Jutro wymieniam budziki w mk7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czeka mnie jutro wymiana zegarów w esiu i w związku z tym mam pytania do osób, które już coś takowego wykonały:
1. Czy oprócz 2 widocznych śrub nad licznikami sa jeszcze inne które mi staną na drodze?
2. Gdzie można spodziewać się ewentualnych zatrzasków?
3. Jak wymienić prędkościomierz aby zachowac oryginalny przebieg?
Będe wdzięczny za szybka odpowiedź.
  
 
Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę.

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=178758&c=45&hq=zegar%F3w&f=20


[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2008-04-22 19:34:21 ]
  
 
Cytat:
Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę.

dzieki, wczesniej grzebałem i się nie udało
  
 
3. Wystarczy rozebrać zestaw liczników (jest na zatrzaski, najpierw trzeba wyjąć 2 żarówki u góry). Poszczególne liczniki są skręcone ze sobą na Torxy, także wykręcasz 3 śrubki i przeszczepiasz prędkościomierz. Delikatnie z zestawem temperatura/paliwo, staraj się nie poprzestawiać wskazówek.

Spodziewaj się walki z linką prędkościomierza. Opis przytoczony przez Snale'a jest super, ale w praktyce robisz wszystko na ślepo. U mnie linka siedziała naprawdę mocno.

Powodzenia