MotoNews.pl
  

Pozegnanie :D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No takprzedostatni oryginalz mojego autka poszedl do piachu






pozdr
  
 
Chyba nie ma go co żałować
  
 
No nie ma dlatego w tytule jest usmieszek

Ale tak na pare dni przed wyjazdem to nie ladnie z jej strony
Teraz musze wydac 360 zl na dwie Daytony co by byl komplet

pozdr
  
 
Cytat:
2003-07-23 16:31:59, thaniel pisze:
(...)Teraz musze wydac 360 zl na dwie Daytony co by byl komplet




Ale dzięki temu bezstresowo pojedziesz w trasę. Ja też miałem dwa takie kartoflaki (rocznik 1991) w Brembosie i uznałem, że dość esperymentów na żywym organiźmie i zmieniłem na Firestony
  
 
Cytat:
2003-07-23 16:37:23, Janio pisze:
Cytat:
2003-07-23 16:31:59, thaniel pisze:
(...)Teraz musze wydac 360 zl na dwie Daytony co by byl komplet




Ale dzięki temu bezstresowo pojedziesz w trasę. Ja też miałem dwa takie kartoflaki (rocznik 1991) w Brembosie i uznałem, że dość esperymentów na żywym organiźmie i zmieniłem na Firestony


Ja też miesiąc temu wymieniłem D124 (oryginalne `91) na Dunlopy. Czuć dużą różnicę. A na tamtych już zaczynałem się bać jeźdzć, a wizualnie były (jeszcze leżą w garażu) w sporo lepszym stanie od tych na zdjęciu.
  
 
Co fakt to fakt szczegolnie ze moj poprzedni samochod kanta stracilem wlasnie przez wystrzal gumy (ah te gumy)

pozdr
  
 
D124 rulezzzzz
  
 
hm...kazdemu mezczyznie zdarzy sie, ze guma peknie
pagan
  
 
taaaa
wiecie co jak mozna jezdzic na kartoflunach....
kurcze wymieniłem na uzywane michelinki i samochód sam sie prowadzi !!!! jakby po szynach jechał
Testowalem wczesniej pare polskich oponek i juz do nich nie wroce
no moze poza zimowymi kormoranami bo te mam dopiero 2 sezony
  
 
eee kartofle sa spox mam 2 cale jakby ktos chcial to oddam za pare groszy rok chyba 2000r. Powiem tak ze ta opona nie ma zadnych wlasciwosci trakcyjnych na mokrym asfalcie i na sniegu po prostu tragedia! ale troche przejezdzilem na nich i przyzwyczailem sie ze trzeba hamowac 200m przed skrzyzowaniem jak jest mokro Ale jest to gowno trwale to trzeba przyznac i na suchym jezdzilo sie w sumie przyjemnie.
Dopiero teraz bede mial porownanie jak sie jezdzi na innych oponkach ;]
  
 
Tak nieźle Ci pojeżdziły.Moje Vivo po niecałych 6 latach i 60 tysiącach dostały bąbli i to cztery na raz.
  
 
A wiecie jak reklamuja D124

Do samochodów osobowych (indeks S)

Opona ciesząca się już od wielu lat uznaniem jej użytkowników. Odporna na trudne warunki eksploatacyjne i uzyskująca wysokie przebiegi. Jej rzeźba o cechach opony całorocznej zapewnia dobrą przyczepność zarówno w warunkach letnich jak i zimowych.

Korzyści:

Dobre odprowadzenie wody
Bardzo wysokie przebiegi
Dobra przyczepność i kierowalność


Nie wiedzialem ze je jeszcze robia

pozdr
  
 
jak ktoś narzeka na D124 to polecam mu wyjazd choćby w lekkim deszczyku na oponach TERSUS
  
 
Podobno chwalic sie jest nieladnie ale co tam
Nareszcie mam 4 opony Dayton D100 o takie

Teraz zbieram na felgi

pozdr
  
 
Nawiazujac do D-124: kiedys chyba na jakims zlomowcu potrze na taka oponke, ale cos mi sie nie zgadza. Po blizszych ogledzinach na boku opony odczytalem napis UNIROYAL (D-124 robiane sa na licencji tej firmy).
To tak jak bym zobaczyl wloskiego Fiata 125 w Polsce.

Adamus
  
 
Narzekacie na 124 i narzekacie
A ja na oryginałach zrobiłem ponad 100 tyś i nie narzekam,tym bardziej że na tyle siedzą takie oponki
  
 
Ja mam 131 tys km i tyle zrobily te opony he

pozdr
  
 
Cytat:
2003-07-25 16:46:07, danield pisze:
Narzekacie na 124 i narzekacie
A ja na oryginałach zrobiłem ponad 100 tyś i nie narzekam,tym bardziej że na tyle siedzą takie oponki



Powienm to wprost -> kolega widać lubi sporty ekstremalne
  
 
Cytat:
2003-07-27 16:55:48, t_kucyk pisze:
Cytat:
2003-07-25 16:46:07, danield pisze:
Narzekacie na 124 i narzekacie
A ja na oryginałach zrobiłem ponad 100 tyś i nie narzekam,tym bardziej że na tyle siedzą takie oponki



Powienm to wprost -> kolega widać lubi sporty ekstremalne






Jest takie powiedzenie:"Złej baletnicy i przeszkadza rąbek spódnicy" czy jakoś tak...