Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-08-17 12:51:43 Witam,
Planuje odnowic sobie moja konserwacje podlogi... wpierw rzuce sobie farbe antykorozyjna ktora jakos reaguje z korozja - cos wurtha chyba czy cos podobnego pozniej na sam wierzch chce sobie psiknac bitexem.. 2 lata temu robilem to pedzlem ... ale teraz jestem w posiadaniu kompresora... wiec podejrzewam ze bitex nie przeleci przez zwykly pistolet pewnie? Musze nabyc pistolet do ropowania? czy jakis inny? czy moze zwykl da rade? Dzieki za porade... a nie szukam sprzetu z wysokiej polki... to ma tylko nalozyc bitex i koniec [ wiadomość edytowana przez: koniuXR3i dnia 2008-08-18 18:34:54 ] [ wiadomość edytowana przez: koniuXR3i dnia 2008-08-20 15:39:08 ] |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-08-17 13:43:51 |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-08-17 14:00:05 maluchy nie maluchy ale bitex idzie tylko jako oslona przeciez a bezposrednio na podloge idzie porzadna farba...
pojdzie bitex bo juz go mam ok fajny pistolet ale bez puszki a ja nie mam puszki ;/ zastanawia mnie czy pistolet do ropowania to jest to samo? za cholere nie wiem co to do konca robi z tym ropowaniem |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2008-08-17 20:10:36
Kup sobie konserwacje do profili zamkniętych też za coś koło tego i też nakręca sie na ten pistolet |
maniutello Sympatyk FEFK Escort MK3, Subaru L ... Radzyń Podlaski | 2008-08-17 20:16:07 Bitex to ja kładłem na malucha jak go sprzedawałem
Baranek jest dobry. Mam całą podłogę tym zrobioną i 8 lat się trzyma, auto ma 25 lat i oryginalną podłogę to chyba coś mówi Przed zimą w tym roku poprawię konserwację i oczywiście też pójdzie baranek. |
Grand_XR3i | 2008-08-17 21:02:24 tylko przy barankowaniu wskazane jest aby okleić autko gazetami i foliami bo przy większym ciśnieniu lubi się troche tego zapylić po aucie i trzeba zmywać ekstrakcyjną. |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-08-18 15:50:31 dobra odpuszczam bitex za waszymi radami...
bylem juz w sklepie i maja pistolet i ten baranek co sie nakreca.. o profilach zamknietych pamietam pamietam... dzis skrobie juz pod samochodem... i sobie wyskrobuje wszystko i nie wiem czy dobrze robie... bo doszedlem do pieknej blachy fotki pozniej no nic zeby 2 lata nie wyleciec a pozniej niech ktos inny skrobie |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-08-18 15:56:36 Ja mam barana i na to bitex |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-08-18 16:21:31
to samo przed chwila wymyslilem ... ze mam ten bitex to juz go moze na barana jeszcze poloze a co ale narazie trzeba czyscic;/ |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-08-18 18:41:06 dobra na dzis mam dosc... zrobione malo
Moj warsztat pracy... Kilka takich wrzerow narazie namierzonych i jeden wiekszy A tak wyglada calosc... osobiscie jestem zaskoczony spodziewalem sie dziur duzych .... a tu rozczarowanie Na calosc pojdzie farba ktora reaguje z rdza i zabezpiecza.. na to baranek a dalej pomyslimy... pogoda na ten tydzien zapowiada sie ladna wiec moze uda sie ladnie wszystko polozyc... [edit] do moda juz ten temat nie pasuje do PiO chyba wtedy prosze o przezucenie do WA. Dzieki [ wiadomość edytowana przez: koniuXR3i dnia 2008-08-18 18:41:52 ] |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2008-08-18 19:33:46 wydaje mi sie ze masz progi zle założone prawy za lewy i na odwrót. |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2008-08-18 21:09:13 farba farbą ale ja bym najpierw w miejsca rdzy przejechal Cortaninem F
|
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-08-18 21:39:38 Nie wiem tylko po co zrywasz oryginalne zabezpieczenie do gołej blachy na płaskich powierzchniach ,a miejsca zapalne czyli okolice progów i miejsca łączenia blach są nieruszone |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-08-19 09:26:02 No dokladnie.. dopiero poczatku i robie lzejsze wiem co mnie czeka w okolicach progu... wszystko bedzie wyczyszczone...
a zrywam wszystko zeby dokladnie odslonic wszystkie ogniska, i polozyc nowe zabezpieczenie na calosc... czy zrobie dobrze czy raczej krzywde to sie okaze za jakis czas... oryginalne zabezpiecznie nowe tez nie jest, licze na to ze technologia poszla do przodu... co ma byc to bedzie.. moze nie wypadne po zimie razem z fotelem.. A co do progow nie wiem jak rozroznic prawy z lewym dla mnie wizualnie sa takie same |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2008-08-19 10:32:29 Warsztat pracy niestety nie spełnia wszelkich wymogów BHP! Pomysl co bedzie jak przez przypadek noga, lub ktos z boku udezy lub cokolwiek zniszczy te "mury" na ktorych leżą szyny! Wkomponujesz sie twarza w Esa! ;] Niezbyt ciekawa opcja |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2008-08-19 18:42:59
Popieram, wygląda to trochę przerażająco. Zapodaj jakieś dodatkowe podpory bo to wygląda jak domek z kart. Właśnie jestem w trakcie konserwacji wnętrza Escorta. Moją uwagę przykuwają szczególnie okolice nadkoli tylnych i progi. Zrobię to dwu etapowo - dziś nadkola a może jutro progi - jest trochę rozbierania i skaładania, a nie ma się co śpieszyć. Jedno co mnie ceszy: w miejscach gdzie ruda lubi się zagnieździć jak na razie jej nie ma (okolice rantu na nadkolach tylnich). Po operacji wrzucę jakiś wątek na temat bezpiecznego i szybkiego zdejmowania plastików z tyłu Essa. Niestety tylko kombi, ale może komuś się przyda, ja szukałem jak się to zdejmuje co by nic nie pourywać i nie znalazłem. |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-08-19 19:13:58 Spoko spoko nic sie nie przewroci... nie pierwszy raz tak pracuje ...
to nie wazy 30 kg zeby kopnieciem to przewrocic.. ktos musialby innym samochodem uderzec jak Escort jest na gorze... Rdzy za duzo nie ma w stalych miejscach jak progi to wiadomo... na koncu plyty podlogowej mam troche no i podluznice ok , w jednej ubytek niewielki... jutro szlifuje robie tylnia czesc i wieczorem mam zamiar polozyc 1 warstwe antykorozji |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2008-08-19 19:45:44 progi na koncach sie różnią, jedna strona jest płaska druga zaokrąglona, płaskim ma iść do przodu |