Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-04-24 23:00:53 kup ten do kontrolki. Twój sie po prostu rozszczelnił... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-04-24 23:57:43 Ok, dzięki panowie, ale wie ktoś moze z was dlaczego sie rozszczelinił czy to normalny objaw, bo wiecie, wolałbym jednak nie mieć powtórki z rozrywki. |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-04-25 00:04:46 Acha i jeszcze pytanko, jak go wykręce to coś oleju wyleci czy nie mam się o co martwić. |
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2005-04-25 00:32:46 u siebie niedawno go wymienialem i olej nie wyplywal,robilem to na zimnym silniku.
a do rozszczelnienia to chyba normalny objaw,moj wytrzymam ok 120kkm.u taty w kombiku zaczyna juz troche sie pocic i tez trzeba bedzie go wymienic ----------------- Bartek |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-04-25 01:29:12 A jaki przebieg ma kombiak, bo u mnie dopiero 57 tys.km walnęło a rzyga dość pokaźnie. |
thaniel Miłośnik FSO Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2005-04-25 01:35:32 Tak przy okazji gdzie jest ten czujnik ??
pozdr |
profil-usunięty | 2005-04-25 02:07:15 AFAIR pod kolektorem ssącym. Meb, to tylko polska jakość - czasem żyje 200kkm a czasem tylko 20 |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-04-25 09:21:47 Tylko mnie nie dolinuj, dzisiaj wymienie i zobaczy sie ile wytrzyma. |
profil-usunięty | 2005-04-25 14:30:32
moj wytrzymal 140.000km i sladow wyciekow nie bylo a potem zmienilem silnik |
Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2005-04-25 22:54:09 Kupiłem, wymieniłem i narazie nie zaobserwowałem wycieków, zobacze jeszcze rano, jak karton będzie suchy to znaczyć będzie że wszystko ok. |
jarosz1977 Police | 2008-12-23 08:48:40 Witam,
Ciągnąc temat i ja mam pytanka dwa. U mnie w Caro+Plus problem z czujnikiem polega na tym, że kontrolka od ciśnienia po przekręceniu zapłonu raz się zapali a raz nie (jak jest zimny to zapali a jak ciepły to czasem nie - tak jak by "widział" że jest ciśnienie), no i przede wszystkim obojętnie kiedy zapali to światełko jest mizerne, dolatuje tam niepełne napięcie. Co może być przyczyną. Pytanko drugie: zastanawiam się nad wstawieniem wskaznika ciśnienia (z Caro). Czy jest to wykonalne i jak ewentualnie przeprowadzić tą operację. Pzdr FSO POWER |
Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2008-12-29 19:58:45 1. Coś gdzieś nie styka w obwodzie, może konektor na czujniku ciśnienia, może przetarty przewód, może poszła dioda w zegarach (jest ich trochę właśnie w obwodach kontrolek) a może sypie się urządzenie mikroprocesorowe (jedno z wyjść sprawdza czy jest ciśnienie ok i umożliwia załączenie ogrzewania tylnej szyby) trudno powiedzieć
2. Jest wykonalne, potrzebujesz drugi droższy czujnik ciśnienia (do wskaźnika), oraz dostęp do przewodu olejowego. Czyli albo podstawkę po filtr oleju z gwintowanym wyjściem (poszukaj na szrocie od 1.6) albo trójnik do wstawienia pod kolektor ssący razem z czujnikiem kontrolki (szroty, szukaj od DF), oraz wskaźnik wskazówkowy i trochę samozaparcia |
jarosz1977 Police | 2009-01-09 11:55:45 Ok. Dzięki za podpowiedź. Tak też myślałem i rozumiem, że trzeba poprostu wstawić taki trójniczek jak był w caro i tyle bo przecież brak w caro plus wskaźnika to poprostu oszczędność ze strony skośnookich koreańczyków. No trzeba oczywiście poprowadzić kabelki, ale ta cała robota to dopiero na wiosnę jak będzie ciepło.
pzdr. FSO POWER |
krzysiek_rogal Caro GSi Łęczyca/Łódź | 2009-01-13 10:21:42 Witam,
oszczędność pewnie była na pierwszym miejscu. Z drugiej strony dokładność tego elektrycznego wskaźnika też pozostawia wiele do życzenia. Ja gdybym miał się bawić w montaż wskaźnika założyłbym już taki na 'rurkę', a nie elektryczny. Mamy wtedy większą pewność, że wskazania są prawidłowe. pozdrawiam, Krzysiek |