(Lantra J1 1,5l) czy warto założyć BLOS-a na gaz ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenia?
Jak będzie zachowywać się silnik (stabilność pracy,spalanie,osiągi)?
Czy będę miał problemy przy przeglądzie?
Inne ważne sugestie związane z dodaniem BLOS-a?
Czy trudno założyć do istniejącej instalacji?

Mam instalkę II gen.z komputerem i emulatorem.
Silnik G4DJ wielowtrysk.
Pzdr
  
 
ja zalozylem. uwazam, ze warto.

Zalozylem do Sonaty 2.0i 16v z 97. Znacznie lepiej sie na tym jezdzi niz na mikserze. O strzalach w kolektor mozna zapomniec.
Silnik zachowuje sie duzo lepiej... znaaaacznie lepsza dynamika jazdy i osiagi rowniez. Wszystko oczywiscie zalezne od regulacji. U siebie nie zauwazylem mniejszego spalania niz na mikserze - ale osiagi znacznie lepsze.

O samodzielnej regulacji tez mozna zapomniec. Co najmniej do regulacji musi byc analizator spalin.

Do istniejacej instalacji zalozyc bardzo latwo - praktycznie w to samo miejsce co mikser - czyli w rure dolotowa do kolektora.

Sugestie do BlOS-a : reduktor musi byc w bardzo dobrym stanie.
I Blos mechaniczny - nie ten z silniczkiem krokowym.

Przy przegladzie moga byc problemy - jesli ktos sie na tym zna. Blos jako taki nie ma homologacji. Ale wyglada to jak mikser. Komputerek do gazu jest... patrza tylko na to i sie nie czepiaja.

Silniczek krokowy od starej generacji mozna wyrzucic.

Tyle ja mam do powiedzenia w tym temacie i moge sie mylic

  
 
Tak ja też mam blos fajnie się sprawdza.
Nawet jak strzeli to autko nie gaśnie a to najważniejsze.
Ciężko zmieścić ten blos, bo nie ma miejsca a jest on dość duży.