wymienie je na inne z poprzedniego boba tej samej wysokosci ale twardsze. haltpasow nie ma bo nie chce zeby na winklach odrywalo mi sie od ziemi kolo napedowe chociarz jakbym mial zostac przy tych sprezynach to bylyby potrzebne bo czasem sprezyna sie odzywa
  
 
onboard z bezpiecznej szkoły jazdy
onboard
  
 
jakby ktośchciał popatrzeć to wstawiam filmik z bezpiecznej szkoły jazdy 30-03-2008 filmik